Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Diskutionstråd til "OB Elimination Challenge 2014"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • anglicantian
    replied
    Jeg forstår slet ikke der er så relativt mange der vil af med Kasper Larsen og Høegh. Kan I forklare mig det?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Vil nu mindst kalde ham en halvdyr lottokupon - er forholdsvis sikker på at eksempelvis Jeppe Hansen og de ungdomsspillere der op fik/får mindre i løn - så de er billige lottokuponer.
    En løn på 35-40.000 er alt andet end urealistisk for en 18-19 årig spiller der skriver kontrakt og rykker op i førsteholdstruppen nu. Jeg prøver ikke at forsvare N'Koums tid i OB, men rent økonomisk har han ikke været en meget større katastrofe, end Anier, Jeppe eller andre lottokuponer der har været igennem de sidste år. Det eneste man for alvor kan stille spørgsmålstegn ved, er længden af hans kontrakt imo.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Synes det er lidt tåbeligt, at man tager spillere med som allerede er så godt som ude af klubben, det ødelægger legen

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af goggen Se indlæg
    Og nummer 7 er nede på 0.....
    Nu skal han bare lige slettes fra listen også, så kører det...

    Edit: Det blev han der. :-)
    Last edited by Kaspernon; 27-05-2014, 21:46.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er det ikke på grænsen til voksenmobning ??
    Nej.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af goggen Se indlæg
    Og nummer 7 er nede på 0.....
    Wuhuuu du kan noget med tal

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Er det ikke på grænsen til voksenmobning ??

    Leave a comment:


  • goggen
    replied
    Og nummer 7 er nede på 0.....

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg har flere gange hørt 35-40.000, SportFyn skrev i går knap 50.000, hvilket jeg også synes lyder realistisk for en spiller vi hentede efter prøvetræning i den 3-4 bedste franske række. Det er ikke nogen høj løn i moderne fodbold, heller ikke i OB. Regn derimod ud, hvad hvor meget Skoubo har kostet pr. mål, for sine ca. 250 kilo om måneden, eller hvor mange gode kampe, vi har fået ud af JC for hans gud ved hvor høje løn. Så kan man snakke om dyr i min verden. N'Koum var en billig lottokupon, uden noget gevinst overhovedet.
    Vil nu mindst kalde ham en halvdyr lottokupon - er forholdsvis sikker på at eksempelvis Jeppe Hansen og de ungdomsspillere der op fik/får mindre i løn - så de er billige lottokuponer.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    I forhold til hvad vi får for pengene, så ja. Da vi hentede ham gik der rygter om 60-75k om måneden, alt efter bonus og sådan noget.
    Jeg har flere gange hørt 35-40.000, SportFyn skrev i går knap 50.000, hvilket jeg også synes lyder realistisk for en spiller vi hentede efter prøvetræning i den 3-4 bedste franske række. Det er ikke nogen høj løn i moderne fodbold, heller ikke i OB. Regn derimod ud, hvad hvor meget Skoubo har kostet pr. mål, for sine ca. 250 kilo om måneden, eller hvor mange gode kampe, vi har fået ud af JC for hans gud ved hvor høje løn. Så kan man snakke om dyr i min verden. N'Koum var en billig lottokupon, uden noget gevinst overhovedet.

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    N'Koum er dyr?
    I forhold til hvad vi får for pengene, så ja. Da vi hentede ham gik der rygter om 60-75k om måneden, alt efter bonus og sådan noget.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Sjov leg ville dog ønske Troels Bech også var på listen...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Er en meget sjov leg, undrer mig dog over at folk foretrækker Nkoum fremfor nr. 7? Altså ja, 7 er en lejesvend, men Nkoum er en dyr og talentløs spiller som har fucket så gevaldigt op at han er på u18 holdet?
    N'Koum er dyr?

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Er en meget sjov leg, undrer mig dog over at folk foretrækker Nkoum fremfor nr. 7? Altså ja, 7 er en lejesvend, men Nkoum er en dyr og talentløs spiller som har fucket så gevaldigt op at han er på u18 holdet?

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
    Please stop med at ændre Emil Larsens navn i spillet.
    Hvorfor?
    (Jeg har ikke selv gjort det)

    Leave a comment:

Working...
X