Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Diskutionstråd til "OB Elimination Challenge 2014"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Lasse..@

    Jeg kunne ikke lige hitte ud af om det var en fejl, eller om det er tilladt at gøre sådan... men ellers så skal de jo bare lige tælles med igen hvis det er???

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Når jeg kigger på stillingen (rækkefølgen de er blevet stemt ud på) er det langt henad vejen gået som jeg havde forventet. Må indrømme dog indrømme, at jeg alligevel er lidt overrasket over, at Toppel røg ud så tidligt som han gjorde. Jeg kan til dels godt følge iveren efter at give chancen til et talent som Radza, men jeg undrer mig trods alt over, at Toppel ikke får større tillid og kredit efter denne sæson.

    http://www.fyens.dk/Sport/Karakterer...rtikel/2510297

    Nu er det ikke tit jeg får læst stiftens karakterer (og der kan sikkert sagtens laves en lang tråd herinde med diskussioner om netop disse), men når jeg tænker tilbage på sæsonen stemmer det overens med mit overordnede indtryk. Har også Toppel som sæsonens bedste og mest stabile (efterfulgt af Falk og Kasper Larsen).

    Han er måske ikke lige en Arek/Carroll, men samlet set synes jeg han har været stærk. Mit største issue med ham er hans niveau med fødderne. I mine øjne hører han til i den bedste halvdel af målmænd i ligaen - og i vores og ligaens nuværende forfatning har jeg lidt svært ved at se, at vi kan forvente noget bedre.

    Leave a comment:


  • a_esbech
    replied
    Jeg er glad for I kan lide legen. Jeg ville ønske jeg selv havde fundet på den.

    SU> Mht. at spillere som allerede er på vej væk, så giver denne leg vel en indikation af om folk hellere havde beholdt dem.

    Dette er I øvrigt sådan vi skal stille op næste sæson, i hvert fald som stemmerne er faldt. Jeg har forsøgt ikke at sætte nogen på positioner hvor de slet ikke ville være i stand til at spille.

    Radza

    Diarra - Larsen - Høegh - Barrett

    Schoop - Spelmann

    Busuladzic - Falk - Kadrii

    Skoubo

    Lettere bekymrende at to ikke er i klubben.

    Leave a comment:


  • Gorm
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    En løn på 35-40.000 er alt andet end urealistisk for en 18-19 årig spiller der skriver kontrakt og rykker op i førsteholdstruppen nu. Jeg prøver ikke at forsvare N'Koums tid i OB, men rent økonomisk har han ikke været en meget større katastrofe, end Anier, Jeppe eller andre lottokuponer der har været igennem de sidste år. Det eneste man for alvor kan stille spørgsmålstegn ved, er længden af hans kontrakt imo.
    Han får omkring det dobbelte af 35

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Foreløbige antal deltagelser, efter 7 runder/dage...

    Morre - 8
    Kaspernon - 7
    Prins Henrik - 6
    Hyldedk - 6
    Nedveds_knæskaller - 5
    Ganjaoux - 5
    FFM - 4
    Oblisk - 4
    mågen - 4
    bettet - 4
    kennedodense - 4
    binzer-fan - 3
    ilder69 - 3
    lasselsh - 3
    kzprw - 3
    Claus - 3
    kyhn - 3
    Gregor - 2
    Pedersen175 - 2
    El New York - 2
    OBligatorisk - 2
    marle - 2
    Onkel Riffel - 2
    jhandersen - 2
    a_esbech - 1
    Leander - 1
    Den Skriggule Tchami - 1
    neverland - 1
    Svinet(Don Juan) - 1
    stifness - 1
    goggen - 1
    O.B.S.S - 1
    kmb - 1
    CDC5000 - 1
    Marco Van Tasten - 1
    Tobi - 1
    andlox - 1
    Hustler - 1
    JMJ - 1
    Nybro - 1
    Lindberg - 1
    anglicantian - 1
    amphibia - 1
    Løvkvist_jr. - 1
    Bananas - 1
    Dirksen - 1
    Last edited by Kaspernon; 02-06-2014, 16:38.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Jeg føler mig ikke sikker når DH er i forsvaret. Jeg synes han er en kilde til uro og ustabilitet og har en tendens til at placere sig uheldigt (hvilket ses i de efterhånden rigtig mange selvmål han har været indblandet i).
    Jeg kan sagtens forstå at man ikke kan hente dyre og rutinerede forsvarsspillere ind som før i tiden. Men jeg er virkelig nervøs for hvordan forsvaret kommer til at køre, hvis AMC ikke får en ny kontrakt, og vi så primært skal spille med et forsvar bestående af KL og DH. Fynske talenter eller ej - jeg er skeptisk omkring det
    Det er helt ok at være skeptisk. Nogle mener ligefrem at det er sundt

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Daniel havde en nedgangs periode efter landsholds udtagelsen, men foruden den så synes jeg at han har udviklet sig fint ja. Det viser han også i denne sæson ved at han, trods minimal spilletid i forhold til Kasper og AMC, ved at gå på banen og yde, samt udvise lederegenskaber hver gang han har fået chancen - Noget holdet i den grad mangler. At han så laver et par selvmål det er uheldigt, men sådan er gamet også engang i mellem.

    Jeg føler mig ikke sikker når DH er i forsvaret. Jeg synes han er en kilde til uro og ustabilitet og har en tendens til at placere sig uheldigt (hvilket ses i de efterhånden rigtig mange selvmål han har været indblandet i).
    Jeg kan sagtens forstå at man ikke kan hente dyre og rutinerede forsvarsspillere ind som før i tiden. Men jeg er virkelig nervøs for hvordan forsvaret kommer til at køre, hvis AMC ikke får en ny kontrakt, og vi så primært skal spille med et forsvar bestående af KL og DH. Fynske talenter eller ej - jeg er skeptisk omkring det

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Okay, glem min kommentar omkring hans indstilling. Det tror jeg aldrig vi bliver enige om.

    DH er et talent fra Odense. Derfor synes jeg også det er fint at man som sådan har givet ham lidt længere snor i hans udvikling (sådan har jeg ihverfald følt det). Men jeg synes ikke han skal hæmme OB's udvikling. Og jeg synes ikke han har udviklet sit talent mere over de seneste 3 sæsoner. Jeg frygter lidt han har vist hans top-niveau. Han er 91'er så helt ung er han heller ikke længere, hvorfor jeg ikke synes han skal behandles som et talent, men efterhånden skal til at vise hans niveau.

    Synes du han har vist den nødvendige udvikling over de seneste sæsoner?
    Daniel havde en nedgangs periode efter landsholds udtagelsen, men foruden den så synes jeg at han har udviklet sig fint ja. Det viser han også i denne sæson ved at han, trods minimal spilletid i forhold til Kasper og AMC, ved at gå på banen og yde, samt udvise lederegenskaber hver gang han har fået chancen - Noget holdet i den grad mangler. At han så laver et par selvmål det er uheldigt, men sådan er gamet også engang i mellem.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Du må være blind. DH er da en af de spillere som bløder stribet blod og vil dø for holdet. Det gør Spellmann engang i mellem. Daniel gør det hver gang. Når det er sagt så må man jo stemme på hvem man har lyst til
    Okay, glem min kommentar omkring hans indstilling. Det tror jeg aldrig vi bliver enige om.

    DH er et talent fra Odense. Derfor synes jeg også det er fint at man som sådan har givet ham lidt længere snor i hans udvikling (sådan har jeg ihverfald følt det). Men jeg synes ikke han skal hæmme OB's udvikling. Og jeg synes ikke han har udviklet sit talent mere over de seneste 3 sæsoner. Jeg frygter lidt han har vist hans top-niveau. Han er 91'er så helt ung er han heller ikke længere, hvorfor jeg ikke synes han skal behandles som et talent, men efterhånden skal til at vise hans niveau.

    Synes du han har vist den nødvendige udvikling over de seneste sæsoner?

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Du må være blind. DH er da en af de spillere som bløder stribet blod og vil dø for holdet. Det gør Spellmann engang i mellem. Daniel gør det hver gang. Når det er sagt så må man jo stemme på hvem man har lyst til
    Helt enig.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Jeg er træt af DH. Jeg synes jeg har set efterhånden mange situationer hvor DH ikke virker sikker. For 3 sæsoner siden kunne jeg se igennem fingre med det (talent og fremtids perspektiv) men jeg synes ikke han har vist tilstrækkelig udvikling over de seneste sæsoner.
    Og jeg tror ikke der bliver hentet andre centrale forsvarsspillere så længe vi både har DH og KL.

    Jeg savner lidt at se ham "dø med støvlerne på" som eksempelvis Spellmann viser (giver ham også mange plusser ;) )
    Du må være blind. DH er da en af de spillere som bløder stribet blod og vil dø for holdet. Det gør Spellmann engang i mellem. Daniel gør det hver gang. Når det er sagt så må man jo stemme på hvem man har lyst til

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg forstår slet ikke der er så relativt mange der vil af med Kasper Larsen og Høegh. Kan I forklare mig det?
    Jeg er træt af DH. Jeg synes jeg har set efterhånden mange situationer hvor DH ikke virker sikker. For 3 sæsoner siden kunne jeg se igennem fingre med det (talent og fremtids perspektiv) men jeg synes ikke han har vist tilstrækkelig udvikling over de seneste sæsoner.
    Og jeg tror ikke der bliver hentet andre centrale forsvarsspillere så længe vi både har DH og KL.

    Jeg savner lidt at se ham "dø med støvlerne på" som eksempelvis Spellmann viser (giver ham også mange plusser ;) )

    Leave a comment:


  • Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg forstår slet ikke der er så relativt mange der vil af med Kasper Larsen og Høegh. Kan I forklare mig det?
    Så vidt jeg kan se, er det vist kun én bruger, der konsekvent trækker to point fra KL om dagen.
    Og ja, jeg synes også, det er helt skørt, men hver sin holdning.

    Leave a comment:


  • lasselsh
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg forstår slet ikke der er så relativt mange der vil af med Kasper Larsen og Høegh. Kan I forklare mig det?
    Jeg mener ikke at Høegh har niveauet til at spille på et hold, der (på sigt) har ambitioner om at blive tophold i Superligaen..

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg forstår slet ikke der er så relativt mange der vil af med Kasper Larsen og Høegh. Kan I forklare mig det?
    Så vidt jeg kan se, er der tre brugere, der har givet 11 minuspoint til Høegh. Den ene af dem har foreløbig givet ham 7 minuspoint, hvis jeg har talt rigtigt.
    Last edited by OB er Gud; 31-05-2014, 21:03.

    Leave a comment:

Working...
X