Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den største betænkelighed for trænerteamet er nok at de så mangler ham i angrebet et sted nu når Frø er ude
    Sander - Breum - Sabbi er vel ikke helt utænkeligt, men tror også meget gerne Alm vil have Jebali på 10'eren, når Frø er væk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Den største betænkelighed for trænerteamet er nok at de så mangler ham i angrebet et sted nu når Frø er ude
      Men altså, han scorer hverken mange mål eller laver mange assists. Og han er enormt langsom. Samtidig er han åbenlyst god med bolden og en dygtig pasningsspiller.

      Ville det være så stort et offensivt tab at rykke ham ned i banen? Det er da et forsøg værd. Og så kan man prøve Breum på 10eren.

      Jeg tror heller ikke, at Alm gør det, men det er et sjovt tankeeksperiment.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Men altså, han scorer hverken mange mål eller laver mange assists. Og han er enormt langsom. Samtidig er han åbenlyst god med bolden og en dygtig pasningsspiller.

        Ville det være så stort et offensivt tab at rykke ham ned i banen? Det er da et forsøg værd. Og så kan man prøve Breum på 10eren.

        Jeg tror heller ikke, at Alm gør det, men det er et sjovt tankeeksperiment.
        Bestemt.
        Men syntes han har en force i at holde fast i bolden på den sidste 1/3 del så folk når med frem. Alle andre har næsten tabt den inden folk kommer over midten.

        Men jeg kan sagtens tegningen med Breum. Hvis han scorer 3 flotte kasser i de første kampe er han jo nemt 20-25 mill værd

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Uden sammenligning overhovedet.... men som CE i Inter ?
          Ja, det var min tanke. Italienerne kalder positionen for en regista. En dybtliggende playmaker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jo jo, jeg skal heller ikke tage det fra jer ... der har jo også været kontraer, men en sådan kamp her ville det georgiske hold vinde de fleste gange :).
            Reagerede bare på at de blev "udspillet", det er der slet ikke tale om, så jeg sprang lidt i den anden grøft.
            Det er svært at argumentere for, at et hold totalt uden chancer og knap med afslutninger ville “vinde de fleste gange” (medmindre man har en agenda).

            Leif Rasmussen:
            “Torpedo fra Kutaisi i Georgien stillede med hærdebrede mænd mod et meget ungt OB-hold, der flot stressede folkene fra Geogiens næststørste by.

            Faktisk kunne 17-årige Tobias Augustinus-Jensen godt have scoret et par mål mere i den startfase0”

            “Torpedo-spillerne udmærkede sig ved at skrige, som var de udsat for folkemord i duellerne. Men de havde ikke en åben chance på de mange forsøg på at slå boldene bag om OB's unge backs.”

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

              Det er svært at argumentere for, at et hold totalt uden chancer og knap med afslutninger ville “vinde de fleste gange” (medmindre man har en agenda).

              Leif Rasmussen:
              “Torpedo fra Kutaisi i Georgien stillede med hærdebrede mænd mod et meget ungt OB-hold, der flot stressede folkene fra Geogiens næststørste by.

              Faktisk kunne 17-årige Tobias Augustinus-Jensen godt have scoret et par mål mere i den startfase0”

              “Torpedo-spillerne udmærkede sig ved at skrige, som var de udsat for folkemord i duellerne. Men de havde ikke en åben chance på de mange forsøg på at slå boldene bag om OB's unge backs.”
              Jeg kan næsten fornemme at du ikke så kampen, Torpedo havde langt det meste af spillet og også et par chancer.
              OB levede på kontraer og relativt hårdt spil, Leif er jo også fan ... det skal man lige huske :).
              Men så er det heller ikke vigtigere, det var da flot fightet af jeres u19 + nogle ældre.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Jeg kan næsten fornemme at du ikke så kampen, Torpedo havde langt det meste af spillet og også et par chancer.
                OB levede på kontraer og relativt hårdt spil, Leif er jo også fan ... det skal man lige huske :).
                Men så er det heller ikke vigtigere, det var da flot fightet af jeres u19 + nogle ældre.
                Torpedo havde altså ikke nogle reelle chancer i de første 20 minutter (og det var der, den kommentar, du svarede på, var skrevet) mens OB udover målet havde to andre store tilbud. Og jeg så kampen. Som du selv skriver er det ikke synderligt vigtigt - og der er ikke mange af os der bruger tid på at se de her kampe, der rent faktisk går op i om det er fortjent, vires forstærkede u19 vinder en træningskamp mod et georgisk bundhold eller ej - vi er meget mere interesserede i taktiske indtryk, hvordan nye spiller og ungdomsspillere klarer sig osv. Mange af os er endda langt mere kritiske overfor OB end den gængse sportsjournalist eksempelvis. Men din vurdering af de første 20-25 minutter af kampen er stadig ret off - og virker til st være baseret på en mærkelig ide om at boldbesiddelse alene vinder kampe.
                At Leif er fan er forøvrigt ikke mere diskvalificerende ift en “objektiv” vurdering end at du har selverklærede antipatier overfor klubben.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Ja, det bliver tyndt for kampen mod FCK. Men der er til mindst ret gode chancer at Aron bliver klar til Midtjylland-kampen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Ja, det bliver tyndt for kampen mod FCK. Men der er til mindst ret gode chancer at Aron bliver klar til Midtjylland-kampen.
                    Det tvivler jeg stærkt på. Han har ikke trænet eller har haft nogen opstart. Jeg tror det varer lidt tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeg kan næsten fornemme at du ikke så kampen, Torpedo havde langt det meste af spillet og også et par chancer.
                      OB levede på kontraer og relativt hårdt spil, Leif er jo også fan ... det skal man lige huske :).
                      Men så er det heller ikke vigtigere, det var da flot fightet af jeres u19 + nogle ældre.
                      Også her fornemmer du forkert.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det tvivler jeg stærkt på. Han har ikke trænet eller har haft nogen opstart. Jeg tror det varer lidt tid
                        Så vidt jeg ved håber Aron stadig at blive klar til kampen. Det er vel ikke sikker at det lykkes men det er vel ikke ude af rækkevidden. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Så vidt jeg ved håber Aron stadig at blive klar til kampen. Det er vel ikke sikker at det lykkes men det er vel ikke ude af rækkevidden. :-)
                          Det er vigtigere han er helt klar i Haderslev.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Torpedo havde altså ikke nogle reelle chancer i de første 20 minutter (og det var der, den kommentar, du svarede på, var skrevet) mens OB udover målet havde to andre store tilbud. Og jeg så kampen. Som du selv skriver er det ikke synderligt vigtigt - og der er ikke mange af os der bruger tid på at se de her kampe, der rent faktisk går op i om det er fortjent, vires forstærkede u19 vinder en træningskamp mod et georgisk bundhold eller ej - vi er meget mere interesserede i taktiske indtryk, hvordan nye spiller og ungdomsspillere klarer sig osv. Mange af os er endda langt mere kritiske overfor OB end den gængse sportsjournalist eksempelvis. Men din vurdering af de første 20-25 minutter af kampen er stadig ret off - og virker til st være baseret på en mærkelig ide om at boldbesiddelse alene vinder kampe.
                            At Leif er fan er forøvrigt ikke mere diskvalificerende ift en “objektiv” vurdering end at du har selverklærede antipatier overfor klubben.
                            Min vurdering af de første 20 min kan du læse efter de første 20 min, min efterfølgende vurdering om at de havde et par chancer og dominerede kampen er på baggrund af hele kampen mod u19+ ... da Limefrugten jo først kommenterede efter kampen :).

                            ... og nej jeg mener ikke at boldbesiddelse alene vinder kampe, af ret åbenlyse årsager, men det siget ofte noget om holdenes styrke.
                            ... min omvendte fanstatus har jeg lært at styre i mine kommentarer, er langt langt mere objektiv nu, end da jeg var fan :D!
                            Men den næste kamp og i langt højere grad de 2 første i suppen, er jo der hvor det for alvor bliver interessant at vurdere niveauet.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det tvivler jeg stærkt på. Han har ikke trænet eller har haft nogen opstart. Jeg tror det varer lidt tid
                              Det kan jeg heller ikke se ske. Jeg tror man får kørt jjt stille og roligt i stilling, så han i hvert fald starter og så må man simpelthen se ind i om ikke Tverskov eller Østrig må spille ved siden af. Jeg vil måske lidt hårdt mene at det vil være manglende fodboldlogik at smide okosun derind på det der i vores system er så krævende position at spille. Hans lange lemmer har simpelthen ikke fart nok til at dæmme de områder af han skal. Hvis han skal bruges, skal vi gå på kompromis og smide ham på 10'eren og så bruge jebali ved siden af jjt så længe han kan og se hvordan kampen udvikler sig derfra. På 10'eren vil okosun kunne bruges som opspilsstation til enkelt ar spille over fck's pres og på den måde ødelægge meget af deres spil, men det vil i så fald være et totalt opgør med strategien.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Min vurdering af de første 20 min kan du læse efter de første 20 min, min efterfølgende vurdering om at de havde et par chancer og dominerede kampen er på baggrund af hele kampen mod u19+ ... da Limefrugten jo først kommenterede efter kampen :).

                                ... og nej jeg mener ikke at boldbesiddelse alene vinder kampe, af ret åbenlyse årsager, men det siget ofte noget om holdenes styrke.
                                ... min omvendte fanstatus har jeg lært at styre i mine kommentarer, er langt langt mere objektiv nu, end da jeg var fan :D!
                                Men den næste kamp og i langt højere grad de 2 første i suppen, er jo der hvor det for alvor bliver interessant at vurdere niveauet.
                                Men han citerede og gik i rette med et svar, du havde skrevet til mig under kampen, så det er fuldstændigt underordnet, hvornår han skrev den. Det ved du formentlig også godt.
                                Boldbesiddelse kan sige noget om holdets styrke, men også om dets spilfilosofi. Hold, der forsøger at spille med intenst pres i gunstige positioner og derefter få bolden hurtigt gennem kæderne ved erobringer vil ofte have lavere boldbesiddelse. Det var ret tydeligt det, der var ideen igår, og som virkede godt i begyndelsen af kampen. Under Kent N havde vi en sf ligaens højeste boldbesiddelsesprocenter, men var ved gud ikke et af de stærkeste hold.
                                At du åbenbart blev revet med da du var fan betyder ikke at alle andre bliver det. Hvis du kigger tråden her igennem og optaktstråden til FCK kampen vil du hurtigt kunne se, at der ikke er tendenser til jubeloptimisme, men derimod en ret gennemgående erkendelse af, at vi risikerer at få ørerne gevaldigt i maskinen.

                                Comment

                                Working...
                                X