Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ikke nok med at vi spiller langsomt. Så ser vi også ekstremt langsomme ud. Men fart er vel heller ikke vores stærke side

    Comment


      #17
      Det nærmer sig spillemæssig krise det her.

      Skjelvik, Opondo, JJT, Kløve og Kasper Larsen har været katastrofale på bolden. De kommer på mellemhånd, bliver tøvende og virker rådvilde ift. hvad planen er.

      Av for en skidt periode, Alm…

      Comment


        #18
        har vi fået forbud mod at ligge bolden ind i feltet? Vi havde nogle muligheder for det de første minutter men vælger i stedet at smide bolden væk...

        FCN der har været inde i en elendig stime og alligevel formår vi ikke at sætte os mere på dem...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
          Hvis ikke der kommer andre boller på suppen, kan det blive en rigtig grim omgang.
          Jeg siger stadig vi kan rykke ud, så måske godt atvi sandsynligvis ikke skal tænke mere pokal.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Den blev vel bare pisseuheldigt afrettet.
            Jeg syntes HC laver den klassiske positur når målmanden tror den går over.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Den blev vel bare pisseuheldigt afrettet.
              ja - men de skal jo ikke komme så let igennem...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                ja - men de skal jo ikke komme så let igennem...
                Helt enig. Der er jo ingen der går til ham

                Comment


                  #23
                  Har JJT haft dårligere 20 min i Superligaen nogensinde? Han går rundt med bolden på fødderne, venter til resten af midtbanen er rykket forbi ham og giver så bolden til FCNs kontramaskine.

                  Shit, hvor er det skidt.

                  Comment


                    #24
                    Er det klogt at have JJT liggende som bageste mand på midtbanen? Især det ofte er ham der skal sætte spillet, og det han er god til, er også at lave nogle satsede afleveringer op gennem banen. Men der er bare ikke rigtig nogle bag ham til at samle op, når han ligger hvor han gør

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Jeg siger stadig vi kan rykke ud, så måske godt atvi sandsynligvis ikke skal tænke mere pokal.
                      Njarh, det ser jeg trods alt ikke for mig - der er min. 2 hold der kontinuerligt er ringere end os. Men det her bundniveau, vi rammer idag, er bare uhyggeligt lavt.

                      Comment


                        #26
                        Nuj hvor laver vi mange fejlafleveringer, det er da helt vildt

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                          Njarh, det ser jeg trods alt ikke for mig - der er min. 2 hold der kontinuerligt er ringere end os. Men det her bundniveau, vi rammer idag, er bare uhyggeligt lavt.
                          Det kan man rykke ud med

                          Comment


                            #28
                            Ingen offensive aktioner på 24 min nu, der bliver luntet rundt omkring og ingen passion/hjerte at spore.

                            Det trækker op til en fyring af Alm det her.

                            Comment


                              #29
                              Det går alt for langsomt. På den måde skaber vi aldrig en chance eller scorer endda.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Farum har ligaens dårligste målmand, så der er håb, men det kræver en afslutning

                                Comment

                                Working...
                                X