Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ufortjent
    Arghhhh

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Hvordan scorede Aron. Mit Stream gik lige ned før det skete?
      Flot indlæg Opondo, Aron står forrest i feltet og header den flot ind fjernest med baghovedet

      Comment


        Aron betyder enormt meget for holdet på trods af hans teknik og mange små fejl. Han erobre mange bolde og fylder.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Arghhhh
          Måske på den måde, at vi har forvaltet et overtag skidt i store perioder. Men efter spil og chancer så nej

          Comment


            Amen Lieder altså, hold nu kæft

            Comment


              Lieder for helvede…
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                Flot indlæg Opondo, Aron står forrest i feltet og header den flot ind fjernest med baghovedet
                Klasse! Så kom der endelig noget godt fra Opondo!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  JAAA - og kæft hvor er det ufortjent
                  Altså, de har ikke spillet godt, men vel ikke ufortjent når man har 80 % boldbesiddelse og læsser 1.000 indlæg ind i feltet?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Aron betyder enormt meget for holdet på trods af hans teknik og mange små fejl. Han erobre mange bolde og fylder.
                    Absolut! Han altid går forrest og viser den rette indstilling.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Vores avancement må ikke komme i farer nu. Eneste men, kan være om Sabbi kunne rave et rødt til sig

                      Comment


                        Hvor er Breum god. Mon selv Alm kan se, at han skal starte fremover…?

                        Jeg er ret ligeglad med, om vi går videre i pokalen. Jeg er også græsk-katolsk omkring, hvorvidt vi bliver nr. 7,8,9 eller 10 i ligaen.

                        Men få nu Breum på en lang kontrakt!

                        Comment


                          Jeg synes virkelig at Breums hjørnespark er gode. De ligger godt :).

                          Comment


                            Uanset udligningen, så er det godt nok skuffende det vi præsterer i dag. Hold nu op hvor er vores spil skidt..

                            Comment


                              Så fik de sgu interviewet Thorborgs Papegøje…
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Jeg synes virkelig at Breums hjørnespark er gode. De ligger godt :).
                                Enig - fremragende rundskæver med kraft.

                                Hvordan finder vi balancen nu mellem at lægge fuldt pres og ikke ende med at stå 10 i feltet og give en åndssvag kontrascoring fordi Bashkim skal sparke på kanten af feltet?

                                For jeg vil godt nok ikke være tryg ved vores spillere på straffe - så meget selvtillid vi mangler og så dårlige vi har været på afslutninger.

                                Comment

                                Working...
                                X