Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ØENS HOLD hyldesttrøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ØENS HOLD hyldesttrøje

    Kan ja god lide idéen med at hyldes Øens hold, men den trøje...
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...8FVj-MKow&s=19
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Den er alt for hvid!
    siden 1887

    Comment


      #3
      det er malplaceret, kikset, og så er trøjen direkte rædselsfuld. Håbede vi var kommet væk fra den slags.

      Comment


        #4
        Synes egentlig den er fed nok, men jeg bliver aldrig fan af så meget hvid på en OB trøje. Hvilket der er en god grund til..
        Blå shorts? Hm. Ja okay, glæder mig til at se den live.

        Comment


          #5
          Med OBs blå-hvide farver, vores smukke logo og Albanis ditto er det svært virkelig at lave noget ækelt. Jack gør dog et hæderligt forsøg.. Sjovt at de ikke forstod problemet med “stregerne-fra-fyn”-trøjen?! Jeg er ikke fan og må finde på noget andet at ønske mig til jul.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Den er alt for hvid!
            Ja. Forstår ikke hvorfor man ikke gjorde to striber mere med Øens hold klubbers navne med lidt tykkere bogstaver. Så er det en hvid trøje med lidt blå skygge på brystet.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Det ville pynte at være mere konservativ på punkter der handler om trøjerne.

              Den nuværende OB trøje er æstetisk den smukkeste trøje i Superligaen. Rød, hvid og blå har altid været en fin kombi- spørg dem i Frankrig.
              ​​​​​​
              Jeg synes man skal være den klub der aldrig ændrer på sin trøje.

              At spille i hvid er pølset. FCK, Real Madrid og AGF er alle klubber, i nævnte rækkefølge, for mennesker der hører hjemme på et provins diskotek i Serbien.
              ​​​

              Comment


                #8
                Jeg synes den er fed og støtter helt klart budskabet

                Tror en mere mørkeblå nuance vil ødelægge helhedsindtrykket.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Jeg synes den er fed og støtter helt klart budskabet

                  Tror en mere mørkeblå nuance vil ødelægge helhedsindtrykket.
                  Enig - den trøje er bare et scoop. Rigtigt godt initiativ - flere af den slags, tak

                  Comment


                    #10
                    Initiativet er godt; trøjen er direkte grim og har absolut intet at gøre med en OB-trøje. Hvis det kun er resten af 2021 ud, så kan jeg leve med det; men hvis den næste "rigtige" trøje kommer til at se bare tilnærmelsesvis ud som den dér øjebæ, så vil jeg betragte det som en fornærmelse mod både STRIBER og OB.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Best cast scenario: Klubben har med ophøjet selverkendelse lavet striber til streger.... de kan sgu godt selv se den er helt gal. De giver os vel striberne tilbage når de spiller som OB igen...

                      Worst case scenario: Det et slet skjult opgør med egen identitet og man ønsker at signalere en form for overgivelse til middelmådigheden med en hvid farve


                      Man må hylde Øens hold og dette gode initiatv på alle mulige måder... men at pille ved striberne eller farverne... det er ikke måden. IMO.

                      Comment

                      Working...
                      X