Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB RFC Pokal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Spil nu de chancer større for dælen da. Hvis nu man begyndte at se de andre kunne det være at tjenesten kom tilbage flerfoldigt
    Lige i de to situationer igår er jeg uenig. Begge chancer ER så store, som de kan blive. Det er ikke de manglende afleveringer, der er problemet i de to situationer, det er de katastrofalt dårlige afslutninger. I Kadriis tilfælde kigger han tydeligvis efter afleveringsmuligheder da han løber mod feltet, men Fenger er temmelig langt bag ham og han ville nærmest skulle stoppe op og vente på ham. I Jebalis tilfælde er jeg forøvrigt ret sikker på at Fenger er i offside på det tidspunkt, hvor Jebali har lavet en skudfinte og har skabt plads til sig selv.

    Comment


      Lykkeligvis skal Danmarks svar på FC Barcelona, Randers FC, nu møde et hold fra Premier League, Leicester. Godt for dem at møde kvalitet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Lige i de to situationer igår er jeg uenig. Begge chancer ER så store, som de kan blive. Det er ikke de manglende afleveringer, der er problemet i de to situationer, det er de katastrofalt dårlige afslutninger. I Kadriis tilfælde kigger han tydeligvis efter afleveringsmuligheder da han løber mod feltet, men Fenger er temmelig langt bag ham og han ville nærmest skulle stoppe op og vente på ham. I Jebalis tilfælde er jeg forøvrigt ret sikker på at Fenger er i offside på det tidspunkt, hvor Jebali har lavet en skudfinte og har skabt plads til sig selv.
        Nu er det vurderet ude fra stadion. Jeg har ikke set det på tv endnu. Men jeg syntes i begge situationer at han kunne have spillet bolden. Men fuck hvor er det da ringe en sparketeknik at man ikke lige kan sparke den stille ind. Målmanden stod ikke meget i vejen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Nu er det vurderet ude fra stadion. Jeg har ikke set det på tv endnu. Men jeg syntes i begge situationer at han kunne have spillet bolden. Men fuck hvor er det da ringe en sparketeknik at man ikke lige kan sparke den stille ind. Målmanden stod ikke meget i vejen
          Der er uden tvivl momenter, hvor bolden KAN afleveres i begge tilfælde, og set i bakspejlet er det selvfølgelig klart, at de begge skulle have afleveret, når de nu ikke scorede. Men jeg tror ikke chancen var blevet markant større i nogle af tilfældene, imens der i hvert fald det ene tilfælde var en risiko ift. offside. Det er ikke chancer, hvor nogen angriber med bare en smule selvtillid ville aflevere - men det er så også chancer, der skal scores på 10 ud af 10 gange.
          Hvis ikke der var en (berettiget) fortælling om at vores angribere er for ego-centrerede tror jeg ikke der havde været fokus på mulige afleveringsmuligheder lige i de her situationer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Hvis jeg får tid en dag, så vil jeg prøve at studere Nicos backspil, for selvom Sabbi selvfølgelig har sine kvaler i det defensive, så synes jeg faktisk han langt henad vejen arbejder for sagen, men alligevel pisset de lige igennem derovre, ligesom Viborg i den grad også havde held med for et par kampe siden. Det er meget udtalt at man har held med at komme igennem i vores højreside og jeg synes også der skete en forbedring da Østrøm kom ind. Jeg tror Nico har nogen placeringsvanskeligheder, men ellers er jeg enig i han er god på bolden og god i duellerne. Skjelvik er jeg så træt af, fordi han er så langsom på bolden. Han går ikke engang i panik, han spiller bare så langsomt så han enten brydes eller afleveringerne frem i banen læses. Vi må håbe der kommer kvalificeret konkurrence til den position snarligt
            Jeg er heller ikke sikker på, problemet kun er Sabbi. Han er ikke altid den mest disciplinerede på at følge sine markeringer til dørs, og det skaber problemer indimellem, men jeg synes heller ikke han er så dårlig til at komme tilbage som hans ry siger.
            Så forøvrigt lige på superliga.dks stats at han står som den spiller med flest vundne dueller i superligaen, med omtrent 5 flere vundne end Aron, der ligger en 4-5 stykker. Mere luksusspiller er han heller ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg er heller ikke sikker på, problemet kun er Sabbi. Han er ikke altid den mest disciplinerede på at følge sine markeringer til dørs, og det skaber problemer indimellem, men jeg synes heller ikke han er så dårlig til at komme tilbage som hans ry siger.
              Så forøvrigt lige på superliga.dks stats at han står som den spiller med flest vundne dueller i superligaen, med omtrent 5 flere vundne end Aron, der ligger en 4-5 stykker. Mere luksusspiller er han heller ikke.
              Det var interessant, se også han løber retur i 80 %. Han er også ok på defensivt hovedspil. Er også langt mere irriteret på Frø som går rundt og ligner en teenager med tunnelsyn.

              Comment


                Tak for en sindssyg emotionel aften på stadion igår. Tak til OB for ikke at gøre hverken for meget eller for lidt, men lige præcis det rigtige. Det var så smukt og rørende. Endnu en gang, en kæmpe tak til capo´en. Det er så fedt hvordan fansene er samlet, og retorikken fra capo er med til at samle, og ikke være “truende” og splittende. Det klæder os, og det viser hvor mange der VIL det. Sindssyg energi fra stiften. Og tak til holdet for trods alt at give et håb i mørket. Ikke den bedste kamp, men alligevel en jeg altid vil huske, selvom det nok ikke er pga. kampen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Tak for en sindssyg emotionel aften på stadion igår. Tak til OB for ikke at gøre hverken for meget eller for lidt, men lige præcis det rigtige. Det var så smukt og rørende. Endnu en gang, en kæmpe tak til capo´en. Det er så fedt hvordan fansene er samlet, og retorikken fra capo er med til at samle, og ikke være “truende” og splittende. Det klæder os, og det viser hvor mange der VIL det. Sindssyg energi fra stiften. Og tak til holdet for trods alt at give et håb i mørket. Ikke den bedste kamp, men alligevel en jeg altid vil huske, selvom det nok ikke er pga. kampen.
                  Jeg havde en snak med min gode fodbold kammerat idag. Altså ham der ved lidt til tider.
                  Han var dybt imponeret over det er stablet på benene i Odense mht fanscenen. Ikke kun i går aftes. Men generelt denne sæson.
                  “Hvor kom det lige fra” sagde han.

                  Vi har altså gang i noget godt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg havde en snak med min gode fodbold kammerat idag. Altså ham der ved lidt til tider.
                    Han var dybt imponeret over det er stablet på benene i Odense mht fanscenen. Ikke kun i går aftes. Men generelt denne sæson.
                    “Hvor kom det lige fra” sagde han.

                    Vi har altså gang i noget godt
                    Det har jo været der før, men især JH var jo forgang mand for at grave grøft mellem klub og fans.

                    Men prøv at tænk på hvor godt det kunne blive hvis der blev lidt sportslig succes?

                    Det kan ændre sig til den dårlige side i foråret, tænker ikke 5 møder med sønderjyske er fremmende for fan tilslutningen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Jeg er heller ikke sikker på, problemet kun er Sabbi. Han er ikke altid den mest disciplinerede på at følge sine markeringer til dørs, og det skaber problemer indimellem, men jeg synes heller ikke han er så dårlig til at komme tilbage som hans ry siger.
                      Så forøvrigt lige på superliga.dks stats at han står som den spiller med flest vundne dueller i superligaen, med omtrent 5 flere vundne end Aron, der ligger en 4-5 stykker. Mere luksusspiller er han heller ikke.
                      Det er også mit indtryk når jeg ser kampene. Sabbi er også langt mindre dominerende offensivt end i begyndelsen af sæsonen, og det skyldes nok han er begyndt at arbejde lidt mere tilbage i banen.
                      Det til trods er det bare især vores højreside der er udfordret. Selvom Skjelvik ser skidt ud og heller ikke har nogen arbejdsheste foran sig, så er det bare mindre udtalt i hans side. Om det så er kommunikationen mellem midtstopper og back som halter kan også være en del af forklaringen, her er Nico jo fortsat forholdsvis ny og er kommet til på et tidspunkt midt i sæsonen, hvor der måske ikke er den her tid til at danne relationerne, som i halvårspauserne

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det har jo været der før, men især JH var jo forgang mand for at grave grøft mellem klub og fans.

                        Men prøv at tænk på hvor godt det kunne blive hvis der blev lidt sportslig succes?

                        Det kan ændre sig til den dårlige side i foråret, tænker ikke 5 møder med sønderjyske er fremmende for fan tilslutningen.
                        Det bliver forhåbentligt med et bedre hold.....
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment

                        Working...
                        X