Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der har du selvf. en god pointe, så måske den virkelige udfordring for OB går på at komme i top6 og gerne top4 i de næste par sæsoner og få givet debut til talenter så både klub og spiller står i bedre forhandlingssituation hvis der er u'enlandsk interesse. FCK/M og andre dansk klubber skal allerhelst afvises

    Bingo. Det er planen. Med mindre tilbuddet er for godt. Det kan ikke afvises med TS på et tidspunkt
    OB er helt klart også hoppet med på ikke at sælge sine spillere i DK mm intet andet er muligt

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tobias Slotsager trænede forresten med i onsdags. Knægten er lige fyldt 16 i sidste uge og var med i noget 11 mod 11 i ca 2*15 min.
      Han er simpelthen bare fantastisk. Hvilken teknik og hvilket hovedspil den knægt har. Suverænt overblik i den unge alder. I mine øjne har han hele pakken.

      Hvis han ikke snart bliver solgt har vi helt klart en kommende superliga spiller inden længe. Kan han fortsætte sin udvikling bliver han vanvittig god
      Vil du vurdere ham som klar til debut i denne halvsæson?

      Comment


        #33
        Kan Slotsager være med fysisk?

        Jeg synes jo, det bare er med at være lidt frisk. Giv de unge stjerneskud debut. Man kommer ingen vegne med de gamle og middelmådige. Heller ikke det forjættede top-6-land.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Vil du vurdere ham som klar til debut i denne halvsæson?
          Nej det er har jeg svært ved at se. Det går nok et par år hvis han fortsætter sin udvikling

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej det er har jeg svært ved at se. Det går nok et par år hvis han fortsætter sin udvikling
            Kunne nu ellers godt tænke mig at vi snart forsøgte os med at smide et ungt talent for løverne - som Jungledyret også skriver. Men måske vi skal sætte vores lid til at det bliver Breum af denne omgang. Hvis Sabbi bliver solgt giver det i hvert fald ikke mening at købe en eller anden albaner til pladsen, da kantpladsen er en af de nemmeste pladser at integere en ung spiller på

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Kunne nu ellers godt tænke mig at vi snart forsøgte os med at smide et ungt talent for løverne - som Jungledyret også skriver. Men måske vi skal sætte vores lid til at det bliver Breum af denne omgang. Hvis Sabbi bliver solgt giver det i hvert fald ikke mening at købe en eller anden albaner til pladsen, da kantpladsen er en af de nemmeste pladser at integere en ung spiller på
              Det vil blive en forløsning, og enorm stor glæde, hvis det en dag lykkedes for OB, at fremavle et talent hvor beskrivelsen ikke er behæftet med så mange hvis’er.
              Jeg vil glæde mig til den dag der kommer et talent, hvor tvivlen ikke overskygger troen. Det vil være fedt hvis der dukker et talent op, som omgående sletter mistanken om fyld for strategiens skyld. Vi har ikke siden Falk haft et talent som fra første dag viser et ubestridt talent som er stort nok til, at middelmådige spillere som Kløve, AJA, Opondo og lignende spillere ikke står i vejen for spilletid.
              Vi kan lave målmænd, men markspillere halter det godt nok med.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Kunne nu ellers godt tænke mig at vi snart forsøgte os med at smide et ungt talent for løverne - som Jungledyret også skriver. Men måske vi skal sætte vores lid til at det bliver Breum af denne omgang. Hvis Sabbi bliver solgt giver det i hvert fald ikke mening at købe en eller anden albaner til pladsen, da kantpladsen er en af de nemmeste pladser at integere en ung spiller på
                Så skal det være Breum. Giver ingen mening at smide en 16 årig ind i center forsvaret som måske er de positioner i en 4 back kæde hvor man eksperimenterer mindst.
                Tænker ihverfald ikke Obbekjær syntes det var sjovt bagefter hans debut hvor han røg ud i halvlegen. Tænker at planen hedder U17 i denne sæson og 1 sæson som U19 spiller. Så er han enten solgt eller på SL kontrakt. Kunne sagtens se man lavede en Breum om skrev 5 år med ham på hans 18 års fødselsdag.

                Nu tænker jeg at han er snakket nok op. Nu holder jeg lige en pause med inden folk tror han er den nye AC

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Det vil blive en forløsning, og enorm stor glæde, hvis det en dag lykkedes for OB, at fremavle et talent hvor beskrivelsen ikke er behæftet med så mange hvis’er.
                  Jeg vil glæde mig til den dag der kommer et talent, hvor tvivlen ikke overskygger troen. Det vil være fedt hvis der dukker et talent op, som omgående sletter mistanken om fyld for strategiens skyld. Vi har ikke siden Falk haft et talent som fra første dag viser et ubestridt talent som er stort nok til, at middelmådige spillere som Kløve, AJA, Opondo og lignende spillere ikke står i vejen for spilletid.
                  Vi kan lave målmænd, men markspillere halter det godt nok med.
                  Enig. Tror/håber vi er tættere på end nogensinde. Det SKAL lykkedes med Breum. Han har alle værktøjerne

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Enig. Tror/håber vi er tættere på end nogensinde. Det SKAL lykkedes med Breum. Han har alle værktøjerne
                    Det bekymrer mig bare at Breum ser ud til at stå bag , Kløve og Opondo i køen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Det bekymrer mig bare at Breum ser ud til at stå bag , Kløve og Opondo i køen.
                      Det kan jeg altså simpelthen bare ikke få mig selv til at tro på. Det ville ingen mening give

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det bekymrer mig bare at Breum ser ud til at stå bag , Kløve og Opondo i køen.
                        Træneren bruger jo den han mener er bedst og giver størst chance for point. Breums tid skal nok komme. Han er for god til at det ikke sker.
                        Men vi fans skal have lidt tålmodighed med de unge. Også når de IKKE spiller

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Træneren bruger jo den han mener er bedst og giver størst chance for point. Breums tid skal nok komme. Han er for god til at det ikke sker.
                          Men vi fans skal have lidt tålmodighed med de unge. Også når de IKKE spiller
                          Ja så kan man kigge tilbage på 10 år med måske omkring 50 spillere i Kløve, AJA, Lieder klassen og notere sig at, vi ikke har rykket os i tabellen, og ej heller har udviklet en eneste markspiller af nævneværdig kvalitet.
                          Var der nogen der sagde at kontinuitet?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Det kan jeg altså simpelthen bare ikke få mig selv til at tro på. Det ville ingen mening give
                            Siden han kom ind og scorede mod Vejle er han blevet indskiftet 4 gange .

                            1x 19 min
                            1x 3 min
                            1x 2 min
                            1x 1 min

                            Derudover har han fået 90 min i den kamp vi stillede med U19 holdet.
                            Blev skiftet ind og fik 36 min da vi blev savet midt over i Silkeborg.
                            I hans debut fik kan et helt minut.

                            Han fik også 28 min i Viborg i denne sæson.
                            Last edited by Magge; 09-01-2022, 22:00.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Ja så kan man kigge tilbage på 10 år med måske omkring 50 spillere i Kløve, AJA, Lieder klassen og notere sig at, vi ikke har rykket os i tabellen, og ej heller har udviklet en eneste markspiller af nævneværdig kvalitet.
                              Var der nogen der sagde at kontinuitet?
                              JJ,Frøkjær,Fenger og Høegh kan vel sagtens nævnes
                              Jeg er ikke helt uenig. Det har ikke været godt. Jeg tror bare på at inden for et års tid vil vi se en nævneværdig forskel. Der vil blive ryddet ud i ligegyldige spillere, profiler vil komme til og de unge der er gode nok vil få mere spilletid

                              Men lad os nu bare lege med tanken at vi begyndte at spille Vestergaard,Tarik og Brems i hver kamp. Tror du det ville gøre dem til spillere af nævneværdig kvalitet? Jeg er ikke sikker. Og det kunne potentielt have kostet en nedrykning i denne sæson. Hvis og hvis…

                              Comment


                                #45
                                Teaser for et interview med BW

                                https://www.facebook.com/watch/?v=62...603&aggr_v_ids[0]=625261648739603&notif_id=1641789122542904&notif_t =watch_follower_video&ref=notif
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X