Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og Okusun kan ikke engang tæmme en bold på midten...
    sorry, men kan allerede ikke holde ud at se på ham derinde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

      Hvor streames den - kan ikke se det nogen steder, Sorry, ???
      YouTube
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Og Okusun kan ikke engang tæmme en bold på midten...
        sorry, men kan allerede ikke holde ud at se på ham derinde
        Behøver du ikke undskylde, en ganske fordeling og forfejlet signing
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          HC piller straffe .. klasse
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            1-1 Jebali
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Blev Sabbi skiftet ud? Så pludselig Breum på banen på hans position og Sabbi haltede lidt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Blev Sabbi skiftet ud? Så pludselig Breum på banen på hans position og Sabbi haltede lidt.
                Ja, håber ikke det er alvorligt med Sabbi, de gik godt nok også til ham derinde.

                Comment


                  Hvad var startopstillingen?

                  Comment


                    61. Min 2-2
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      75. Min 3-2 til dem
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Et af de største takeaways er at vi mangler virkelig bredde i vores spil.. overlaps fra backsne er sjældne og vi laver nærmest aldrig sideskift. Vi prøver konstant at tvinge den igennem centralt. Vi skal simpelthen have noget mere variation offensivt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Et af de største takeaways er at vi mangler virkelig bredde i vores spil.. overlaps fra backsne er sjældne og vi laver nærmest aldrig sideskift. Vi prøver konstant at tvinge den igennem centralt. Vi skal simpelthen have noget mere variation offensivt
                          OB spiller som et juniorhold...... der er ingen voksne på holdet.

                          Comment


                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-spillet-midt

                            Det siger vist meget godt at Tver på midtbanen har nogle udfordringer. Han løber ikke så meget som JJT og Aron. Ville være problematisk at brænde ham af på 70 min. Jeg er heller ikke vild med Jebali som 6'er. Så er det eneste kreative vi har i front Breum og tilsat Sabbis fart, er næpe nok.
                            Kort sagt så bliver det et langt forår mm Ivan er er en Simon Kjær klon.
                            Det er lige før jeg hellere ser KL på midten selvom han ikke er noget lyn i vendingerne, der er trods alt vægt bag tacklingerne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-spillet-midt

                              Det siger vist meget godt at Tver på midtbanen har nogle udfordringer. Han løber ikke så meget som JJT og Aron. Ville være problematisk at brænde ham af på 70 min. Jeg er heller ikke vild med Jebali som 6'er. Så er det eneste kreative vi har i front Breum og tilsat Sabbis fart, er næpe nok.
                              Kort sagt så bliver det et langt forår mm Ivan er er en Simon Kjær klon.
                              Det er lige før jeg hellere ser KL på midten selvom han ikke er noget lyn i vendingerne, der er trods alt vægt bag tacklingerne.
                              KL på midten…… Der tabte du mig fuldstændigt…..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-spillet-midt

                                Det siger vist meget godt at Tver på midtbanen har nogle udfordringer. Han løber ikke så meget som JJT og Aron. Ville være problematisk at brænde ham af på 70 min. Jeg er heller ikke vild med Jebali som 6'er. Så er det eneste kreative vi har i front Breum og tilsat Sabbis fart, er næpe nok.
                                Kort sagt så bliver det et langt forår mm Ivan er er en Simon Kjær klon.
                                Det er lige før jeg hellere ser KL på midten selvom han ikke er noget lyn i vendingerne, der er trods alt vægt bag tacklingerne.
                                I hvert fald godt at AA prøver de forskellige muligheder med Østrøm, Tverskov og Jebali. Det viser vel (håber jeg) at han ved at Okosun/Kløve er ikke løsningen.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X