Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 19.11.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts


    Dagens højde punkt, en trist årsag til en hilsen, men ikke desto mindre en flot gestus.

    For dælen hvor ville de spiller det bare så meget mere i dag end vi ville det.

    Comment


      Vi spiller en katastrofe af en kamp. Jørgen Skjelvik.. ved næsten ikke om jeg skal grine eller skraldgrine. Hold kæft hvo spiller han en dårlig kamp. Lidt ligesom et færdselsuheld på motorvejen, hvor alt er gået galt, men man kan alligevel ikke lade være med lige at kigge lidt.

      Sløj kamp, nedern uge generelt og så er det bare ikke særlig sjovt, at være forelsket i en fodboldklub, der giver så lidt igen. Vækker desværre minder fra gymnasietiden

      Comment


        Sådan KEP

        https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...er-nag-derinde

        Comment


          Klare ord af Leif Rasmussen om præstationen i aften og ledelsens snak om Top6:
          https://fyens.dk/artikel/v%C3%A6rste...p-6-potentiale
          Last edited by andlox; 20-11-2021, 00:19.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Den længste kontrakt har heldigvis Jakob Breum. :-)
            Problemet ved det er, at Breum har brug for at spille på et godt hold, med gode spillere. Han lærer intet af at spille sammen med 1. Divisionsspillere og gode humørspillere.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
              Dagens højde punkt, en trist årsag til en hilsen, men ikke desto mindre en flot gestus.

              For dælen hvor ville de spiller det bare så meget mere i dag end vi ville det.
              Det er kæmpe stort. Flot gestus
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Virkelig en helstøbt dårlig indsats. Meget bekymrende at være vidne til. Det er på et niveau hvor jeg godt forstår man spørger ind til træner fremtiden, for de spillere der løb derinde i dag lignede ikke nogen som troede på det de var sat på banen for.
                En ting er at vi ikke har holdet til top 6, men når vi spiller en kamp på klart 1. div-niveau, så er det mere end bare kvaliteten der lægger til grund.
                Nu synes jeg dog ikke han skal fyres, for det er trods alt første kamp, hvor jeg synes vi ser en decideret nedsmeltning. De øvrige kampe i sæsonen har i højere grad båret præg af skidt kvalitet.
                I dag kunne man skifte hele lortet og vi vil præstere bedre i næste kamp, men det er klart at når vores unge er så langt fra spilletid i det centrale forsvar, så skal der en ny ind ved siden af Tverskov. Aja og KL er bare for ringe i både deres opdækning og på bolden. Jørgen er på vores banehalvdel for usikker på bolden. Han slår så evindeligt mange fejlafleveringer frem i banen og tager ofte for mange berøringer til at holde flow i spillet når vi skal spille ud af pres.
                På midtbanen fylder JJT for lidt. Vi skal have den her klassiske 6'er ind og droppe romantikken omkring JJT som tidligere akademispiller og anfører. Det holder ikke, hvis vi skal være tophold ud fra strategien.
                Så skal Breum snart til at starte. Vi skal have fart på begge sider. Nu scorer Jebali to mål i dag, men han spiller en forfærdelig 1. halveg fra sin kant, hvor han i enhver kontramulighed får bolden og trækker så meget tempo ud af spillet at Viborg kommer på plads. Tror også jeg tæller tre situationer, hvor Jørgen kommer galoperende i overlap, hvor Jebali helt forudsigeligt enten dribler eller spiller ind i banen.

                Det med vores backs er i øvrigt også uforståeligt. Er de bare i dårligere form end Viborgs eller skal de ikke løbe med frem?
                CS og Putros er konstant helt med fremme når Viborg angriber. Når vi angriber er det ofte vi har plads på siderne, men vores back står 20 meter længere nede på banen og får derfor ikke åbnet spillet. Jeg kan næsten ikke tro det skal være meningen når vi skal spille offensivt og dynamisk, så de må jo ikke have luften til det. Det ser i hvert fald mærkeligt ud
                ​​​​​​
                Øv!!

                Comment


                  Hvornår har vi sidst fremstået som et hold, på samme måde, som Viborg gjorde i går? Et hold, som vil dø for træneren og kæmpe for at gøre sine medspillere bedre. I stedet ser vi fx en Sabbi i vild dribletur, ingen aner, hvad han vil, men det ender som regel med, han ligger ned. Samme med Jebali. Jørgen er en skændsel.. JJT har slet ikke den pondus, der skal til på den position. Vores forsvar er ringe - KL er langt over the hill. Breum gjorde sig ikke bemærket i går, men det er alligevel nærmest det eneste lyspunkt. Han udstråler trods alt noget ærgerrighed. OB kan roligt redigere den PowerPoint og strege top6 for de næste mange år.
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Virkelig en helstøbt dårlig indsats. Meget bekymrende at være vidne til. Det er på et niveau hvor jeg godt forstår man spørger ind til træner fremtiden, for de spillere der løb derinde i dag lignede ikke nogen som troede på det de var sat på banen for.
                    En ting er at vi ikke har holdet til top 6, men når vi spiller en kamp på klart 1. div-niveau, så er det mere end bare kvaliteten der lægger til grund.
                    Nu synes jeg dog ikke han skal fyres, for det er trods alt første kamp, hvor jeg synes vi ser en decideret nedsmeltning. De øvrige kampe i sæsonen har i højere grad båret præg af skidt kvalitet.
                    I dag kunne man skifte hele lortet og vi vil præstere bedre i næste kamp, men det er klart at når vores unge er så langt fra spilletid i det centrale forsvar, så skal der en ny ind ved siden af Tverskov. Aja og KL er bare for ringe i både deres opdækning og på bolden. Jørgen er på vores banehalvdel for usikker på bolden. Han slår så evindeligt mange fejlafleveringer frem i banen og tager ofte for mange berøringer til at holde flow i spillet når vi skal spille ud af pres.
                    På midtbanen fylder JJT for lidt. Vi skal have den her klassiske 6'er ind og droppe romantikken omkring JJT som tidligere akademispiller og anfører. Det holder ikke, hvis vi skal være tophold ud fra strategien.
                    Så skal Breum snart til at starte. Vi skal have fart på begge sider. Nu scorer Jebali to mål i dag, men han spiller en forfærdelig 1. halveg fra sin kant, hvor han i enhver kontramulighed får bolden og trækker så meget tempo ud af spillet at Viborg kommer på plads. Tror også jeg tæller tre situationer, hvor Jørgen kommer galoperende i overlap, hvor Jebali helt forudsigeligt enten dribler eller spiller ind i banen.

                    Det med vores backs er i øvrigt også uforståeligt. Er de bare i dårligere form end Viborgs eller skal de ikke løbe med frem?
                    CS og Putros er konstant helt med fremme når Viborg angriber. Når vi angriber er det ofte vi har plads på siderne, men vores back står 20 meter længere nede på banen og får derfor ikke åbnet spillet. Jeg kan næsten ikke tro det skal være meningen når vi skal spille offensivt og dynamisk, så de må jo ikke have luften til det. Det ser i hvert fald mærkeligt ud
                    ​​​​​​
                    Øv!!
                    Simpelthen så enig.

                    Kasper og AJA er simpelthen ikke gode nok. De er langsomme, lavt niveau på bolden og laver simpelthen så mange fejl. Vi skal have den rigtige makker ind ved siden af Tverskov. Khemdee,Østrøm og Vestergaard er ikke svaret på den korte bane.

                    Skjelvik har også vist sig at være et kæmpe problem. Elendig til at forsvare og der kommer stort set intet frem af banen.

                    Men det store problem idag var simpel struktur. Vi havde ikke nogen. Ingen plan. Bare en masse individualister der render rundt og prøver det bedste de kan.

                    I bagklogskabens klare lys er det der skete på banen idag også det jeg oftest har set til træning. Jeg har ikke den store viden inden for trænergerningen men når jeg ser opspilsøvelser til træning (A mod B) er der heller ikke meget der lykkedes. Det hele virker tilfældigt.
                    Man laver godt nok en masse skabelon øvelser. Men når man heller ikke kan være lidt overbevisende mod ens reserver er det nok også svært mod andre superliga klubber
                    Når man spiller 11 mod 11(A mod B) har jeg set flest “sejre” til B holdet.

                    Jeg var meget imponeret af træningsniveauet i starten. Man så fart, vilje og vildskab. Det hele sad ikke i skabet. Det kunne man nok heller ikke forvente. Her 4 måneder senere er det samme billede. Bare uden fart, vilje og vildskab. Hvor er lederne henne på vores hold? Hvor er dem der råber højt og bliver hørt? Hvor er dem der går forrest på banen?

                    Jeg har hele tiden kigget nedad i tabellen. Men de fleste herinde har sagt at det er der ingen grund til. Vi kommer ikke i nedrykningsfare. Øhhhh jo. Det gør man når man i 4 ud af 4 kampe mod oprykkere bliver udspillet og kun får 3 ud af 12p. Når man leverer præstationer som denne

                    Min mavefornemmelse siger mig at vi taber hjemme mod FCN næste weekend og taber hæderligt over 2 kampe til Randers i pokalen. Det bliver en lang og trist vinter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Men det store problem idag var simpel struktur. Vi havde ikke nogen. Ingen plan. Bare en masse individualister der render rundt og prøver det bedste de kan.
                      Det er selvfølgelig for tidligt at snakke fyring, men hvad er Alms koncept overhovedet, jeg forstår det ikke, og spillerne forstår det helt åbenlyst heller ikke. Der er altså brug for noget back to basics 4-4-2 eller lignende, med klart definerede roller. Og så er der altså alt for mange luksusspillere på banen, Frøkjær, Jebali og Sabbi på banen samtidig fungerer overhovedet ikke.Der er jo ingen balance på holdet, når alle bare spiller for sig selv.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jhn Se indlæg

                        Det er selvfølgelig for tidligt at snakke fyring, men hvad er Alms koncept overhovedet, jeg forstår det ikke, og spillerne forstår det helt åbenlyst heller ikke. Der er altså brug for noget back to basics 4-4-2 eller lignende, med klart definerede roller. Og så er der altså alt for mange luksusspillere på banen, Frøkjær, Jebali og Sabbi på banen samtidig fungerer overhovedet ikke.Der er jo ingen balance på holdet, når alle bare spiller for sig selv.
                        Enig. Balance er et meget passende ord der også kan sættes på dette hold. Mangel på samme

                        Comment


                          Nogen der ved hvad der skete med Okosun? Han var udtaget i stedet for Østrøm. Men til selve kampe var det Østrøm på bænken?
                          Ham kunne vi godt have brugt de sidste 10 min

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Simpelthen så enig.

                            Kasper og AJA er simpelthen ikke gode nok. De er langsomme, lavt niveau på bolden og laver simpelthen så mange fejl. Vi skal have den rigtige makker ind ved siden af Tverskov. Khemdee,Østrøm og Vestergaard er ikke svaret på den korte bane.

                            Skjelvik har også vist sig at være et kæmpe problem. Elendig til at forsvare og der kommer stort set intet frem af banen.

                            Men det store problem idag var simpel struktur. Vi havde ikke nogen. Ingen plan. Bare en masse individualister der render rundt og prøver det bedste de kan.

                            I bagklogskabens klare lys er det der skete på banen idag også det jeg oftest har set til træning. Jeg har ikke den store viden inden for trænergerningen men når jeg ser opspilsøvelser til træning (A mod B) er der heller ikke meget der lykkedes. Det hele virker tilfældigt.
                            Man laver godt nok en masse skabelon øvelser. Men når man heller ikke kan være lidt overbevisende mod ens reserver er det nok også svært mod andre superliga klubber
                            Når man spiller 11 mod 11(A mod B) har jeg set flest “sejre” til B holdet.

                            Jeg var meget imponeret af træningsniveauet i starten. Man så fart, vilje og vildskab. Det hele sad ikke i skabet. Det kunne man nok heller ikke forvente. Her 4 måneder senere er det samme billede. Bare uden fart, vilje og vildskab. Hvor er lederne henne på vores hold? Hvor er dem der råber højt og bliver hørt? Hvor er dem der går forrest på banen?

                            Jeg har hele tiden kigget nedad i tabellen. Men de fleste herinde har sagt at det er der ingen grund til. Vi kommer ikke i nedrykningsfare. Øhhhh jo. Det gør man når man i 4 ud af 4 kampe mod oprykkere bliver udspillet og kun får 3 ud af 12p. Når man leverer præstationer som denne

                            Min mavefornemmelse siger mig at vi taber hjemme mod FCN næste weekend og taber hæderligt over 2 kampe til Randers i pokalen. Det bliver en lang og trist vinter
                            Er selvfølgelig også enig med jer.

                            Du skriver Østrøm, Khemdee og Vestergaard ikke er løsningen på den korte bane, Tjaa hvis de ikke er det og end ikke kan agere reserver så kan man ærlig talt godt tvivle på de nogen sinde bliver løsningen. AJA har heldigvis kontraktudløb lige om lidt, hvad bliver så løsningen?
                            Laver vi en typisk OB og henter endnu en middelmådig forsvarer i Horsens eller Vensyssel, og sylter de unge endnu et par sæsoner. For vi skal jo vanen tro ikke spille de unge ind før top 6 er gledet af hænde, og vi derefter har sikret overlevelse.
                            Hvornår skulle Brems, Khemdee , Vestergaard og Østrøm kunne udvikle sig, er det i sommerkampe mod Ubberud og Langeskov?

                            Når man ser OB spille så ligner det et spil hvor de hver især styrter rundt på en tilfældig frekvens og kun i glimt er der nogle som rammer samme frekvens.

                            Er det den nye træner som ikke formår at sætte det rette hold, taktik eller træne hårdt nok?

                            For mig at se er det ikke trænerbænken det er galt med. Selvom man fra ledelsen nok så stolt har udvidet staben omkring holdet, så ender vi bare samme sted som i 9 af de sidste 10 sæsoner. Det gør vi fordi der stadig er udtalt mangel på kvalitet i truppen.
                            Den nye strategi som man pralende præsenterede og fortalte.at man har arbejdet længe med bliver jo gennemhullet med de indkøb der er foretaget på det seneste. Okosun , jamen i guder det skriger til munken at hente ham.
                            Så var der Baskim som man i pinlig grad troede ville skabe så stor benovelse i fankredse at man gav ham nr 12, hvorefter Hemme i et af utallige tåkrummende interveiw’s fortalte at han fik nummeret fordi det var det eneste ledige.
                            Da strategien blev præsenteret lavede man det gigantiske selvmål at melde ud at man gik efter top 6. Det var en oplagt lejlighed til at vige fra den tåbelige målsætning. Det havde været helt gratis for ledelsen at melde ud at strategien kræver indlæring og målsætningen derfor kunne være top 6 i tre af de næste fem sæsoner. Men der skal i bedste leasy stil sælges billetter og sponsorater, og derfor holdt man sig til den vante stil med at oversælge produktet. Ikke nok med man oversælger sit produkt, man sætter Gud hjælpe mig en mand som udstråler afskyvækkende utroværdighed, og er så elendig foran mikrofonen til at være talsmand for projektet.

                            Vores trup består af en stor mængde unge som ikke bruges og derfor ikke udvikles, de sidder på bænken/tribunen og kigger på at start 11’eren består af en for stor del alt for grå og middelmådige spillere som skulle forestille at være bærende kræfter for de få unge som trods alt får chancen. Når de så ikke præsterer så bliver der i løbet af kampen indskiftet nogle endnu mere grå middelmådige spillere som aldrig ændrer kampbilledet.

                            Last edited by Magge; 20-11-2021, 11:35.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nogen der ved hvad der skete med Okosun? Han var udtaget i stedet for Østrøm. Men til selve kampe var det Østrøm på bænken?
                              Ham kunne vi godt have brugt de sidste 10 min
                              Okosun blev vist syg og derfor Østrøm med. Men jeg tror ikke det havde ændret en tøddel. For det første kan vi heldigvis ikke spille så frygteligt grimt som Horsens og for det andet så ejer vi ikke en spiller som kan smide et brugbart indlæg. Så Okosun ville bare tåge rundt på toppen uden at få noget at arbejde med der hvor hans spidskompetence er. Ikke at Kløve, Baskim og Opondo bragte noget så det kunne jo lige så godt have været Okosun.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Hvorfor er de unge ikke løsningen på kort sigt? Kan det blive dårligere? Jeg tror, at Østrøm og Tver ville være en helt lige så god løsning som AJA/KL og Tver.

                                Breum i stedet for *indsæt en af de nuværende offensive spillere*.

                                Hvor ikke bare prøve? Det står jo elendigt til. Vis noget friskhed. Det er endda i overenstemmelse med den såkaldte strategi.

                                Men det gør Alm ikke. Han fortsætter sin elendige 4-2-4 med ugidelige, gamle spillere i håb om, at det giver flere point. Påstand: jeg tror, det modsatte vil være tilfældet. Ryst posen, gør noget.

                                Comment

                                Working...
                                X