Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 20.02.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Aron er jo skadet - og der går nok et rum tid, inden han er aktuel.

    Jeg mister noget for Alm, hvis ikke samme trio får genvalg igen. BW udtalte, at Frø og Sabbi er de største salgsobjekter, og man kan jo i sit stille sind frygte, at det er derfor Sabbi spiller, trods han åbenlyst ikke bidrager til holdet.

    Sander - Jebali - Breum er første gang længe, OB har spillet som er hold i den offensive kæde. Fenger bør spille i stedet for BK, men det har jeg skrevet nok om. Skal Sabbi spille, så synes jeg det er en frisk idé at prøve ham på 9eren.
    Er meget enig i det du skriver.

    Tror faktisk Sabbi vil være vild på 9eren.
    Men noget skal der gøres på 9eren, syntes ikke BK er skarp nok pt. desværre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Er meget enig i det du skriver.

      Tror faktisk Sabbi vil være vild på 9eren.
      Men noget skal der gøres på 9eren, syntes ikke BK er skarp nok pt. desværre.
      Han har i hvert fald alle egenskaberne til at blive en solid 9'er i nuværende formation og taktik synes jeg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Han har i hvert fald alle egenskaberne til at blive en solid 9'er i nuværende formation og taktik synes jeg.
        En typisk 9'er er i min bog også en forholdsvis kynisk afslutter. Jeg medgiver at Sabbi har nogle kvaliteter, men svært for mig at se ham score mere end 10 kasser på en sæson og slet ikke 15-20 stykker.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Han har i hvert fald alle egenskaberne til at blive en solid 9'er i nuværende formation og taktik synes jeg.
          Jeg er helt enig.

          Og så behøver han ikke drible sig ind i en blindgyde hver gang han får bolden, han skal bare skyde :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            En typisk 9'er er i min bog også en forholdsvis kynisk afslutter. Jeg medgiver at Sabbi har nogle kvaliteter, men svært for mig at se ham score mere end 10 kasser på en sæson og slet ikke 15-20 stykker.
            Det bør en 9er i vores opstilling heller ikke.

            AA vil gerne have at vores kanter trækker ind og scorer en del mål, så vi ikke er afhængige af en 9er med 20 kasser pr. sæson.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              En typisk 9'er er i min bog også en forholdsvis kynisk afslutter. Jeg medgiver at Sabbi har nogle kvaliteter, men svært for mig at se ham score mere end 10 kasser på en sæson og slet ikke 15-20 stykker.
              Nej umiddelbart enig. Men Bashkim er hamrende uskarp (elsker Bashkim. Muligvis én af mine ynglingspillere nogensinde) og hans manglende hovedspil og tilstedeværelse i feltet problematiserer vores backs og deres indlægsspil - de har ikke nogen at sigte efter derinde. Så derfor tror jeg også vi ville kunne skabe flere chancer lige umiddelbart når man har Sabbi at sigte efter. Dog tager Bashkim mange intelligente løb som frigører ham til skud. Ved jeg ikke helt om Sabbi er i stand til på samme måde. Fenger bliver nok heller aldrig en kontinuerlig målscorer - i hvert fald ikke i den overskuelige fremtid vil jeg påstå. Jeg er så også langt mere skeptisk over for Max end de fleste er herinde.
              Sabbi har et godt skud, kraftfuld og frygtløs header ift. hans størrelse, stor springkraft og mere eller mindre lige så hurtig som Hylle (ifølge Mikkel selv). Så synes i hvert fald at det ville være værd at forsøge sig med.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Det bør en 9er i vores opstilling heller ikke.

                AA vil gerne have at vores kanter trækker ind og scorer en del mål, så vi ikke er afhængige af en 9er med 20 kasser pr. sæson.
                Alm har faktisk udtalt, at en 9er i vores system gerne skal score ~ 15 mål.

                Det har vi nok ingen i truppen, der kandiderer til.

                BK er bare over the hill. Han mangler fart og kraft. Fenger kan jeg godt lide, men jeg tvivler på, at han kommer til at score kontinuerligt. Han har dog ikke fået chancen over tid.

                Det virker som om, at Sabbi skal spille, og han smadrer vores spil ude på kanten. Du får 0 % relationelt arbejde.

                Så for min skyld (det var ikke min idé), så kunne man fa fint prøve han som 9er. Har har fart, kraft og et ok hovedspil. Nogen klinisk afslutter er han dog ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Alm har faktisk udtalt, at en 9er i vores system gerne skal score ~ 15 mål.

                  Det har vi nok ingen i truppen, der kandiderer til.

                  BK er bare over the hill. Han mangler fart og kraft. Fenger kan jeg godt lide, men jeg tvivler på, at han kommer til at score kontinuerligt. Han har dog ikke fået chancen over tid.

                  Det virker som om, at Sabbi skal spille, og han smadrer vores spil ude på kanten. Du får 0 % relationelt arbejde.

                  Så for min skyld (det var ikke min idé), så kunne man fa fint prøve han som 9er. Har har fart, kraft og et ok hovedspil. Nogen klinisk afslutter er han dog ikke.
                  Ja, men i det interview med Alm lavet af Mediano i 'Det taktiske værksted' taler han bare ret fint om Sander Svendsen og Sander's tilbage venden til OB og at han har fået venstre kanten fordi han scorede mange mål fra den i Norge.

                  Så tror da også han gerne vil have f.eks. Breum til at score fra den modsatte kant og så kan han jo fint bruge Sabbi inde foran kassen.

                  Comment


                    Og som det er lige nu tvivler jeg på at vores 9er scorer mere end 5 (såfremt det fortsætter med Baskim på denne måde).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Ville godt nok være idiotisk efter den præstation i parken. Stil med samme hold lige udover Aron i stedet for Okosun og Ivansevic i stedet for Kasper. Sabbi løb jo bare ind i folk hele tiden. Ja bevares han kommer forbi en gang i mellem, men det hindrer vores spil så meget
                      Under virtuel fanootakt spørger om Aron kunne blive klar til Midtjyllandkampen og Andreas Alm fortalte helt klar at det bliver han ikke. Ivancevic for Kasper og gerne Sabbi på toppen. Det kunne pynte.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Under virtuel fanootakt spørger om Aron kunne blive klar til Midtjyllandkampen og Andreas Alm fortalte helt klar at det bliver han ikke. Ivancevic for Kasper og gerne Sabbi på toppen. Det kunne pynte.
                        Han er blevet opereret omkring 1. Februar og typisk tager det 4-6 uger derfra. Læg dertil at han jo slet ikke har haft en opstart udover den her genoptræning. Tvivler på vi ser Aron fra start før tidligst om en måned. Han bør dog være være klar til indhold lidt før

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Ja, men i det interview med Alm lavet af Mediano i 'Det taktiske værksted' taler han bare ret fint om Sander Svendsen og Sander's tilbage venden til OB og at han har fået venstre kanten fordi han scorede mange mål fra den i Norge.

                          Så tror da også han gerne vil have f.eks. Breum til at score fra den modsatte kant og så kan han jo fint bruge Sabbi inde foran kassen.
                          Det ville jeg også gerne, men er enig med SFÅ om at Sander er god i Norge og ok i DK.
                          alle har et limit og er bange for at Sanders er begrænset. Men ellers en fin fyr med god alder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Og som det er lige nu tvivler jeg på at vores 9er scorer mere end 5 (såfremt det fortsætter med Baskim på denne måde).
                            Det tror jeg heller ikke. Men skal Fenger have chancen for fast spilletid så er det nu. Ellers skulle man ikke have forlænget. Jeg ser gerne han lykkedes og gør han ikke er det prøvet.
                            der er eksempler på folk der blomster sent. Uhre og Juncker som eksempler.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Han er blevet opereret omkring 1. Februar og typisk tager det 4-6 uger derfra. Læg dertil at han jo slet ikke har haft en opstart udover den her genoptræning. Tvivler på vi ser Aron fra start før tidligst om en måned. Han bør dog være være klar til indhold lidt før
                              Han blev åbenbart opereret i sidste januaruge, og åbenbart allerede i genoptræning siden næsten tre uger og må begynde at træne op græsbanen nu. Så håber det går lidt hurtigere.
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aron-e...-spiller-i-ob/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Det håber ikke. Breum og Sander fungerede meget fint tilsammen.
                                Enig. På bænken med Sabbi

                                Comment

                                Working...
                                X