Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 1.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Ros til Hemmingsen for ikke at hente Manjrekar James da måske havde muligheden, kæft han er ringe...

    Comment


      #77
      Mon den går i tie-break

      Comment


        #78
        Tak OB! Det var klasse!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          kæft det er lækkert.

          masser af mål og nullet holdes - lækker måde at starte weekenden på.

          glæde lige nu - hårene i suppen kan findes senere :D

          Comment


            #80
            Og plus 2 på målkontoen. Det kan betyde noget i det lange løb.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #81
              Hvad er der sket med Menrekar James? Han er jo piv elendig. Var han ikke god engang?

              Comment


                #82
                Vi ligger nummer 6,7 eller 8 efter denne runde afhængigt af hvordan flasker sig de andre resultater. Så i hvert fald stadig med i hensigt af Top6. Ærgerligt med karantæne for Sabbi i næste runde hvor vi gæster Randers. En kamp hvor vi helt sikker kunne bruge Sabbis eksplosivitet og evner i
                1-mod-1. Men den karantæne måtte ja komme én dag. Og med to uger til kampen fpr vi måske Jebali klar igen og derned en alternative mere for AA. Men med Frøs klassekamp i dag bliver der vel en udfordring for AA at finde den rette position for Jebali. Svært at forestille at skifte Frø fra den centrale position. Kæft, han var stærkt i dag!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Jeg har ondt af Gryte, det her har han bestemt ikke fortjent.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Jeg har ondt af Gryte, det her har han bestemt ikke fortjent.
                    Enig. Stakkels Sten.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Vi ligger nummer 6,7 eller 8 efter denne runde afhængigt af hvordan flasker sig de andre resultater. Så i hvert fald stadig med i hensigt af Top6. Ærgerligt med karantæne for Sabbi i næste runde hvor vi gæster Randers. En kamp hvor vi helt sikker kunne bruge Sabbis eksplosivitet og evner i
                      1-mod-1. Men den karantæne måtte ja komme én dag. Og med to uger til kampen fpr vi måske Jebali klar igen og derned en alternative mere for AA. Men med Frøs klassekamp i dag bliver der vel en udfordring for AA at finde den rette position for Jebali. Svært at forestille at skifte Frø fra den centrale position. Kæft, han var stærkt i dag!
                      Jebali kan tage en kant. Sabbi har karantæne i næste kamp. Jeg har også foreslået at spille med Jebali på toppen. Han er en god opspilsstation og kan sætte de andre op.

                      Fed kamp! Fornøjelse med Frø og Fenger. Fornemt, at Breum scorede.

                      Østrøm spiller sig mere og mere op på backen. Ser ikke grund til at foretrække NM.



                      Comment


                        #86
                        Bash var rasende, da han blev skiftet ud. Smed med armbånd og trøje. Hvad skal vi lægge i det? Kun personlig frustration? Noget mere end det? Jeg håbede SÅ meget, han ville score i dag.

                        Comment


                          #87
                          Enig med Gryte. Hans karriere lovede så godt, men skiftet til FCK var virkelig en fejl.
                          OBeliever

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Jebali kan tage en kant. Sabbi har karantæne i næste kamp. Jeg har også foreslået at spille med Jebali på toppen. Han er en god opspilsstation og kan sætte de andre op.

                            Fed kamp! Fornøjelse med Frø og Fenger. Fornemt, at Breum scorede.

                            Østrøm spiller sig mere og mere op på backen. Ser ikke grund til at foretrække NM.


                            What…. Nico Mikkelsen var da klasse idag.. Han er da klart 1. Valg

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                              Bash var rasende, da han blev skiftet ud. Smed med armbånd og trøje. Hvad skal vi lægge i det? Kun personlig frustration? Noget mere end det? Jeg håbede SÅ meget, han ville score i dag.
                              Det er ok at være frustreret - på sig selv. Men det der tangerer dårlig attitude, og det er ikke første gang. Han er i det hele taget ikke god nok til at starte aktuelt. Sorry. Han må stikke piben ind og lade støvlerne tale.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                What…. Nico Mikkelsen var da klasse idag.. Han er da klart 1. Valg
                                Der ser jeg ikke. Han gør det fint, men jeg ser ham ikke som nævneværdigt bedre end Østrøm.

                                Comment

                                Working...
                                X