Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Breum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jakob Breum

    Det blev en 5-årig kontrakt: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jakob-...r-fem-aar-i-ob

    #2
    Vigtigt og skærkt signal

    Comment


      #3
      Super

      Comment


        #4
        Som spået og forventet. Sindssyg vigtig signing

        Comment


          #5
          Så skal han køres maks. ind på venstrekanten og have nogle vitaminer de næste tre måneder
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Klasse!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Fedt!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Så skal han køres maks. ind på venstrekanten og have nogle vitaminer de næste tre måneder
                Vi har jo Jebali. Manden, der suger fart ud af alt, og som har en dejlig klædelig alder.

                Der er jo en vigtig 6-plads at spille om! Ind med det tunge skyts.

                Fremtiden - den må altså vige!

                Og ja, kæmpe tillykke til Breum. Det eneste den har klub trods alt har gjort rigtigt længe.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Vi har jo Jebali. Manden, der suger fart ud af alt, og som har en dejlig klædelig alder.

                  Der er jo en vigtig 6-plads at spille om! Ind med det tunge skyts.

                  Fremtiden - den må altså vige!

                  Og ja, kæmpe tillykke til Breum. Det eneste den har klub trods alt har gjort rigtigt længe.
                  Arh... At stå helt fast på, at HCB skulle overtage målmandsposten i sommers og ikke lade sig friste af oplagte paniklejemål som Gryte eksempelvis, rangerer nu også meget højt på min liste over ting, klubben har gjort rigtigt, trods alt.

                  Comment


                    #10
                    Det ved jeg godt. Men jeg er træt af OB. Hele den forfærdelige sag med LH er bare bunden af bunden. Så ryger der en finke.

                    Igen - kæmpe tillykke til Breum.

                    Comment


                      #11
                      Dejligt - tillykke til Breum

                      så må du godt bruge ham mere end 5 min pr kamp Alm...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Dejligt - tillykke til Breum

                        så må du godt bruge ham mere end 5 min pr kamp Alm...
                        Han bør starte inde i morgen. Mon ikke Viborg vil beskytte et 0-0 så længe som muligt når de mangler kernen på holdet.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Han bør starte inde i morgen. Mon ikke Viborg vil beskytte et 0-0 så længe som muligt når de mangler kernen på holdet.
                          Jeg tager først derud på fredag

                          Comment


                            #14
                            Man bliver sgu i så godt humør af sådan en video

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tv-...rer-paa-banen/

                            Comment


                              #15
                              Breum har fået nummer 8 iflg. OB's facebook. Alligevel lidt af et signal at sende. Fedt!

                              Edit: Og her som nyhed: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/breum-...e-troejenumre/
                              Last edited by Orskov; 02-02-2022, 14:26.

                              Comment

                              Working...
                              X