Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Klasse! Så kom der endelig noget godt fra Opondo!
    De sidste 15 min spillede han faktisk godt. God i dueller, afspil og genpres. Resten har været skandaløse

    Comment


      Allerede en time i overtal og nu 30 minutter mere. FCN skal vare være færdigt. Den må vi bare ikke give væk!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Altså, der er slet ingen tvivl om, at vi har spillet ringe - men ufortjent?? What?? Den hedder vel 80-20 i boldbesiddelse og vi har masser af hovedstødschancer.

        Kør dem nu venligst over i den forlængede - spænding, nej tak

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Hvordan scorede Aron. Mit Stream gik lige ned før det skete?
          fremragende indlæg af Opondo
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
            Uanset udligningen, så er det godt nok skuffende det vi præsterer i dag. Hold nu op hvor er vores spil skidt..
            Lidt svært at sige spillet er skidt. Vi er i overtal i lang tid, og spillede vi sådan som vi gjorde den sidste time i ordinær, i alle kampe, med kæmpe overtag og masser af muligheder, så sælger jeg den sgu gerne for det. Men det bliver jo en helt anden fodboldkamp ved deres røde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Altså, de har ikke spillet godt, men vel ikke ufortjent når man har 80 % boldbesiddelse og læsser 1.000 indlæg ind i feltet?
              men ikke med specielt meget kvalitet - så hvor fedt er det lige

              Comment


                Sabbi, er altså ikke ret god til den her type spil.. God kontraspiller, men i dag er vi tilbage i alt for meget varmen bold. Afleverer nu den bold! Der er Breum allerede en klasse bedre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Enig - fremragende rundskæver med kraft.

                  Hvordan finder vi balancen nu mellem at lægge fuldt pres og ikke ende med at stå 10 i feltet og give en åndssvag kontrascoring fordi Bashkim skal sparke på kanten af feltet?

                  For jeg vil godt nok ikke være tryg ved vores spillere på straffe - så meget selvtillid vi mangler og så dårlige vi har været på afslutninger.
                  Nu blev vi så for tålmodige og langsomme i boldomgangen…

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Lidt svært at sige spillet er skidt. Vi er i overtal i lang tid, og spillede vi sådan som vi gjorde den sidste time i ordinær, i alle kampe, med kæmpe overtag og masser af muligheder, så sælger jeg den sgu gerne for det. Men det bliver jo en helt anden fodboldkamp ved deres røde
                    Jeg synes det er bevis på manglende kvalitet, at vi ikke formår at score eller se mere farlige ud, før det 88. min hvor Aron header den ind.

                    Comment


                      Jaaaaa haha Lieder

                      Comment


                        Yes!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          men ikke med specielt meget kvalitet - så hvor fedt er det lige
                          Jeg har ikke skrevet noget om hvor fedt noget er. Jeg pointerer bare, at når man har alt spillet og volden hele tiden er i modstanderens straffesparksfelt, så er det ikke så unormalt man scorer.

                          Comment


                            Jaaaaaaaaaa
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Hehe

                              Comment


                                Haha, Lieder er så dårlig, at han snyder keeperen ved igen igen at sparke ind på sit eget støtteben :-)

                                Comment

                                Working...
                                X