Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Bum, en revolution i offensiven.? Du tænker ud af boxen, i like it.
    Særligt kadrii på højre synes jeg om. Jeg ville så nok smide sabbi på venstre og Fenger på top.
    og så få begge backs til at angribe, som vi ved de kan.
    Din revolution kommer dog ALDRIG til at ske.
    Om den ville have gang på jord i praksis ved jeg ikke.
    Ja, det er lidt uortodokst og Sabbi har heller ikke tyngden til at spille 9'er. Jeg har ingen anelse om det vil fungere, det kommer an på hvor hurtige vi er i omstillingerne tror jeg.

    Jeg kan rigtigt godt lide Max, han har et rigtigt 9'er gen, vi har bare ikke kontrakt på ham, i særlig lang tid, og så skal vi spille med dem vi skal bruge i fremtiden, det kan jo være han forlænger, men som det er nu, så ja.

    Hvis man vil sætte Bashkim på venstre, så synes jeg man skal få Skjelvik til at trække ind i banen, han er også okay målfarlig, så det kan måske godt gå. Jeg vil dog gerne spille med Breum, fordi han trykker af udefra, og det gør at forsvaret er nød til at gå op og møde ham, det samme med Bashkim på højre = rum til Sabbi i bagrummet.

    Jeg vil gå med Sabbi på toppen, på grund af hans fart og så er det kun Bisseck jeg tror på reelt kan tage bolden fra ham i det AGF forsvar, uden at sparke ham ned, plus Sabbi godt kan slå et indlæg, men det falder ham ikke naturligt han vil helst ind og score målene selv.

    Smutter Lieder og Fenger, så er jeg fan af at man enten henter Erik Botheim eller ham her ind:

    https://youtu.be/kiBuVdS2KU8

    https://youtu.be/rg9gl4U_TKI

    https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...06/video.shtml

    For satan hvor er han en vild 9'er.

    Godt lige fyre et par millioner af i den klub til Januar.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Hvem ville i gå med oppe foran?
      Lieder, Fenger, Kadrii, Jebali?
      ……………..… Max
      Kadrii./Sabbi. Frøkjær. Sabbi./Kadrii

      alt efter bankens forløb kan der skiftes ud:

      ………. Lieder
      Breum. Jebali. Opondo/Kløve/Okusun
      Last edited by Plum; 01-11-2021, 16:28.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Nogen, der har billetter til overs til Richard Møller Nielsen? (kunne ikke genskabe password pga forladt mail, men har været her masser af år…) TAK

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Ja, det er lidt uortodokst og Sabbi har heller ikke tyngden til at spille 9'er. Jeg har ingen anelse om det vil fungere, det kommer an på hvor hurtige vi er i omstillingerne tror jeg.

          Jeg kan rigtigt godt lide Max, han har et rigtigt 9'er gen, vi har bare ikke kontrakt på ham, i særlig lang tid, og så skal vi spille med dem vi skal bruge i fremtiden, det kan jo være han forlænger, men som det er nu, så ja.

          Hvis man vil sætte Bashkim på venstre, så synes jeg man skal få Skjelvik til at trække ind i banen, han er også okay målfarlig, så det kan måske godt gå. Jeg vil dog gerne spille med Breum, fordi han trykker af udefra, og det gør at forsvaret er nød til at gå op og møde ham, det samme med Bashkim på højre = rum til Sabbi i bagrummet.

          Jeg vil gå med Sabbi på toppen, på grund af hans fart og så er det kun Bisseck jeg tror på reelt kan tage bolden fra ham i det AGF forsvar, uden at sparke ham ned, plus Sabbi godt kan slå et indlæg, men det falder ham ikke naturligt han vil helst ind og score målene selv.

          Smutter Lieder og Fenger, så er jeg fan af at man enten henter Erik Botheim eller ham her ind:

          https://youtu.be/kiBuVdS2KU8

          https://youtu.be/rg9gl4U_TKI

          https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...06/video.shtml

          For satan hvor er han en vild 9'er.

          Godt lige fyre et par millioner af i den klub til Januar.
          Sabbi kan jo teoretisk blive solgt til vinter...

          syntes helt ærligt Alm skal fokusere på at sætte det stærkeste hold og begynde at sætte nogle sejre på kontoen. Selv Lieder ville jeg overveje til start 11 selv om jeg ikke er speciel vild med ham og bestemt regner med han smutter senest til sommer.

          Håber Fenger får chancen på toppen igen - selv om det ikke så specielt overbevisende ud den anden dag, men nu bashkim har fået så mange chancer så kan man godt bruge et par forsøg mere på Fenger.

          - Syntes forøvrigt at sidste kamp vidste at problemet ikke kun er kadriis manglende form og selvtillid - der er altså noget med det samspil der bare ikke fungere - det er sgu bekymrende. Var det "bare" en enkelt spiller der var inde i en dårlig periode så handler det jo om at give vedkommende en tur på bænken/en pause. Er det samspillet er det noget sværere at rette op på

          Comment


            #20
            Riddersholm fremhæver gode spilere men en manglende præstationskultur i OB og påpeger at vi sgu ikke har en mentaltræner. Troede det var på plads. Talentløst.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              HC
              Mickelson Tverskov Juel Skjelvik
              Aron JJ
              Frø
              Sabbi Fenger Opondo
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Lidt synd at sensations tossen Pagh, ikke ansporer Glen til at gå mere i dybden af hans take på OB. Han havde fat i noget af det der skal frem.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Lidt synd at sensations tossen Pagh, ikke ansporer Glen til at gå mere i dybden af hans take på OB. Han havde fat i noget af det der skal frem.
                  Fuldstændig. Han havde fuldstændig fat og jeg håber bosserne i klubben lytter her. Det er deres ansvar vi har sejlet sådan de sidste 10 år.

                  I øvrigt utroligt man skal sidde og være rørende enig med Glenn. Han er en meget bedre ekspert end træner…

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    HC
                    Mickelson Tverskov Juel Skjelvik
                    Aron JJ
                    Frø
                    Sabbi Fenger Opondo
                    Jeg er mere end en smule pissed over at Alm, istedet for at prøve Bash på kanten. Simpelthen bænker ham. Er efterhånden nået til at sige. Vind ell forsvind Alm.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                      Fuldstændig. Han havde fuldstændig fat og jeg håber bosserne i klubben lytter her. Det er deres ansvar vi har sejlet sådan de sidste 10 år.

                      I øvrigt utroligt man skal sidde og være rørende enig med Glenn. Han er en meget bedre ekspert end træner…
                      syntes også han gav god mening - lidt rystende at man skal opleve det

                      men at man ikke engang har mental trænere i OB...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Jeg er mere end en smule pissed over at Alm, istedet for at prøve Bash på kanten. Simpelthen bænker ham. Er efterhånden nået til at sige. Vind ell forsvind Alm.
                        Argh.. Så så

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Jeg er mere end en smule pissed over at Alm, istedet for at prøve Bash på kanten. Simpelthen bænker ham. Er efterhånden nået til at sige. Vind ell forsvind Alm.
                          Så langt ville jeg ikke gå. Men er ikke tryd med Opondo, han var alt andet end overbevisende sidst. Ville gerne prøve Bashkim der eller Breum. Men håber at skal spise mine ord og Opondo spiller en klassekamp i aften.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Jeg er mere end en smule pissed over at Alm, istedet for at prøve Bash på kanten. Simpelthen bænker ham. Er efterhånden nået til at sige. Vind ell forsvind Alm.
                            Bashkim til højre giver rigtig meget mening. Håber det bliver afprøvet

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              Sabbi kan jo teoretisk blive solgt til vinter...

                              syntes helt ærligt Alm skal fokusere på at sætte det stærkeste hold og begynde at sætte nogle sejre på kontoen. Selv Lieder ville jeg overveje til start 11 selv om jeg ikke er speciel vild med ham og bestemt regner med han smutter senest til sommer.

                              Håber Fenger får chancen på toppen igen - selv om det ikke så specielt overbevisende ud den anden dag, men nu bashkim har fået så mange chancer så kan man godt bruge et par forsøg mere på Fenger.

                              - Syntes forøvrigt at sidste kamp vidste at problemet ikke kun er kadriis manglende form og selvtillid - der er altså noget med det samspil der bare ikke fungere - det er sgu bekymrende. Var det "bare" en enkelt spiller der var inde i en dårlig periode så handler det jo om at give vedkommende en tur på bænken/en pause. Er det samspillet er det noget sværere at rette op på
                              Men det er teoretisk umiddelbart har jeg svært ved at se nogen hente Sabbi i Januar.

                              ​​​​​Max skal nok blive en god nier. Jeg er bare ikke sikker på det bliver i Odense.

                              Jeg er sgu nok mest til at man bygger holdet op især den offensiv der ikke fungerer PT, den del er jeg enig i.



                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Men det er teoretisk umiddelbart har jeg svært ved at se nogen hente Sabbi i Januar.

                                ​​​​​Max skal nok blive en god nier. Jeg er bare ikke sikker på det bliver i Odense.

                                Jeg er sgu nok mest til at man bygger holdet op især den offensiv der ikke fungerer PT, den del er jeg enig i.


                                Hvorfor skulle Max ikke blive en god 9er i Odense? Det er vel det eneste sted han har spillet godt kontinuerligt for os.

                                Comment

                                Working...
                                X