Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkvartfinale mod Randers. Optakt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pokalkvartfinale mod Randers. Optakt.

    Efter en dejlig og længe ventet sejr skal vi se frem mod to kampe, der kan definere dette efterår. Generelt håbløst. Eller noget der peger lidt fremad.

    Bor i eksil i Jylland, så er på plads på tribunen i Randers! Men er der nogen, der ved om det er DR, der har rettighederne igen?

    #2
    Det er det - heldigvis. Det er nektar for sjælen sammenholdt med gyselige Viaplay.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det er det - heldigvis. Det er nektar for sjælen sammenholdt med gyselige Viaplay.
      Amen brother.

      Comment


        #4
        Joo. Altså sidste gang vi var på DR brugte de 45 min på FCN og 0 på OB(Jeg ved godt de var hjemmehold)….

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Joo. Altså sidste gang vi var på DR brugte de 45 min på FCN og 0 på OB(Jeg ved godt de var hjemmehold)….
          Men det er jo konceptet? At de laver en (reel) journalistisk reportage om hjemmeholdet.

          Jeg hader fodbolddækningen på de kommercielle kanaler. Ser det kun af nød. Elsker de små glimt fra DR. Det er roligt og nøgternt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Men det er jo konceptet? At de laver en (reel) journalistisk reportage om hjemmeholdet.

            Jeg hader fodbolddækningen på de kommercielle kanaler. Ser det kun af nød. Elsker de små glimt fra DR. Det er roligt og nøgternt.
            Jammen det får vi jo så at se om 14 dage..

            Comment


              #7
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-vi-slaar-rfc
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Så lad handlinger følge de fine ord, tak. Det er chancen at holde liv i en sæson som ellers allerede er meget på røven.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Truppen

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...tfinaleopgoer/

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ved godt det er en vigtig kamp og det derfor er tvivlsomt, men lad nu Breum starte inde for en gangs skyld! Det er på høje tid! Men vi får sikkert Opondo og Kløve..

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Ved godt det er en vigtig kamp og det derfor er tvivlsomt, men lad nu Breum starte inde for en gangs skyld! Det er på høje tid! Men vi får sikkert Opondo og Kløve..
                      Han skal ihverfald have mere end de 2-3 minutter som er blevet tæt på normalen. Specielt når han ikke rigtig bruges på U19 mere. Han skal have kamp træning

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Men det er jo konceptet? At de laver en (reel) journalistisk reportage om hjemmeholdet.

                        Jeg hader fodbolddækningen på de kommercielle kanaler. Ser det kun af nød. Elsker de små glimt fra DR. Det er roligt og nøgternt.
                        Det bliver så til 15 min optakt…….. Vi må se om det er 100% Randers

                        Comment


                          #13
                          Hva fanden skal Kadrii i start 11’eren
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            HC
                            Mickelson Larsen Juel Skjelvik
                            Aron JJ
                            Frø
                            Sabbi Bashkim Jebali
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Hva fanden skal Kadrii i start 11’eren
                              Score. Han SKAL nu endelig score!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X