Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny podcastserie: Mig og OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny podcastserie: Mig og OB

    I løbet af i år vil vi af og til udkomme med et afsnit i en ny podcastserie, vi kalder 'Mig og OB'. Her vil vi tale med mennesker, der har OB tæt inde på livet, og hvor klubben betyder noget. I første afsnit har vi snakket med kommerciel chef, Jack Jørgensen. Vi taler om hans job, hans passion for OB, og hvordan han stiftede bekendtskab med klubben.
    Podcasten kan findes på vores hjemmeside via linket, ligesom den også er tilgængelig på Google Podcast og Spotify.

    Podcast: Mig og OB - Jack Jørgensen - OBstruktion

    Hvis der er nogen, der har ideer til, hvem vi skal tale med i fremtidige afsnit, så tager vi gerne imod det også.

    #2
    Kunne være lidt sjovt med Bo og Thorup.

    Comment


      #3
      Skide god podcast drenge

      Jeg gad godt at høre en med Johs

      Comment


        #4
        Jeg kunne godt tænke mig nogen snakke med nogen af de gamle OB-koryfæer. Jeg nævner i flæng Kim Brink, Ronald Stelmer eller Lars Elstrup osv osv. Ikke at det nutidige ikke er interessant for det er det helt sikkert, men for "det ældre segment" i fanskaren er det sikkert godt genhør.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Klasse podcast! Der er rigtig fint at høre om de ansvarliges fanforhold til klubben
          Ville være kæmpefedt hvis I kunne få fat i Thorborg. Enrico ville være også interessant.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Anders Lindegaard kunne også være meget sjovt, såfremt han fortsat har "OB inde på livet". Ellers måske én som Chris Sørensen. Eller den oplagte, Cedric N' Koum.

            Comment


              #7
              Fedt koncept! Det glæder jeg mig til at følge med i

              Jeg havde ikke det store forhold til Jack Jørgensen, må jeg nok indrømme, men han fik da lige et par procenter mere hos mig nu

              Comment

              Working...
              X