Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 1.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    What…. Nico Mikkelsen var da klasse idag.. Han er da klart 1. Valg
    Jeg må tilslutte mig, synes også Nico kommer med langt mere offensivt end Østrøm. Forsvarer også fint. Klasse kamp fra ham i dag !

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

      Jeg må tilslutte mig, synes også Nico kommer med langt mere offensivt end Østrøm. Forsvarer også fint. Klasse kamp fra ham i dag !
      enig - syntes østrøm gør det rigtigt fint - løser sine opgaver, men han er bare ikke naturlig back uanset om det er i højre eller venstre side
      Last edited by mhbp; 01-10-2021, 20:52.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Det er ok at være frustreret - på sig selv. Men det der tangerer dårlig attitude, og det er ikke første gang. Han er i det hele taget ikke god nok til at starte aktuelt. Sorry. Han må stikke piben ind og lade støvlerne tale.
        syntes kadrii er kommet langt bedre med i spillet, modsat for et par runder siden hvor han var helt væk så virker det til at de finder hinanden lidt bedre oppe foran (kunne det være fordi jebali sidder ude?)
        Det bliver da både til en assist og han er med i opspillet til et af de andre mål også, og en (halv) chance blev det da vidst også til

        Men - slutproduktet mangler selvfølgelig og det er vel det han er frustreret over - havde også sådan håbet han ville få hul på bylden i dag - var jo oplagt men sådan gik det desværre ikke.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          What…. Nico Mikkelsen var da klasse idag.. Han er da klart 1. Valg
          Meget enig, og det endda efter Ø vel spillede bedste offensive kamp til dato.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
            Bash var rasende, da han blev skiftet ud. Smed med armbånd og trøje. Hvad skal vi lægge i det? Kun personlig frustration? Noget mere end det? Jeg håbede SÅ meget, han ville score i dag.
            Håber det er kun at han var vred for ikke at have scoret. Han spillede en fin kamp hvor manglede kun de kasser
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Der ser jeg ikke. Han gør det fint, men jeg ser ham ikke som nævneværdigt bedre end Østrøm.
              Enig om at være uenig så. Jeg elsker Østrøm men Nico er en klasse bedre da han har den offensive del på også. Det burde da være tydelig for enhver

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                syntes kadrii er kommet langt bedre med i spillet, modsat for et par runder siden hvor han var helt væk så virker det til at de finder hinanden lidt bedre oppe foran (kunne det være fordi jebali sidder ude?)
                Det bliver da både til en assist og han er med i opspillet til et af de andre mål også, og en (halv) chance blev det da vidst også til

                Men - slutproduktet mangler selvfølgelig og det er vel det han er frustreret over - havde også sådan håbet han ville få hul på bylden i dag - var jo oplagt men sådan gik det desværre ikke.
                Ikke uenig. BK og Frø finder hinanden godt, og BK havde et par gode aktioner i starten. Men jeg ser ikke BK fylde nok i det her system. Han er den mest ufarlige angriber i suppen, BT havde en artikel om det.

                Det er ok at frustreret over sig selv, men det er uklædeligt at flå sørgebind og trøje af og surmule, når holdet sprudler. Der må man rette det mere indad.

                Jeg håber i hver eneste kamp, at BK får hul på bylden, og samarbejdet med Frø er godt. Systemet er bare ikke til BK.
                Last edited by Jungledyret; 01-10-2021, 21:12.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig om at være uenig så. Jeg elsker Østrøm men Nico er en klasse bedre da han har den offensive del på også. Det burde da være tydelig for enhver
                  Sidstnævnte sætning kan du spare dig en anden gang.

                  Ja, lad os være enige om at være uenige. Selvfølgelig er NM en smule bedre offensivt. Han er jo back. Det er Østrøm ikke. Men han er ikke så meget bedre, at jeg indtil videre falder på halen over den transfer, og så vil jeg hellere tænke langsigtet.

                  Comment


                    #99
                    Lige kommet hjem fra stadion. Vild aften. Fantastisk aften. Holdet spillede så jeg ikke har ord for det. Tilhængerne kørte og dyttede og sang i Bolbro længe efter kampen var slut, smukt, jeg glemmer aldrig den her kamp, 3:0 efter 8 minutter, magisk.

                    HC

                    Kærlighed

                    Nico

                    Kærlighed

                    Østrøm

                    Kærlighed

                    Tverskov

                    Kærlighed

                    Aja

                    Kærlighed

                    JJ

                    Kærlighed

                    Aron

                    Kærlighed

                    Sabbi

                    Kærlighed

                    Fenger

                    Kærlighed

                    Frøkjær

                    Kærlighed, 2 mål, ohhh <3

                    Bashkim

                    Kærlighed

                    ​​​​Og resten af holdet ligeså.


                    Breum

                    Kærlighed.

                    Da han slog sig på hjertet efter sin scoring er jeg klar til at erklære knægten for prinsen af Fyn <3

                    ​​​​


                    ​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Sidstnævnte sætning kan du spare dig en anden gang.

                      Ja, lad os være enige om at være uenige. Selvfølgelig er NM en smule bedre offensivt. Han er jo back. Det er Østrøm ikke. Men han er ikke så meget bedre, at jeg indtil videre falder på halen over den transfer, og så vil jeg hellere tænke langsigtet.
                      Rolig nu

                      Nico er 22 og har en 4-årig kontrakt. At spille med ham på højreback er da også at tænke langsigtet. For Østrøm er ikke back og skal umiddelbart heller ikke være det fremadrettet. Så det er da mere langsigtet at spille med Nico IMO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Ikke uenig. BK og Frø finder hinanden godt, og BK havde et par gode aktioner i starten. Men jeg ser ikke BK fylde nok i det her system. Han er den mest ufarlige angriber i suppen, BT havde en artikel om det.

                        Det er ok at frustreret over sig selv, men det er uklædeligt at flå sørgebind og trøje af og surmule, når holdet sprudler. Der må man rette det mere indad.

                        Jeg håber i hver eneste kamp, at BK får hul på bylden, og samarbejdet med Frø er godt. Systemet er bare ikke til BK.
                        det er vi så helt enige om - forstår ikke han skal spille på toppen - ene mand, så gerne at fenger kom på top

                        tænker problemet for alm vel er at frø, jebali og kadrii alle passer bedst på den samme position - lige bagved manden på toppen. Også derfor jeg lidt mistænker at det fungere bedre nu hvor jebali har siddet ude - da de ikke løber så meget i vejen for hinanden. Syntes Frøkjær har bevist han ikke skal tilbage på kanten - han skal spille centralt, ved ikke om kadrii kunne tage venstre kant, fenger på top og så må jebali tage til takke med en bænkplads og så kæmpe sig tilbage i start 11

                        Comment


                          10'eren er Frøkjærs. Det kan der ikke være nogen diskussion om.

                          Comment


                            Tja. Jeg synes jo ikke, at BK er så god (det var han engang), at man skal ændre på så meget for at få ham passet ind i er system, han dybest set ikke ikke passer ind i.

                            Hvorfor jeg jo også til stor spot og spe herinde undrede mig over købet af ham lige fra starten af.

                            Ikke desto mindre håber jeg selvfølgelig, at han blomstrer som 9er, og han har da også set langt bedre ud sammen med Frø end Jebali. Må jeg æde min hat med BK!

                            Var jeg træner, så blev han i øvrigt sat af til næste kamp for attituden ved udskiftningen. Det er simpelthen uden klasse.
                            Last edited by Jungledyret; 01-10-2021, 21:35.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              det er vi så helt enige om - forstår ikke han skal spille på toppen - ene mand, så gerne at fenger kom på top

                              tænker problemet for alm vel er at frø, jebali og kadrii alle passer bedst på den samme position - lige bagved manden på toppen. Også derfor jeg lidt mistænker at det fungere bedre nu hvor jebali har siddet ude - da de ikke løber så meget i vejen for hinanden. Syntes Frøkjær har bevist han ikke skal tilbage på kanten - han skal spille centralt, ved ikke om kadrii kunne tage venstre kant, fenger på top og så må jebali tage til takke med en bænkplads og så kæmpe sig tilbage i start 11
                              Jebali har en kæmpe kredit i Ådalen og hos AA. Når han er klar spiller han. Det føler jeg mig overbevist om.
                              Men det kunne godt blive på en anden plads end 10`eren. Den burde være Frøkærs det næste lange stykke tid

                              Comment


                                Håber sgu virkelig Breum får en lang kontrakt. Han virker altså virkelig som en spændende spiller.

                                Og håber også der forlænges med Fenger

                                Comment

                                Working...
                                X