Ja han ser spændende ud, og har samtidig en god højde, men mon ikke det desværre betyder et farvel til Fenger til sommer?
Det behøver det vel ikke nødvendigvis. Lieder forsvinder sandsynligvis og Hylle er et stort spørgsmålstegn. Og så er Kjerrumgaard og Fenger så vidt jeg læser det nogle lidt forskellige typer. Jeg håber stadig, der kommer en Fenger-forlængelse inden længe, men det er da bekymrende, at den ikke er på plads endnu.
Du må have set ham til træning og U19, hvad er din vurdering af ham. Er det bare endnu et “gennemgangs talent” som er sendt videre inden eller senest om 3 år uden nævneværdig succes eller spilletid. Eller er det et talent vi kan forvente os noget af?
OB’s rosenrøde skønmaleri kan jeg ikke bruge da det alt for ofte er for utroværdigt.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Du må have set ham til træning og U19, hvad er din vurdering af ham. Er det bare endnu et “gennemgangs talent” som er sendt videre inden eller senest om 3 år uden nævneværdig succes eller spilletid. Eller er det et talent vi kan forvente os noget af?
OB’s rosenrøde skønmaleri kan jeg ikke bruge da det alt for ofte er for utroværdigt.
Vi har, trods alt, ikke tradition for at give 3-årige kontrakter til "gennemgangstalenter". Om han bryder igennem på førsteholdet må vi se, men at Tonny H og co tror på, han har niveauet til det, er næppe blot skønmaleri med den kontraktlængde.
Vi har, trods alt, ikke tradition for at give 3-årige kontrakter til "gennemgangstalenter". Om han bryder igennem på førsteholdet må vi se, men at Tonny H og co tror på, han har niveauet til det, er næppe blot skønmaleri med den kontraktlængde.
Jeg glæder mig også til at høre en nærmere analyse af ham som spiller, for indtil videre synes jeg at have hørt ting der leder tankerne hen på Thomas Mikkelsen, som vi trods alt signede for 4 år, hvis jeg husker korrekt.
Det skal dog siges, at jeg naturligvis håber han bliver en kæmpe kanon for os og at jeg slet ikke har fulgt ham i ungdomskampene, så jeg regner med at jeg tager fejl *krydsede fingre*
Jeg glæder mig også til at høre en nærmere analyse af ham som spiller, for indtil videre synes jeg at have hørt ting der leder tankerne hen på Thomas Mikkelsen, som vi trods alt signede for 4 år, hvis jeg husker korrekt.
Det skal dog siges, at jeg naturligvis håber han bliver en kæmpe kanon for os og at jeg slet ikke har fulgt ham i ungdomskampene, så jeg regner med at jeg tager fejl *krydsede fingre*
Det var dog ikke på Tonny H's anbefaling - det tror jeg er en ret vigtig forskel. Når vi siden hans ankomst har hentet ungdomsspillere op, hvor vi tydeligvis ikke har været sikre på, om talentet rækker, har det som regel været på 1- og maks 2-årige kontrakter.
Nej der kan du have fat i noget. Nissen, Vestergaard,Khemdee, Brems, Tarik og flere har vel kun fået 2 årige kontrakter.
Man kommer langt i superligaen på at have en bjørnefysik som 9er. Og hvis man ser på den måde, vi behandler bolden på for tiden, så ville det ikke være fint at have en mand med en Miti-brystkasse at kunne spille den op på for derefter at kunne sætte de 3 andre offensive spillere i scene.
Åhhh. Fandme svært at vurdere. Han er ikke en Breum hvor du bare kan se det 100 km væk at ham der bliver skide god. Min vurdering er at han er langt fra spilletid. Han ryger i Khemdee/Vestergaard gruppen som har en masse talent men også en del der skal udvikles på.
Han har uden tvivl nogle værktøjer som er spændende. En rendyrket 9`er med kæmpe fysik og fornuftig målnæse som styrker og svagheder er nok teknik og hurtighed. Det skal der arbejdes på. Men det var en forventet signing ligesom Magnus W var og Breum bliver snart
Comment