Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt VFF-OB

    Glæder mig allerede. Har lige købt 4 billetter og ser frem til første away efter Corona


    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Glæder mig allerede. Har lige købt 4 billetter og ser frem til første away efter Corona
    Jeg har oddset på en sikker udesejr

    Samt at AGF og BIF ikke vinder i ordinær tid i dag (kald mig gerne dum... men drømmene har man da altid lov til at have)

    Comment


      #3
      Viborg og Vejle er som regel nogle rigtig fede aways!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Glæder mig allerede. Har lige købt 4 billetter og ser frem til første away efter Corona
        Samme her! Glæder mig helt vildt!! Vi burde også gerne mindst få et point!
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg har oddset på en sikker udesejr

          Samt at AGF og BIF ikke vinder i ordinær tid i dag (kald mig gerne dum... men drømmene har man da altid lov til at have)
          Så lad os bare håbe at du til mindst kan kompensere søndag hvad du tabte i dag . Gymnastikdrengene klarede det sikker og Bundby er også allerede foran med to...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Så lad os bare håbe at du til mindst kan kompensere søndag hvad du tabte i dag . Gymnastikdrengene klarede det sikker og Bundby er også allerede foran med to...
            Takker, satsede ikke så meget, da oddsene var meget høje, så det skulle prøves (Har før scoret kassen, med en lille indsats, på nederlag til Barcelona, Milan, Real Madrid og Marseille... dog nogle år siden).

            Comment


              #7
              Hvad kan vi forvente af opstilling?

              Hører jeg mig til at både Ryan og Jebali træner fuldt med?

              Håber at Alm fortsætter med Nico og så giver defensiven vel sig selv:

              HCB
              Nico. KL. JT. JS

              den defensive midt har set slidt ud.. man arbejder vel med JJT og Aron som de foretrukne men Okusun startede mod Helsingør og det var vel for at få set lidt til næste kamp hvor VIFF har vist sig stærke på dødbolde og det var der det gik galt mod AAB..

              Både Kløve og Opondo har spillet på venstrekanten og det er vel ikke urealistisk at Frøkjær ryger derud hvis Jebali er/kommer tilbage. Frøkjær er ikke meget defensivt orienteret og mangler i det defensive spil når han spiller som offensiv midt... kommer Breum til at være et alternativ på Venstrekanten?

              Sabbi og Kadrii er stadig sikre startere men Kadrii kunne have godt af at komme lidt tilbage i banen og have front mod mål frem for ryggen .. tror ikke det duer på kanten og alternativerne er vel bedre på 10’eren ..

              For mange spillere til samme plads i offensiven og for få til kanten …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvad kan vi forvente af opstilling?

                Hører jeg mig til at både Ryan og Jebali træner fuldt med?

                Håber at Alm fortsætter med Nico og så giver defensiven vel sig selv:

                HCB
                Nico. KL. JT. JS

                den defensive midt har set slidt ud.. man arbejder vel med JJT og Aron som de foretrukne men Okusun startede mod Helsingør og det var vel for at få set lidt til næste kamp hvor VIFF har vist sig stærke på dødbolde og det var der det gik galt mod AAB..

                Både Kløve og Opondo har spillet på venstrekanten og det er vel ikke urealistisk at Frøkjær ryger derud hvis Jebali er/kommer tilbage. Frøkjær er ikke meget defensivt orienteret og mangler i det defensive spil når han spiller som offensiv midt... kommer Breum til at være et alternativ på Venstrekanten?

                Sabbi og Kadrii er stadig sikre startere men Kadrii kunne have godt af at komme lidt tilbage i banen og have front mod mål frem for ryggen .. tror ikke det duer på kanten og alternativerne er vel bedre på 10’eren ..

                For mange spillere til samme plads i offensiven og for få til kanten …
                I min verden er de 10 pladser sikre i Viborg hvor Kløve,Opondo og Fenger slås om kant pladsen. Hvis Jebali er med i truppen starter han næppe inde
                Breum kommer ikke i truppen med så få skader

                Comment


                  #9
                  Tror på denne

                  Hc
                  Nico KL Tver Jørgen

                  JJT Aron

                  Sabbi Jebali Kløve

                  Kadrii

                  Hvorfor ændre noget der ikke fungerer

                  Tror på X

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Tror på denne

                    Hc
                    Nico KL Tver Jørgen

                    JJT Aron

                    Sabbi Jebali Kløve

                    Kadrii

                    Hvorfor ændre noget der ikke fungerer

                    Tror på X
                    Tvivler stadig på at Jebali kan starte inde. Han er stort set kun lige kommet tilbage i noget der ligner fuld træning

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tvivler stadig på at Jebali kan starte inde. Han er stort set kun lige kommet tilbage i noget der ligner fuld træning
                      Tja måske for tidligt. Jeg har bare en ide om, at hvis jebali kan stå op uden at vælte, så starter han.

                      Men vi må se.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Tja måske for tidligt. Jeg har bare en ide om, at hvis jebali kan stå op uden at vælte, så starter han.

                        Men vi må se.
                        Du vil også starte uden Sabbi ik`... eller var det ikke dig der skrev det for lidt tid siden?
                        For mig at se ville det være fremragende, Jebali og Sabbi er jeres to bedste i offensiven, uden dem får I det meget meget svært.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Du vil også starte uden Sabbi ik`... eller var det ikke dig der skrev det for lidt tid siden?
                          For mig at se ville det være fremragende, Jebali og Sabbi er jeres to bedste i offensiven, uden dem får I det meget meget svært.
                          Enig. Det store problem er bare at de ikke fungerer 100% i samme system.

                          Jebali var/er klart bedst i en rolle bag 2 angribere som vi så under Hemmingsen. Her virker Kadrii også bedst.
                          Men i det system er der ikke plads til Sabbi mm man ville prøve ham som makker til Kadrii(kunne det hedde en 11`er?). Og jeg er ikke engang sikker på at han ville mestre dette. Sabbi er højrekant i et offensivt 1-4-3-3.
                          Men hvis Sabbi fortsætter det han har gang i og krydrer det med 7-8 mål resten af sæsonen tror jeg ikke vi kan holde på ham. Så kommer der et stort salg til udlandet

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig. Det store problem er bare at de ikke fungerer 100% i samme system.

                            Jebali var/er klart bedst i en rolle bag 2 angribere som vi så under Hemmingsen. Her virker Kadrii også bedst.
                            Men i det system er der ikke plads til Sabbi mm man ville prøve ham som makker til Kadrii(kunne det hedde en 11`er?). Og jeg er ikke engang sikker på at han ville mestre dette. Sabbi er højrekant i et offensivt 1-4-3-3.
                            Men hvis Sabbi fortsætter det han har gang i og krydrer det med 7-8 mål resten af sæsonen tror jeg ikke vi kan holde på ham. Så kommer der et stort salg til udlandet
                            Mht Sabbi så er han heldigvis begyndt men skal ligge mere på defensivt før han bliver rigtig interessant for større klubber.
                            Er i øvrigt enig i at de 4-5 bedste spillere ikke kan spille samtidigt.
                            Men kunne godt være frisk på at have Jebali på top og Kadrii et tak længere bagud så han kan have front mod mål end ryg med mål. Er det bedste udnyttelse af Jebali? Nej men skal både Jebali og Kadrii spille samtidigt tror jeg at summen er bedre end som det er nu. Jebali kan trods alt spille med ryggen mod mål hvilket Kadrii ikke har vist at han kan.
                            Smertesbarnet er stadig mangel på en venstrekant .. indtil Breum er klar har OB ikke en reel til pladsen ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Du vil også starte uden Sabbi ik`... eller var det ikke dig der skrev det for lidt tid siden?
                              For mig at se ville det være fremragende, Jebali og Sabbi er jeres to bedste i offensiven, uden dem får I det meget meget svært.
                              Ved ikke om det var mig. I den nuværende opstilling skal sabbi spille. Han er den eneste i offensiven der passer til den opstilling, så ville være dumt ikke at stille med ham.

                              Comment

                              Working...
                              X