Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 17.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

    Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

    Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.
    Jeg kan ikke se det ske det du vil der. Frøs habitat er fremme på banen. Det er der han kan gøre en forskel. Hans spil er lagt for højt op til at han skal længere ned på banen synes jeg.
    Frø er måske lidt mere anonym i dag end han har været de seneste kampe, men jeg synes også ham og Bash viste takter vi virkelig kunne dyrke. Engang imellem spillede de nærmest som to falske 9'ere, hvor de skiftede plads på kryds og tværs. Det kunne godt nok flænse Aab's forsvar fra hinanden når de først kombinerede hurtigt derinde og løb rigtigt for hinanden. Det vil jeg gerne se blive dyrket endnu mere, for det får vi altså ikke med Jebali derinde, da han aldrig løber dybt.

    Derudover var balancen på banen generelt også lidt bedre i dag. Jeg tæller et par fine muligheder til Aab, men ellers er det jo på dødbolde de truer os. Her har vi så også udfordringer tydeligvis.
    Jeg er selvfølgelig også træt af nederlaget og jeg er på linje med dem som mener vi mangler kvalitet, for det er mangel på kvalitet vi ikke får et point i sådan en kamp her, hvor vi skaber chancer og langt henad vejen har modstanderen under kontrol, men vi spiller altså bede i dag end imod sdrJ. De havde også vundet, hvis de havde samme effektivitet som Aab
    ​​​​​
    Last edited by hankatten; 17-09-2021, 21:08.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

    Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

    Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.
    Derfor må han gerne deltage i pres, det gør han ikke han løber ikke retur. Nægter at tro på at AA vil lade de 4 forreste slippe for at presse og dække op.
    ​​​​​​Jeg ved du virkelig ønsker Frø som første mand på holdkortet. Det vil jeg også når han fortjener det, lykkedes og arbejder for det. Det er ikke i øjeblikket, og desværre længe siden at han og Fenger var rigtig gode.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

    Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

    Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.
    Vores 10er står generelt ret højt men synes Jebali spiller rollen på en lidt anden måde end Frø. Han løber også tilbage defensivt og henter sig bolden hvis nødvendigt. Dertil kommer hans robusthed. Han ved at slås langt mere end Frø og er fysisk en helt anden kaliber. Men også med Jebali mangler der ofte en del kompakthed. Det kan korrigeres med at trække 10 eren mere tilbage eller med at skubbe de andre endnu mere fremad. Men sidstnævnte kan bringe os i problemer fordi vores bagerste (udover Skjelvik) er ikke de hurtigste. Det kunne vi ja se mod FCNs hurtige folk hvor vi prøvede det.

    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Bk var da bedre end længe, Aron er meget op og ned god indsats, men mange småfejl. Frø løber ikke retur fra minut 1. Det går simpelthen ikke når han trods alt ikke lykkedes nok
    Det er et taktisk oplæg - uanset hvem der har ligget på 10eren, så spiller vedkommende som hængende angriber lige bag 9eren.

    Det er et kæmpe problem. Og særligt med Frø, som er midtbanespiller og playmaker, er det taktisk skørt. Vi vil få en helt anden dynamik på holdet, hvis han rykkes længere ned og kan deltage i opstillet med JJ og AT.

    Jeg er desværre uimponeret af Alm, trods jeg godt kan lide ham som type.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg tænkte det godt. Men det gjorde de også i venstre og det er sådan de får stoppet vores offensiv, fordi vores bindeled mellem vores to 6'ere og vores 10 ikke er der.
    Ja, der ligger problemet. Men en vk med Sabbis speed, udfordings- og dribleevner ville alligevel klæde os. :-)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Ahh jeg hader og tabe og jeg hader når det er fortjent og det var det i dag, kudos til Aab, det er et glimrende hold der har fået stablet på benene. Problematisk at vi er så uskarp vi burde have været på tavlen i dag.

    HC

    Har ikke en god kamp i dag og skal ret beset nappe mål nummer 1 som han ikke får hånden op til. Fair play til HC så gav vi en milliard hjørnespark væk i dag og det går ikke mod et Aab hold der er så meget stærkere i luften end vi er. Har nogle fine blokeringer i første alvleg hvor Aab spiller til fri medspiller bagerst i feltet diagonalt.

    Skjelvik

    Spiller en god kamp, har nogle fine raids frem i banen, og sikrer sin defensiv så godt som muligt under systemet.

    Mickelson

    Tja Tjo, fair play så er det mandens 2 OB kamp. Han har nogle fine ting offensivt hvor han blandt andet kommer til baglinjen og får sendt et cutback afsted som bliver til en god chance. Kommer også ud til meget rent defensivt. Giver alt for mange hjørnespark væk.

    Tverskov

    Spiller en god kamp, tydeligt at se han bliver lidt frustreret og trækker et gult. Er ikke impliceret i målene og har nogle gode afleveringer frem i banen.

    KL

    Spiller en fornuftig kamp, får et gult kort til sidst for brok.er sammen med Tverskov ret sikker. Skal måske markere tættere ved første mål, men fair play Aab har mange Hovedstødsstærk spillere og får en milliard hjørnespark.

    JJ

    Spiller en solid 1 halvleg. Arbejder stenhård og er boldsikker, desværre bliver for mange af afleveringer sidelæns istedet for frem i banen. Det er virkelig godt når JJ driver bolden frem.

    Aron

    Min MOM. Spiller en rigtig god første halvleg, og går på vanligvis død efter 70. Erobrer bolde og slipper også udemærket af med dem igen.

    Frø

    God første halvleg. Får spillet Bashkim fri med Aabs målmand og har flere gode spilfordelingsmomenter, hænger på vanligvis i det defensive arbejde.

    Sabbi

    Spiller en sløj kamp, kommer ikke frem til noget, og brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand. Granli holder fuldstændigt styr på ham.

    Kløve

    Arbejder stenhård og har flere rigtig gode aktioner, har blandt andet en hvor han trækker ind i banen med bolden, hvor bolden ender hos Sabbi som sender den over.

    Bashkim

    Dårlig kamp af Bashkim, brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand og har svært ved at ramme bolden ordentligt, det lykkedes for ham i anden halvleg med der er afslutningen lige på Aabs målmand, vi skal have Bashkim igang.

    ​​​​​

    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​
    Bk var da bedre end længe, Aron er meget op og ned god indsats, men mange småfejl. Frø løber ikke retur fra minut 1. Det går simpelthen ikke når han trods alt ikke lykkedes nok

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Er ret enig. Men i hensigt af Sabbi skal man vel se at de dobbelte ham ret konsekvent og koncentrerede sig meget på ham. De vidste vel godt at vi ikke kunne komme med den samme kvalitet på venstre side og de kunne nedlukke vores offensive med at nedlukke Sabbi.
    Jeg tænkte det godt. Men det gjorde de også i venstre og det er sådan de får stoppet vores offensiv, fordi vores bindeled mellem vores to 6'ere og vores 10 ikke er der.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Ahh jeg hader og tabe og jeg hader når det er fortjent og det var det i dag, kudos til Aab, det er et glimrende hold der har fået stablet på benene. Problematisk at vi er så uskarp vi burde have været på tavlen i dag.

    HC

    Har ikke en god kamp i dag og skal ret beset nappe mål nummer 1 som han ikke får hånden op til. Fair play til HC så gav vi en milliard hjørnespark væk i dag og det går ikke mod et Aab hold der er så meget stærkere i luften end vi er. Har nogle fine blokeringer i første alvleg hvor Aab spiller til fri medspiller bagerst i feltet diagonalt.

    Skjelvik

    Spiller en god kamp, har nogle fine raids frem i banen, og sikrer sin defensiv så godt som muligt under systemet.

    Mickelson

    Tja Tjo, fair play så er det mandens 2 OB kamp. Han har nogle fine ting offensivt hvor han blandt andet kommer til baglinjen og får sendt et cutback afsted som bliver til en god chance. Kommer også ud til meget rent defensivt. Giver alt for mange hjørnespark væk.

    Tverskov

    Spiller en god kamp, tydeligt at se han bliver lidt frustreret og trækker et gult. Er ikke impliceret i målene og har nogle gode afleveringer frem i banen.

    KL

    Spiller en fornuftig kamp, får et gult kort til sidst for brok.er sammen med Tverskov ret sikker. Skal måske markere tættere ved første mål, men fair play Aab har mange Hovedstødsstærk spillere og får en milliard hjørnespark.

    JJ

    Spiller en solid 1 halvleg. Arbejder stenhård og er boldsikker, desværre bliver for mange af afleveringer sidelæns istedet for frem i banen. Det er virkelig godt når JJ driver bolden frem.

    Aron

    Min MOM. Spiller en rigtig god første halvleg, og går på vanligvis død efter 70. Erobrer bolde og slipper også udemærket af med dem igen.

    Frø

    God første halvleg. Får spillet Bashkim fri med Aabs målmand og har flere gode spilfordelingsmomenter, hænger på vanligvis i det defensive arbejde.

    Sabbi

    Spiller en sløj kamp, kommer ikke frem til noget, og brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand. Granli holder fuldstændigt styr på ham.

    Kløve

    Arbejder stenhård og har flere rigtig gode aktioner, har blandt andet en hvor han trækker ind i banen med bolden, hvor bolden ender hos Sabbi som sender den over.

    Bashkim

    Dårlig kamp af Bashkim, brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand og har svært ved at ramme bolden ordentligt, det lykkedes for ham i anden halvleg med der er afslutningen lige på Aabs målmand, vi skal have Bashkim igang.

    ​​​​​

    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​
    Er ret enig. Men i hensigt af Sabbi skal man vel se at de dobbelte ham ret konsekvent og koncentrerede sig meget på ham. De vidste vel godt at vi ikke kunne komme med den samme kvalitet på venstre side og de kunne nedlukke vores offensive med at nedlukke Sabbi.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Fandme et frustrerende point vi mister i dag. Jeg synes faktisk vi har styr på dem gennem hele 2. halveg og får selv skabt to store chancer. Alligevel taber vi på to dødbolde som jeg skrev i pausen var nøglen til at redde point.
    Lidt synd for drengene, men vi skal være mere kyniske. Aab'erne er ikke specielt meget større end os, så vi skal stå imod det, så der i hvert fald ikke stryger to ind.
    Ellers en ok kamp på en svær udebane. Vi skal bare videre og glæde os over Bash i dag fik vist lidt tænder. Det er forhåbentlig startskuddet til at få ham igang
    Enig. Han kommer til 2 kæmpe chancer idag og skal jo bare score. Kadrii fungerer bedre som 9`er med Frøkjær bag sig. Mere kan man ikke forlange. Havde vi bare været lidt effektive havde vi også fået point. Så gode var de altså heller ikke og så dårlige var vi altså heller ikke.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Ahh jeg hader og tabe og jeg hader når det er fortjent og det var det i dag, kudos til Aab, det er et glimrende hold der har fået stablet på benene. Problematisk at vi er så uskarp vi burde have været på tavlen i dag.

    HC

    Har ikke en god kamp i dag og skal ret beset nappe mål nummer 1 som han ikke får hånden op til. Fair play til HC så gav vi en milliard hjørnespark væk i dag og det går ikke mod et Aab hold der er så meget stærkere i luften end vi er. Har nogle fine blokeringer i første alvleg hvor Aab spiller til fri medspiller bagerst i feltet diagonalt.

    Skjelvik

    Spiller en god kamp, har nogle fine raids frem i banen, og sikrer sin defensiv så godt som muligt under systemet.

    Mickelson

    Tja Tjo, fair play så er det mandens 2 OB kamp. Han har nogle fine ting offensivt hvor han blandt andet kommer til baglinjen og får sendt et cutback afsted som bliver til en god chance. Kommer også ud til meget rent defensivt. Giver alt for mange hjørnespark væk.

    Tverskov

    Spiller en god kamp, tydeligt at se han bliver lidt frustreret og trækker et gult. Er ikke impliceret i målene og har nogle gode afleveringer frem i banen.

    KL

    Spiller en fornuftig kamp, får et gult kort til sidst for brok.er sammen med Tverskov ret sikker. Skal måske markere tættere ved første mål, men fair play Aab har mange Hovedstødsstærk spillere og får en milliard hjørnespark.

    JJ

    Spiller en solid 1 halvleg. Arbejder stenhård og er boldsikker, desværre bliver for mange af afleveringer sidelæns istedet for frem i banen. Det er virkelig godt når JJ driver bolden frem.

    Aron

    Min MOM. Spiller en rigtig god første halvleg, og går på vanligvis død efter 70. Erobrer bolde og slipper også udemærket af med dem igen.

    Frø

    God første halvleg. Får spillet Bashkim fri med Aabs målmand og har flere gode spilfordelingsmomenter, hænger på vanligvis i det defensive arbejde.

    Sabbi

    Spiller en sløj kamp, kommer ikke frem til noget, og brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand. Granli holder fuldstændigt styr på ham.

    Kløve

    Arbejder stenhård og har flere rigtig gode aktioner, har blandt andet en hvor han trækker ind i banen med bolden, hvor bolden ender hos Sabbi som sender den over.

    Bashkim

    Dårlig kamp af Bashkim, brænder i en 1 mod 1 med Aabs målmand og har svært ved at ramme bolden ordentligt, det lykkedes for ham i anden halvleg med der er afslutningen lige på Aabs målmand, vi skal have Bashkim igang.

    ​​​​​

    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​​
    ​​​​​
    ​​​​​
    ​​​

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Frø ligger alt for højt, og det ligner en taktisk disposition. Vi skal have Frø - eller hvem der nu spiller 10er - længere ned og agere playmaker, så vi ikke kun er to på midten. Og det er jo også netop dér, Frø er god; han skal ikke være hængende angriber.

    Der er ingen balance i den her måde at spille 4-2-3-1 på.

    BK var mere med i dag.

    NM viser, i det små, fine takter offensivt.

    Og hvis bare Sabbi havde slutprodukt.

    Men ja, en dårlig kamp igen og et hold med et slet taktisk oplæg. Alm skal have tid, men han må også begynde at se, at det ikke går på denne måde.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    AA siger vi er gode på bolden. Måske han skulle overveje anonyme alkoholiker, det er da fuldemands snak

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nu er det vel kun i 2 ud af 10 kampe i denne sæson vi ikke har scoret?
    klart det største problem er den manglende evne til at holde nullet

    Og ja kun 2 kampe vi ikke har scoret i - men syntes godt nok ikke ligefrem vi vælter os i målchancer

    9 kampe spillet, 11 mål scoret - og 15 er gået ind

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    tænker også det må have noget med midtbanen at gøre - at de var bedre til at hjælpe til tidligere....
    Midtbanen er hovedproblemet. Der mangler ikke kun den klassespiller må sige det er også Andreas Alms dispositioner. Aron og JJ løber silerne sort om at lukke hullerne og skal arbejde for tre mand mens Frø står alt for højt og fylder ikke. Det skyldes at Aron og JJ bliver træt allerede efter 60 minutter og vores spil hænger ja før allerede ikke rigtig tilsammen. I kampens forløb bliver JJ mere og mere anonymt og er bare ikke mere med da han står for højt og får ikke nok om at arbejde med. Men han trækker desværre ikke tilbage om at støtte og hente sig bolden selv.
    Hvad skal vi nu med rigtig gode angrebsspiller hvis de hænger i luften? Den mangelnde kompakthed vi har fordi midtbanen fungerer ikke rigtigt betaler vi for, i defensiven lige så som i offensiven.
    Det bliver sikker lidt bedre igen med Jebali som er fysisk mere præsent, arbejder med defensivt og bare en intelligentere fodboldspiller med bedre spilforståelse end Frø fordi Jebali ved bedre hvad holdet har brug for i hvilke situationer og tilpasser sin spillemåde til det mens Frø bare tænker om sine offensive takter. Desuden er Jebalis fysiske evner og hårdhed lige så som hans evner at holde bolden noget holdet profiterer meget fra når de oplever modgang og bliver presset.
    Bashkim som topangriber passer bare ikke. Hvorfor sætter AA ham ikke til vk? Vi har Fenger og Lieder som kan spille en klassisk 9er bedre end Bashkim. Er stadig begejstret om den måde AA arbejder med holdet på træningsbanen men bliver mere og mere irriteret om hans taktiske dispositioner og holdopstillinger. Kom nu AA: hvis man ser at noget fungerer ikke så skal man ændre det. Og at holde fast i en idé årevis som bare ikke fungerer det havde vi allerede under Kent. Og det har vi ikke brug for igen.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Fandme et frustrerende point vi mister i dag. Jeg synes faktisk vi har styr på dem gennem hele 2. halveg og får selv skabt to store chancer. Alligevel taber vi på to dødbolde som jeg skrev i pausen var nøglen til at redde point.
    Lidt synd for drengene, men vi skal være mere kyniske. Aab'erne er ikke specielt meget større end os, så vi skal stå imod det, så der i hvert fald ikke stryger to ind.
    Ellers en ok kamp på en svær udebane. Vi skal bare videre og glæde os over Bash i dag fik vist lidt tænder. Det er forhåbentlig startskuddet til at få ham igang

    Leave a comment:

Working...
X