Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 1.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    10'eren er Frøkjærs. Det kan der ikke være nogen diskussion om.
    Jeg er bange for du ikke har ret. Jebali er vores 10'er. Når Frø spiller som han gør pt., så bliver Fenger den lille i det regnskab.
    Jebali er første mand på holdkortet, når han er klar. Og så tager Frø venstrekanten

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
      Bash var rasende, da han blev skiftet ud. Smed med armbånd og trøje. Hvad skal vi lægge i det? Kun personlig frustration? Noget mere end det? Jeg håbede SÅ meget, han ville score i dag.
      At han ser sIg selv som værende uundværlig måske?

      Den attitude skal han proppe op i røven.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Jeg er bange for du ikke har ret. Jebali er vores 10'er. Når Frø spiller som han gør pt., så bliver Fenger den lille i det regnskab.
        Jebali er første mand på holdkortet, når han er klar. Og så tager Frø venstrekanten
        Men det er vel også ok? Så stor forskel er der heller ikke positionsmæssigt på 10eren og kanten ved Alm. De kan jo også veksle løbende mellem de to positioner.

        Frø skal bare spille.

        Som skrevet tidligere. Jebali startede ud som 9er i Odense, og har også periodevis scoret fint. Men mest af alt fylder han meget og kan holde på bolden, når den spilles op på ham. Det mangler vi med BK, og der er værd at overveje Jebali i den rolle.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jebali har en kæmpe kredit i Ådalen og hos AA. Når han er klar spiller han. Det føler jeg mig overbevist om.
          Men det kunne godt blive på en anden plads end 10`eren. Den burde være Frøkærs det næste lange stykke tid
          jamen han er jo også tydeligvis en god spiller - jeg har bare virkeligt svært ved at se hvordan vi får plads til dem alle sammen, kan jo være det kommer til at fungere men hidtil syntes jeg ikke vi har set det når frø, jebali og kadrii har startet inde sammen.

          Og så har frøkjær jo bare ramt et rigtigt godt niveau nu - ville sgu være synd at smide det væk nu ved at smide ham ud på en kant hvor han ikke hører hjemme.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Jeg har ondt af Gryte, det her har han bestemt ikke fortjent.
            Hvorfor ? Han tog selv valget og satsede på KBH !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Hvorfor ? Han tog selv valget og satsede på KBH !
              Netop, han valgte pengene og bænken i Parken
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Hvor var det fedt og befriende at vi fik lukket den kamp hurtigt og effektivt.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  At han ser sIg selv som værende uundværlig måske?

                  Den attitude skal han proppe op i røven.
                  Rolig nu. Det var et skidt signal at smide med sørgebindet, men her stopper min kritik også. Han er da bare knaldhamrende frustreret over, at det ikke lykkes for ham i øjeblikket. Når det så er sagt, så synes jeg egentlig, han spiller en fornuftig kamp i dag. En del fine aktioner, hvor særligt oplægget til 2-0 var glimrende angriberarbejde. Havde han også scoret en enkelt kasse, ville jeg kalde det en decideret god kamp fra hans side.

                  Det ville da i øvrigt også være mærkeligt, hvis han ikke var frustreret, selvom det gik godt for holdet. Han kan jo godt mærke, at han måske ikke er første navn på holdkortet meget længere, hvis tingene fortsætter som nu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Hvorfor ? Han tog selv valget og satsede på KBH !
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Netop, han valgte pengene og bænken i Parken
                    Selvfølgeligt tog han valget selv. Men han er en god fyr og vi skal takke ham meget. Man kan vel sige at ham var vores bedste i den tid han spillede for os og var volden mod nedrykning. Han var ærligt med fansene og klubben, der var intet om ulækre forhandlingspoker.
                    Han valgte vel pengene men næppe bænken, han skiftede som ligaens bedste målmand og troede vel på holdkort og havde ambitioner om europapokalkampe. Som sagt: det var hans valg og det viste sig som fejl. At den fejl kostede ham nu vel karrieren, det beklager og synes er lidt tragisk.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jamen han er jo også tydeligvis en god spiller - jeg har bare virkeligt svært ved at se hvordan vi får plads til dem alle sammen, kan jo være det kommer til at fungere men hidtil syntes jeg ikke vi har set det når frø, jebali og kadrii har startet inde sammen.

                      Og så har frøkjær jo bare ramt et rigtigt godt niveau nu - ville sgu være synd at smide det væk nu ved at smide ham ud på en kant hvor han ikke hører hjemme.
                      Helt enig.

                      Men i en stærk trup behøver der ikke at være plads til alle. De må sgu kæmpe om pladserne hver uge. Og AA har mere end vist at de unge nok skal få spilletid hvis de er gode nok. Frø må bare kæmpe endnu hårdere for at holde på den 10’er

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Helt enig.

                        Men i en stærk trup behøver der ikke at være plads til alle. De må sgu kæmpe om pladserne hver uge. Og AA har mere end vist at de unge nok skal få spilletid hvis de er gode nok. Frø må bare kæmpe endnu hårdere for at holde på den 10’er

                        ​​​​ Asså hvis to mål ikke er nok, så ved jo sgu snart ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg


                          ​​​​ Asså hvis to mål ikke er nok, så ved jo sgu snart ikke.
                          Jeg snakker om den lidt længere bane. Han var fantastisk idag, men i fodbold kan det jo gå hurtigt begge veje.
                          Jebali sidder ikke på bænken når han er helt klar. Vi kan bare håbe han tager en kant eller skubber Kadrii derud så det ikke går ud over Frø

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg snakker om den lidt længere bane. Han var fantastisk idag, men i fodbold kan det jo gå hurtigt begge veje.
                            Jebali sidder ikke på bænken når han er helt klar. Vi kan bare håbe han tager en kant eller skubber Kadrii derud så det ikke går ud over Frø
                            Jeg tror Jebali kommer til at spille venstrekant. Jeg kan ikke forestille mig at man rykker Frø væk fra 10'eren, han er jo netop vokset helt vildt med positionen og er PT vores topscorer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Vi ligger nummer 6,7 eller 8 efter denne runde afhængigt af hvordan flasker sig de andre resultater. Så i hvert fald stadig med i hensigt af Top6. Ærgerligt med karantæne for Sabbi i næste runde hvor vi gæster Randers. En kamp hvor vi helt sikker kunne bruge Sabbis eksplosivitet og evner i
                              1-mod-1. Men den karantæne måtte ja komme én dag. Og med to uger til kampen fpr vi måske Jebali klar igen og derned en alternative mere for AA. Men med Frøs klassekamp i dag bliver der vel en udfordring for AA at finde den rette position for Jebali. Svært at forestille at skifte Frø fra den centrale position. Kæft, han var stærkt i dag!
                              Clean sheet….

                              SIF - FCN
                              AAB-SDR
                              FCM-AGF
                              RFC-BIF
                              FCK-VIFF

                              rækken er lige men vinder favoritterne/hjemmebanerne holder OB 6. pladsen …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                                Selvfølgeligt tog han valget selv. Men han er en god fyr og vi skal takke ham meget. Man kan vel sige at ham var vores bedste i den tid han spillede for os og var volden mod nedrykning. Han var ærligt med fansene og klubben, der var intet om ulækre forhandlingspoker.
                                Han valgte vel pengene men næppe bænken, han skiftede som ligaens bedste målmand og troede vel på holdkort og havde ambitioner om europapokalkampe. Som sagt: det var hans valg og det viste sig som fejl. At den fejl kostede ham nu vel karrieren, det beklager og synes er lidt tragisk.
                                Jeg så hans landskamp for Norge. Husker ikke mod hvem. Det gik ikke særlig godt og mest fordi de lidt bedre hold kan udnytte han er en 10 cm for kort. Det var nok også det Ståle indså.
                                Han leverede så mange flotte kampe for os og det var sgu sørgeligt at se ham i dag. Breums flotte skud ville den 10cm længere gode målmand have taget.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X