Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB/OSE vil score penge på Lars Høghs død ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Uden at skulle fluekneppe, så var det hyldesten til FCM-kampen, ikke hyldesttrøjen, jeg sigtede til - den sidste har familien så vidt jeg læser det sagt, de ikke har været i dialog om. Og det er i sig selv vanvittigt - det kan vi sagtens blive enige om.
    Og du har helt ret, jeg har vist heller ikke skrevet andet. Endnu værre bliver det i virkeligheden kun af, at det nok er meget begrænset hvad OB rent faktisk får af overskud her - trøjeaftaler er tit strikket sådan sammen, at trøjefabrikanten som modydelse for sponsoratet tjener størstedelen af trøjesalget - OB får formentlig ikke meget mere end de 100 kroner uanset, og der er tale om 500 trøjer. Det ville formentlig have været meget billigt at gøre det, alle kan se ville være det rigtige.
    Jeg må indrømme, at jeg i min vrede over det her, sagtens kan ha misset et par nuancer; så måske jeg bare skal få mit blodtryk ned, så det ikke ødelægger resten af min aften. Jeg forholder mig bare til at når man siger, at man har haft dialog, og familien så finder sig nødsaget til at hænge ledelsen ud til tørre, så er der gået et eller andet galt, der bare ikke må gå galt. Og det er jo allerede startet længe før det her. Der er flere, der siger, at de ikke fatter, at denne vindersag kan blive til en tabersag; men jeg synes nu de sidste 10 år har givet os rigeligt med eksempler på, at OSE til tider virker som en elefant i en glasbutik; der upåagtet gode intentioner, næsten altid, ender med at stå tilbage som nogen, der ikke har fingeren på pulsen. Mit spørgsmål er nok til allle: Med alt in mente; hvorledes har OSE på nogen måder gjort sig fortjent til at tvivlen skal komme dem til gode? Burde denne pressemeddelelse fra familien Høgh ikke være dødsstødet til, at man på nogen som helst måder lader tvivlen komme dem til gode? At man på forhånd skal være skeptisk overfor enhver beslutning de laver; upåagtet deres intentioner og ord. Det gælder alt fra kommercielle til sportslige beslutninger. Hvilken garanti har vi for at den næste og den næste beslutning ikke ender i flere dårlige resultater og PR-mæssige selvmord?

    Familien Høgh er ikke vilde med OB's ledelse. Bør vi så være det?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
      Jeg køber den nu alligevel.
      Det står dig frit for. Ændrer ikke på den totale fuck-up, de har lavet. Familien Høgh hilser alle bidrag til velgørenhed velkommen; og du bidrager med 100 kroner ved at købe den. Jeg vil nu foretrække at donere måske 500 kroner selv til NU og Kræftens Bekæmpelse, og så lade andre købe den trøje, som burde ha været den allerførste de overhovedet burde ha lavet. Mens Lars Høgh var i live. Og ikke sat ud på et sidespor af Niels Thorborgs bulldozere.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Man må sige at ledelsen spiller fallit, hvis der er tale om at de scorer penge på høghens død. Så er der snart ikke nogen nedre grænse.
        jeg kender ikke forholdene godt nok til at fare frem med bål og brand.

        Men må jeg ikke lige minde om trådstarters forhold til OB.
        Det er da rigtig vand på hens mølle, at I alle går helt amok nu. Mission accomplished.

        Desuden var trådstarter ikke sen til at melde ud om de skyhøje dødstal ved sygdommen, i en mildt sagt usympatisk besked i "Høgh har kræft"-tråden, da det netop var blevet meldt ud.

        Bare bonusinfo
        Last edited by Lennon; 15-02-2022, 19:17.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Man må sige at ledelsen spiller fallit, hvis der er tale om at de scorer penge på høghens død. Så er der snart ikke nogen nedre grænse.
          jeg kender ikke forholdene godt nok til at fare frem med bål og brand.

          Men må jeg ikke lige minde om trådstarters forhold til OB.
          Det er da rigtig vand på hens mølle, at I alle går helt amok nu. Mission accomplished.

          Desuden var trådstarter ikke sen til at melde ud om de skyhøje dødstal ved sygdommen, i en mildt sagt usympatisk besked i "Høgh har kræft"-tråden, da det blev meldt ud.

          Bare bonusinfo
          Ah hold dog op mand. Du kender da forholdene; de står beskrevet i familien Høghs pressemeddelelse; hvad mere vil du ha? Og synes du ikke er lidt billigt at forsøge at nedgøre hvorfor folk er blevet vrede ved at henvise til hvem, der har startet tråden? Hvad har det med sagen at gøre i det hele taget? De har, uden familien Høghs accept, valgt at gøre som de nu har gjort. Burde det ikke være nok til "bål og brand"? Det er det folk er vrede over, ikke så meget at OB vil tjene penge på et trøjesalg. Det havde jo været ok, hvis det var clearet med familien Høgh. Hvilket det jo helt tydeligt ikke er blevet. Ærligt talt, så er du sgu lige så tonedøv som OB.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Ah hold dog op mand. Du kender da forholdene; de står beskrevet i familien Høghs pressemeddelelse; hvad mere vil du ha? Og synes du ikke er lidt billigt at forsøge at nedgøre hvorfor folk er blevet vrede ved at henvise til hvem, der har startet tråden? Hvad har det med sagen at gøre i det hele taget? De har, uden familien Høghs accept, valgt at gøre som de nu har gjort. Burde det ikke være nok til "bål og brand"? Det er det folk er vrede over, ikke så meget at OB vil tjene penge på et trøjesalg. Det havde jo været ok, hvis det var clearet med familien Høgh. Hvilket det jo helt tydeligt ikke er blevet. Ærligt talt, så er du sgu lige så tonedøv som OB.

            MvH ChrisOB
            Okay, vanlig sober stil fra dig.. tak for indlæg.

            Som jeg indledningsvis skriver i mit indlæg, så er det er det et udtryk for at spille fallit.
            Men jeg ved ikke om der har været kontakt mellem familien og OB, og der er misforståelser til følge, eller om OB slet og ret stikker en løgn, når de siger det sker I kontakt med familien. Eller en nuance derimellem. Jeg ved det ikke, det er bare det jeg forsøger at understrege.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Jeg må indrømme, at jeg i min vrede over det her, sagtens kan ha misset et par nuancer; så måske jeg bare skal få mit blodtryk ned, så det ikke ødelægger resten af min aften. Jeg forholder mig bare til at når man siger, at man har haft dialog, og familien så finder sig nødsaget til at hænge ledelsen ud til tørre, så er der gået et eller andet galt, der bare ikke må gå galt. Og det er jo allerede startet længe før det her. Der er flere, der siger, at de ikke fatter, at denne vindersag kan blive til en tabersag; men jeg synes nu de sidste 10 år har givet os rigeligt med eksempler på, at OSE til tider virker som en elefant i en glasbutik; der upåagtet gode intentioner, næsten altid, ender med at stå tilbage som nogen, der ikke har fingeren på pulsen. Mit spørgsmål er nok til allle: Med alt in mente; hvorledes har OSE på nogen måder gjort sig fortjent til at tvivlen skal komme dem til gode? Burde denne pressemeddelelse fra familien Høgh ikke være dødsstødet til, at man på nogen som helst måder lader tvivlen komme dem til gode? At man på forhånd skal være skeptisk overfor enhver beslutning de laver; upåagtet deres intentioner og ord. Det gælder alt fra kommercielle til sportslige beslutninger. Hvilken garanti har vi for at den næste og den næste beslutning ikke ender i flere dårlige resultater og PR-mæssige selvmord?

              Familien Høgh er ikke vilde med OB's ledelse. Bør vi så være det?

              MvH ChrisOB
              1. Jeg er helt enig i, at det tydeligvis ikke har været en vellykket dialog. Min indledende kommentar gik nu egentlig bare på, hvorvidt Jack Jørgensen havde løjet på SfÅ, hvor jeg skrev at der sagtens kan være scenarier, hvor han ikke har. Der var på ingen måde er forsøg på at frikende OBs ageren eller en vurdering af, hvor godt/dårligt OB har kommunikeret med familien. Det her de helt åbenlyst ikke gjort særlig godt, når familien ikke føler sig hørt. Men jeg anerkender gerne, at spørgsmålet om Jack Jørgensens SfÅ-kommentar måske er en mikroskopisk nuance og mindre vigtigt ift. OBs ageren her.
              2. Jeg tror ikke der er nogen herinde, der er vilde med OBs ledelse. Jeg er i hvert fald så langt fra.

              Comment


                #37
                Lars Høgh er altså ikke Jesus og han familie er ikke guddommelige. Men Lars Høgh er en stor Legende i OB som er en fodboldklub, der selvfølgelig skal have indtægter - OB er i mine øjne en god sag at samle ind til gennem salg af netop Legende-OB trøjer. Lad os nu slappe af.
                Last edited by PPPP; 15-02-2022, 19:49.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
                  Lars Høgh er altså ikke Jesus og han familie er ikke guddommelige. Men Lars Høgh er en stor Legende i OB som er en fodboldklub, der selvfølgelig skal have indtægter - OB er i mine øjne en god sag at samle ind til gennem salg af netop Legende-OB trøjer. Lad os nu slappe af.
                  Når OB hu har trådt så rigeligt i spinaten med Høgh, så ville det være verdens nemmeste måde at "score nogle billige point" (jeg bryder mig ikke selv om jargonen hér) ved bare at donere det hele og lave en aftale med de efterladte.

                  Det er bare kun OB, der kan gøre så oplagt en vindersag til en tabersag.

                  Som pointeret tidligere er det jo heller ikke en stor indtægt, vi taler om.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
                    Lars Høgh er altså ikke Jesus og han familie er ikke guddommelige. Men Lars Høgh er en stor Legende i OB som er en fodboldklub, der selvfølgelig skal have indtægter - OB er i mine øjne en god sag at samle ind til gennem salg af netop Legende-OB trøjer. Lad os nu slappe af.
                    Du mener seriøst, at OB (Thorborg) skal tjene penge på LH, efter hans død ???? WTF ! Det er sku da, så ulækkert, at det er til at brække sig over !

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Okay, vanlig sober stil fra dig.. tak for indlæg.

                      Som jeg indledningsvis skriver i mit indlæg, så er det er det et udtryk for at spille fallit.
                      Men jeg ved ikke om der har været kontakt mellem familien og OB, og der er misforståelser til følge, eller om OB slet og ret stikker en løgn, når de siger det sker I kontakt med familien. Eller en nuance derimellem. Jeg ved det ikke, det er bare det jeg forsøger at understrege.
                      Tja og du mere end antyder, at vi skal lade være med at være vrede, fordi trådstarteren har en blakket fortid. Det tog jeg som at du undervurderer både min og alle andres intelligens. Upåagtet så er OB's beslutning taget UDEN familiens accept. Det alene burde i min verden være nok til, at du ved nok om dén sag. Men hey, det er vel også bare nemmere at skyde på trådstarteren og mene, at fordi vi er vrede over OSE, så er det "vand på hans mølle". Synes du ikke at det var en smule upassende, situationen taget i betragtning? For mig lyder det stadig som om, at du lader tvivlen komme nogen til gode, der på ingen måder fortjener det; henfør pressemeddelelsen fra familien Høgh.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
                        Lars Høgh er altså ikke Jesus og han familie er ikke guddommelige. Men Lars Høgh er en stor Legende i OB som er en fodboldklub, der selvfølgelig skal have indtægter - OB er i mine øjne en god sag at samle ind til gennem salg af netop Legende-OB trøjer. Lad os nu slappe af.
                        Niels Thorborg, er det dig?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                          Jeg køber den nu alligevel.
                          Hvis fanklubben laver en og donerer hele overskuddet, køber jeg hellere den.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Når OB hu har trådt så rigeligt i spinaten med Høgh, så ville det være verdens nemmeste måde at "score nogle billige point" (jeg bryder mig ikke selv om jargonen hér) ved bare at donere det hele og lave en aftale med de efterladte.

                            Det er bare kun OB, der kan gøre så oplagt en vindersag til en tabersag.

                            Som pointeret tidligere er det jo heller ikke en stor indtægt, vi taler om.
                            Det er sådan set underordnet om det var 100 eller 100 millioner; signalværdien er til at tage at føle på. Ligesom det at de behandlede Lars Høgh på dén måde, både da han var ansat og før, under og efter hans sygdom og død. Som familien også pointerer.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                              Hvis fanklubben laver en og donerer hele overskuddet, køber jeg hellere den.
                              Så vidt jeg ved er det fanklubben og BlokB som står bag trøjen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Niels Thorborg, er det dig?

                                MvH ChrisOB
                                Lars Seier, er det dig?

                                Comment

                                Working...
                                X