Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCN-OB

    I følge denne ellers glimrende artikel kunne det ligne at Opondo tager venstrekant og Fenger starter som 9`er

    https://www.bt.dk/superligaen/obs-st...lads-til-begge

    Også ting om hvordan puslespillet kan ligges når Jebali vender tilbage

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    I følge denne ellers glimrende artikel kunne det ligne at Opondo tager venstrekant og Fenger starter som 9`er

    https://www.bt.dk/superligaen/obs-st...lads-til-begge

    Også ting om hvordan puslespillet kan ligges når Jebali vender tilbage
    Fenger på toppen ville glæde mig. Men vigtigst er at vi får god styr på deres hurtige folk denne gang, vi blev ja kørt over fuldstændigt sidst i en halvleg da vi spillede i Farum. Mickelson som hb gør mig ret optimistisk der. Nico har en helt anden speed end Robin eller Juel og så kan vi til mindst tilbyde lidt fart på begge backpositioner denne gang.

    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      I følge denne ellers glimrende artikel kunne det ligne at Opondo tager venstrekant og Fenger starter som 9`er

      https://www.bt.dk/superligaen/obs-st...lads-til-begge

      Også ting om hvordan puslespillet kan ligges når Jebali vender tilbage
      Breum i stedet for Opondo. Så vil jeg være glad. Han er jo vant til at spille mod teenagere.
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        I følge denne ellers glimrende artikel kunne det ligne at Opondo tager venstrekant og Fenger starter som 9`er

        https://www.bt.dk/superligaen/obs-st...lads-til-begge

        Også ting om hvordan puslespillet kan ligges når Jebali vender tilbage
        En rigtig dejlig OB-artikel, hvor man fornemmer han har sat sig ind i Ob's problemstillinger.
        Det vil glæde mig at se os prøve en kamp uden Kadrii. Ingen tvivl om jeg begræder så dygtig en spiller være så indflydelsesløs på vores hold, men nok er nok nu. Andre fortjener chancen og jeg er ikke et sekund i tvivl om at Fenger vil gøre en ekstraordinær indsats for at vise os alle at han skal være førstevalg på den 9'er. Om hans kvaliteter så rækker til det kan jeg være i tvivl om, men det skal helt sikkert have et skud og også gerne to, selvom det skulle kikse i Farum

        Comment


          #5
          Glimrende artikel. Jeg er slet ikke i tvivl om at Max kommer til at gøre det glimrende som 9'er.

          ​​​​​Det her er også spændende.

          "Frøkjær har flere positioner i sig. Jeg tror tilmed, han kan spille 6'er."

          Tja, det kunne han måske godt.
          Last edited by Striwetforlivet!; 26-10-2021, 23:50.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Glimrende artikel. Jeg er slet ikke i tvivl om at Max kommer til at gøre det glimrende som 9'er.

            ​​​​​Det her er også spændende.

            "Frøkjær har flere positioner i sig. Jeg tror tilmed, han kan spille 6'er."

            Tja, det kunne han måske godt.
            8’er vil det vel så være..?
            siden 1887

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              8’er vil det vel så være..?
              Ikke en boks til boks spiller, men som playmaker.

              Ligesom en klassisk midtbane, en erobrer og en spilfordeler, bare skubbet ned på 6'er positionen, offensivt giver det en spiller som Frø, mere plads, han er sværere at sætte under pres og kan selv vælge om han vil drive bolden op langs kanten eller sætte en omstilling igang, han kan fra den position diktere tempoet i kampen. Christian Eriksen spillede den rolle i Inter og jeg har også indtryk af at man forsøger at få JJ til at spille den i OB. https://youtu.be/BZwuXK_QnPA ikke at Inter er et ligeså godt hold som OB. Spørgsmålet er om Frø kan slå præcise afleveringer over en distance?
              ​​​​​​Så får du eksempeltvist mulighed for at spille med Jebali på 10'er positionen og har en der, der kan holde på bolden der og får nogle omstillinger. Ellers så må vi jo hive Christian Eriksen hjem, han har da også spillet i Ajax, så han har nok en idé om hvordan man spiller i en 433. Ellers så kan jeg lige skrive det til ham :-D :-D

              ​​​​​
              Last edited by Striwetforlivet!; 27-10-2021, 01:10.

              Comment


                #8
                Kunne det være?

                Fenger Sabbi. Opondo
                Frø

                Jeg synes Alm fremhæver Sabbis flere offensive roller.

                https://www.bt.dk/superligaen/obs-st...lads-til-begge

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Glimrende artikel. Jeg er slet ikke i tvivl om at Max kommer til at gøre det glimrende som 9'er.

                  ​​​​​Det her er også spændende.

                  "Frøkjær har flere positioner i sig. Jeg tror tilmed, han kan spille 6'er."

                  Tja, det kunne han måske godt.
                  Har OBs defensiv det ikke hårdt nok i forvejen? Frøkjær er ikke just kendt for tilbageløb og ser ham ikke som en der går ind og bryder spillet når modstanderne har bolden …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Glimrende artikel. Jeg er slet ikke i tvivl om at Max kommer til at gøre det glimrende som 9'er.

                    ​​​​​Det her er også spændende.

                    "Frøkjær har flere positioner i sig. Jeg tror tilmed, han kan spille 6'er."

                    Tja, det kunne han måske godt.
                    Jeg kom faktisk lidt i tvivl om han mente Jebali mht at spille 6`er, da sætningen starter med at han netop starter med at snakke om ham. Men jeg er i tvivl

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Kunne det være?

                      Fenger Sabbi. Opondo
                      Frø

                      Jeg synes Alm fremhæver Sabbis flere offensive roller.

                      https://www.bt.dk/superligaen/obs-st...lads-til-begge
                      …………..Fenger………
                      Opondo. Frøkjær. Sabbi.

                      men det må jo være fordi Kadrii skal have en pause … ellers så jeg ham gerne “forsøgt” på kanten ..

                      I det hele taget syntes jeg at såfremt der komme en afgørelse på Fenger så skal han starte på toppen hvis han har niveauet til det, Sabbi på højrekanten og Frøkjær på midten .. det efterlader venstrekanten til enten Kadrii, Jebali, Opondo, Kløve eller helst hvis man vil satse på Breum ..
                      Ønsker Fenger ikke at forlænge så må Jebali på top, nødtvunget Okusun ..
                      Men Frøkjær skal også luge ud i de kampe hvor han forsvinder hvis han forventer at holde Jebali bag sig ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Ligner samme trup som i søndags

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...dbank-pokalen/

                        Comment


                          #13
                          Frø som “6’er” ville jeg elske. Ikke som defensiv midtbanespiller - men som dyb playmaker med to defensivt orienterede ved ham. Altså en regulær 4-3-3 i stedet for nuværende 4-2-3-1 (4-2-4). Falk i FCK, som har samme glidende flow med bolden, men selvfølgelig er et niveau bedre end Frø, trådte for alvor i kraft, da han blev rykket dybere ned i banen.

                          Frø skal ned og være mere på bolden, han skal ikke være hængende angriber og stå med ryggen til målet.

                          Det vil også give mere balance. Til tider ser vi håbløst ubalancerede ud, nærmest med to kæder - 6 tilbage og 4 fremme.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Frø som “6’er” ville jeg elske. Ikke som defensiv midtbanespiller - men som dyb playmaker med to defensivt orienterede ved ham. Altså en regulær 4-3-3 i stedet for nuværende 4-2-3-1 (4-2-4). Falk i FCK, som har samme glidende flow med bolden, men selvfølgelig er et niveau bedre end Frø, trådte for alvor i kraft, da han blev rykket dybere ned i banen.

                            Frø skal ned og være mere på bolden, han skal ikke være hængende angriber og stå med ryggen til målet.

                            Det vil også give mere balance. Til tider ser vi håbløst ubalancerede ud, nærmest med to kæder - 6 tilbage og 4 fremme.
                            Fuldkommen enig - det vil også gøre, at man kan have en mere defensivt orienteret spiller ved siden af Frø. F.eks. Okosun, Tver, eller til nøds JJ som efterhånden også kan lidt defensivt.

                            Jeg håber dog stadig på at vi får Tver op på midten. Vi har så dygtige talenter, som kan spille CB - giv dem pladsen, få noget rutine og en boldsikker samt duelstærk spiller op på midten.

                            Comment


                              #15
                              Synes virkelig Breum SKAL starte denne kamp. Det ligger lige til højrebenet at give ham muligheden nu. Han virker så robust mentalt, at jeg ikke tror det ville påvirke ham på nogen dårlig måde overhovedet at blive kastet for løverne.

                              Comment

                              Working...
                              X