Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
    "- Vi er på plads med det, vi skulle nå, men nu mangler vi at få svar på, om vi har nået det rette niveau på de punkter, vi skal. "

    Havde helt glemt hvor irriterende han er at høre på ! Desuden lyder det direkte tåbeligt og er ikke dansk. Min folkeskolelære havde givet mig ondeøjne for så dårligt konstrueret og modsigende en sætning. Hvis du mangler at få svar på om i har nået det i skal, så har i ikke nået det Hr. Bech.

    Hvorfor f siger du ikke bare. "Vi har trænet hårdt og føler os i god form. Så må vi se om det er nok til præmiere kampen" du lyder som en bonderøv der forsøger at være artikuleret.
    Ja, oraklet Troels Bech har talt! Den helt igennem sædvanlige omgang blah, blah, blah. Men folket sluger det desværre oftest fuldstændig ukritisk. Det er jo også den meget velformulerede træner, der vil have to lunkne kopper vand til at koge sammen!!! Sorry, men det sker ikke! Man får heller Champagne, hvis man hælder en liter dårlig hvidvin sammen med en liter danskvand! Eller gør man Troels Bech?

    Comment


      Troels Bech og kontinuitet...? Hahaha, i must laugh... det er lige så useriøst som når folk smider "fremgang" kortet...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        hvor er jeg bare træt af Troels' "smarte" udtalelser....

        Comment


          Jeg synes egentlig ofte han siger nogle fornuftige ting den kære TB - han virker bare ikke til at ville investere nok af sig selv i projektet.
          Se de fleste andre superligatrænere, de træner, spiser og sover fodbold 24/7. TB har også lige 7-8 unger at tage sig af, det harmonere bare ikke med et så hårdt og tidskrævende job som cheftræner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
            Jeg synes egentlig ofte han siger nogle fornuftige ting den kære TB - han virker bare ikke til at ville investere nok af sig selv i projektet.
            Se de fleste andre superligatrænere, de træner, spiser og sover fodbold 24/7. TB har også lige 7-8 unger at tage sig af, det harmonere bare ikke med et så hårdt og tidskrævende job som cheftræner.
            skal vi ikke lade være med at blande TB's privatliv ind i hans kvalifikationer som træner, og hans engagement i klubben. Alle de andre trænere har også koner/kærester-børn og øvrig familie som kræver sin tid.
            Den første del af dit indlæg er ok, og resten er da vist i bedste fald bare noget vi som fans ikke skal blande os i
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Bevares, der er vel ikke den inkarnerede OB-fan som ikke til en vis grad er træt af bohemen, men hvordan mener du at han har narret fodbolddanmark?
              Det ligger vel i ordet distanceblænder. Han går i pressen for at være en af de dygtigste trænere i Danmark. Men spørgsmålet er, om han ikke bare har tryllebundet alle med sin kække retorik - for hvad har han egentligt opnået som træner?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det ligger vel i ordet distanceblænder. Han går i pressen for at være en af de dygtigste trænere i Danmark. Men spørgsmålet er, om han ikke bare har tryllebundet alle med sin kække retorik - for hvad har han egentligt opnået som træner?
                Godt spørgsmål. Men har man dårlige hold er der jo grænser? Jeg vil derfor hellere spørge: Hvor ofte har han stillet med topmotiveret, veltrimmet og velorganiseret hold, der leverede i en hel kamp?
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Godt spørgsmål. Men har man dårlige hold er der jo grænser? Jeg vil derfor hellere spørge: Hvor ofte har han stillet med topmotiveret, veltrimmet og velorganiseret hold, der leverede i en hel kamp?
                  Det er ikke sket ret tit i OB....men Troels, synes jeg, gjorde det ret godt i Silkeborg, hvor de fleste vel vil sige, at de leverede længder over det, der kunne forventes med den trup, de havde. Det var vel også årsagen til, at han i medierne i hvert fald var et emne som en kommende landstræner. Synes også han havde en periode i Esbjerg, hvor det ikke var helt ringe. Så at sige, at han aldrig har præsteret, er vel lidt usandt. Men været træner for tophold, det har han ikke, nej
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Han har præsteret fint i perioder , med der er vel en grund til at han ligger på et middelmådigt pointsnit og at han aldrig har været i nærheden af et tophold .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      En gang skal jo være den første siger et ordsprog. Vi må jo se om det bliver i OB

                      Comment

                      Working...
                      X