Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt SIF-OB

    Dagens 19 mands trup

    13. Hans Christian Bernat
    30. Sayouba Mandé

    2. Nicholas Mickelson
    3. Alexander Juel Andersen
    5. Kasper Larsen
    6. Jeppe Tverskov
    8. Bashkim Kadrii
    9. Mart Lieder
    11. Emmanuel Sabbi
    14. Jens Jakob Thomasen
    15. Max Fenger
    16. Jørgen Skjelvik
    19. Aron Elís Thrandarson
    21. Tarik Ibrahimagic
    23. Troels Kløve
    24. Robin Østrøm
    25. Moses Opondo
    29. Mads Frøkjær
    40. Jakob Breum

    #2
    Ryst nu posen oppe foran.

    Alm vil have en 9er, der scorer 15 mål. Det har BK aldrig gjort i én sæson. Han er i karrierens efterår og frustrationerne lyser ud af ham.

    Han er blevet foreslået som venstrekant. Det skal han ikke spille, da man herved fratager BKs bedste våben, venstrebenet. Hvorfor ikke sætte Sabbi på en venstrekant og BK på em højrekant. Så har vi to kanter, der alligevel ikke skal stå bredt, som kan trække ind og afslutte.

    Fenger/Lieder
    Sabbi - Frø - BK.

    Så kan Jebali tage 9eren, når han er klar. Ikke at han er en notorisk målscorer, men bolden kan spilles op på ham.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Dagens 19 mands trup

      13. Hans Christian Bernat
      30. Sayouba Mandé

      2. Nicholas Mickelson
      3. Alexander Juel Andersen
      5. Kasper Larsen
      6. Jeppe Tverskov
      8. Bashkim Kadrii
      9. Mart Lieder
      11. Emmanuel Sabbi
      14. Jens Jakob Thomasen
      15. Max Fenger
      16. Jørgen Skjelvik
      19. Aron Elís Thrandarson
      21. Tarik Ibrahimagic
      23. Troels Kløve
      24. Robin Østrøm
      25. Moses Opondo
      29. Mads Frøkjær
      40. Jakob Breum
      HC
      Nicho. KL. Tverskov. Skjelvik.
      JJT. Aron.
      Sabbi. Frø. Fenger.
      Kadrii.

      men er enig med jungledyret .. den kombination har man set ikke virke .. i det mindste rykke rundt på Fenger og Kadrii eller tage Sabbi med .. eller sats på Breum på venstrekanten ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Ærgerligt at Jebali stadig er ude.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Ryst nu posen oppe foran.

          Alm vil have en 9er, der scorer 15 mål. Det har BK aldrig gjort i én sæson. Han er i karrierens efterår og frustrationerne lyser ud af ham.

          Han er blevet foreslået som venstrekant. Det skal han ikke spille, da man herved fratager BKs bedste våben, venstrebenet. Hvorfor ikke sætte Sabbi på en venstrekant og BK på em højrekant. Så har vi to kanter, der alligevel ikke skal stå bredt, som kan trække ind og afslutte.

          Fenger/Lieder
          Sabbi - Frø - BK.

          Så kan Jebali tage 9eren, når han er klar. Ikke at han er en notorisk målscorer, men bolden kan spilles op på ham.

          Enig. Det er simpelthen ikke til at holde ud, det har ikke virket og det er utroligt han bliver ved med at bruge Kadrii som 9`er. Fenger er 9`er, brug ham dog? Jebali kan også bruges, som du selv siger. Han er nemlig god at spille bolden op på og han har også en god fysik.

          Der bør i hvert fald ske noget angående Kadrii. At spille ham forkert gang på gang er IKKE løsningen.

          Comment


            #6
            Hvis Fenger alligevel er på vej videre så giver det vel ikke den store mening at køre ham ind i systemet som 9'er?

            ​​​​​​Jeg tror vi får det rigtigt svært i dag, den dårligste kamp vi har spillet i den her sæson spillede vi i Farum, Silkeborg har lidt af de samme dyder og det er også på kunst en sejr er nok nødvendig hvis vi skal have en realistisk chance for at snige os med i slutspillet.

            ​​​​​

            ​​​​​
            ​​​​​​

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Ærgerligt at Jebali stadig er ude.
              Tjaa det ville være en god indskifter at have på bænken. Jeg er rigtig glad for at Frø endelig får den plads, også selvom der skulle en skade til før det skete.
              Nu vil jeg køre til Silkeborg, forventer intet af kampen så det vil være fedt med point. Ved dog med sikkerhed at pølserne er gode.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Tjaa det ville være en god indskifter at have på bænken. Jeg er rigtig glad for at Frø endelig får den plads, også selvom der skulle en skade til før det skete.
                Nu vil jeg køre til Silkeborg, forventer intet af kampen så det vil være fedt med point. Ved dog med sikkerhed at pølserne er gode.
                God tur til Silkeborg.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Tjaa det ville være en god indskifter at have på bænken. Jeg er rigtig glad for at Frø endelig får den plads, også selvom der skulle en skade til før det skete.
                  Nu vil jeg køre til Silkeborg, forventer intet af kampen så det vil være fedt med point. Ved dog med sikkerhed at pølserne er gode.
                  Er godt nok også bange for vi bliver spillet ud af banen, som flere andre hold har været udsat for på Silkeborgs plastikbane i år.
                  Krydser fingre for de viser samme uskarphed som vi ligeledes har set flere kampe i denne sæson og at Sabbi og Frø skaber lidt magi som kan redde et point eller smal sejr hjem. Jeg har bare rigtig svært ved at se det ske sådan som Silkeborg især på hjemmebane har spillet i denne sæson. De er gode og i mine øjne også bedre end det Randers-hold der spillede os ud af egen bane de sidste 45 i søndags.

                  Håber dig og de øvrige fremmødte fans får råbt striwerne flot frem til at levere en trodsreaktion på tragedien i søndags.
                  ​​​​

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg


                    Enig. Det er simpelthen ikke til at holde ud, det har ikke virket og det er utroligt han bliver ved med at bruge Kadrii som 9`er. Fenger er 9`er, brug ham dog? Jebali kan også bruges, som du selv siger. Han er nemlig god at spille bolden op på og han har også en god fysik.

                    Der bør i hvert fald ske noget angående Kadrii. At spille ham forkert gang på gang er IKKE løsningen.
                    Jeg har respekt for, at Alm giver spillerne tid, og han ikke skifter rundt efter blot et par kampe. Men nu har BK simpelthen fået så meget tid som 9er, at man må prøve noget andet.

                    Comment


                      #11
                      Iflg FS så ryger Fenger og AJA på bænken. Opondo starter på venstre i stedet for Fenger.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Iflg FS så ryger Fenger og AJA på bænken. Opondo starter på venstre i stedet for Fenger.
                        Det ser jeg som en understregning af at Fenger er på vej videre, synd for os, der er ganske givet investeret en del i ham.
                        ​​​​

                        Comment


                          #13
                          Men blev i stedet Kløve der fik venstre kanten og Juel blev i forsvaret i stedet for Larsen.

                          Comment


                            #14
                            Er ganske tilfreds med AJA i stedet for KL. Kløve er vel valgt, fordi han arbejder meget begge veje.

                            Comment


                              #15
                              I øvrigt interessant at se hvordan Kent Nielsen har fået spillet til at flyde for SIF. Måske siger det noget om, at der er noget strukturelt galt med den måde man griber tingene an på i Odense - at ansvaret for de dårlige sportslige resultater måske ligger på ledelsen og ikke så meget trænerne?

                              Comment

                              Working...
                              X