Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 13.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan godt lide det AA siger om unge spillere

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...igtig-fin-kamp

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan godt lide det AA siger om unge spillere

      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...igtig-fin-kamp
      Hvad siger han? Kan ikke se videoen fra udlandet.

      Comment


        Dejlig at vi vandt igen efter lidt tørke. God første halvleg, specielt offensiven var i god spillehumør. Anden halvleg var vi alt for afventende. Sabbi bliver bare bedre og bedre og Kadriis form er også på vej opad, han mangler bare at score et mål. I mine øjne er Thrandarson lidt af en undervurderet spiller i vores mandskab. Utrolig hvor mange løb han tager for at lukke hullerne i defensiven. Han er meget hoved- og duelstærk og løber solen sort. I går lavede han oveni også en eller to stikninger i dybden som så godt ud. Bernat var glimrende, virkelig stærke reflekser han viste. Så lad os bare starte en stime og jeg håber vi fortsætter de gode takter fra første halvleg. Og lige for sige det igen: kære OB, vær så venlig og fremskuende, forlæng med Breum, Fenger, Ibrahimagic og Thomasen. Specielt Breum og Fenger skal i hus snarest muligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Dejlig at vi vandt igen efter lidt tørke. God første halvleg, specielt offensiven var i god spillehumør. Anden halvleg var vi alt for afventende. Sabbi bliver bare bedre og bedre og Kadriis form er også på vej opad, han mangler bare at score et mål. I mine øjne er Thrandarson lidt af en undervurderet spiller i vores mandskab. Utrolig hvor mange løb han tager for at lukke hullerne i defensiven. Han er meget hoved- og duelstærk og løber solen sort. I går lavede han oveni også en eller to stikninger i dybden som så godt ud. Bernat var glimrende, virkelig stærke reflekser han viste. Så lad os bare starte en stime og jeg håber vi fortsætter de gode takter fra første halvleg. Og lige for sige det igen: kære OB, vær så venlig og fremskuende, forlæng med Breum, Fenger, Ibrahimagic og Thomasen. Specielt Breum og Fenger skal i hus snarest muligt.
          Var jeg Fenger, ville jeg godt nok tænke mig om en ekstra gang eller tre, før jeg forlængede min kontrakt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Hvad siger han? Kan ikke se videoen fra udlandet.
            At han syntes det er forkert at man bruger meget tid i tv opstarten på at fokusere på en ung dansk målmand der havde en svær kamp i Aarhus. At man skulle bruge mere tid på at give dem kærlighed generelt. Han brød sig ikke om mentaliteten fra TV. Noget i den stil

            Comment


              Og en lille note.
              Målet der fører til 2-0 hvor Opondo løber ud og tager bolden ved hjørne er trænet en del til træning. Så ingen tilfældigheder der

              Comment


                Bernat og Sabbi på rundens hold i tipsbladet

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gaen-8-runde-1

                Comment


                  Jeg er helt på linke med AA her. Thygesen var decideret pinlig i sin nedsabling af HCB og selv da selvsamme HCB præsterede flere flotte redninger inden for kort tid i 2H forblev Thygensen tavs. Ikke ET rosende ord!

                  Jeg håber i øvrigt vores nye HB kommer i form ret hurtigt eller at Ryan gør det. Det så skidt ud i går, men vi kan ikke bruge Østrøm på den back mere og Alex hører ikke til i start 11'eren :/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                    Jeg er helt på linke med AA her. Thygesen var decideret pinlig i sin nedsabling af HCB og selv da selvsamme HCB præsterede flere flotte redninger inden for kort tid i 2H forblev Thygensen tavs. Ikke ET rosende ord!

                    Jeg håber i øvrigt vores nye HB kommer i form ret hurtigt eller at Ryan gør det. Det så skidt ud i går, men vi kan ikke bruge Østrøm på den back mere og Alex hører ikke til i start 11'eren :/
                    Jeg synes netop jeg hørte ham sige, at han havde lavet flere store redninger og at "der nu var kommet en ny konge af målet i Odense". Jeg synes også jeg hørte ham sige "se hvor hurtigt jeg vender" lige efter dén kommentar.
                    Det kan være det er mig der har hørt forkert, men det var min oplevelse.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Jeg er helt på linke med AA her. Thygesen var decideret pinlig i sin nedsabling af HCB og selv da selvsamme HCB præsterede flere flotte redninger inden for kort tid i 2H forblev Thygensen tavs. Ikke ET rosende ord!

                      Jeg håber i øvrigt vores nye HB kommer i form ret hurtigt eller at Ryan gør det. Det så skidt ud i går, men vi kan ikke bruge Østrøm på den back mere og Alex hører ikke til i start 11'eren :/
                      Også helt på linje med AA. Men det passer dog trods alt ikke, at Thygesen var tavs. Han sagde flere gange mod slutningen at Bernat havde gang i en rigtig god fodboldkamp.

                      Comment


                        Fair nok. Jeg var nok i krigshumør og overhørte de positive kommentarer. Tak for input :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg synes vi så mere trætte ud i dag end vi har gjort i de fleste andre kampe. Jeg synes vi indleder kampen med at lade os overraske af Sønderjyskes relativt høje pres. Vi laver et par fejl og begynder at sende nogle formålsløse lange bolde frem. Fra omkring det 20. minut begynder vi så at overtage spillet uden det giver de største chancer inden Jørgen får scoret. Derefter sidder vi på alt indtil Frøs scoring. Herfra havde vi nok knækket sønderjyske, hvis ikke KL gav dem en vitaminindsprøjtning kort før pausen.
                          Herfra ser vi igen trætte ud. Vi får slet ikke skubbet nok frem. Aron og JJ tvinges til at tage de tunge løb ud på siderne og vi begynder igen at slå violiner op på vores tre forreste. Heldigvis hev vores keeper et par flotte redninger op af hatten og det tror jeg er rigtig vigtigt for ham. Klart hans bedste præstation siden OC blev solgt.

                          Det positive er at jeg synes vi har relativt nemt ved at skabe gode chancer. I vores gode periode ser vi klart en kvalitetsforskel ift. Sønderjyske. Vi får lavet to mål og skabt et par fine muligheder. Min påstand er at det nok var fortsat længere tid, hvis ikke vi havde scoret vores to mål.

                          Det negative er at vi ikke får lagt låg på sønderjyskes pres. Det er jo ikke fordi de kommer blæsende med fantastisk spil, men de kæmper virkelig for det og det virkede bare til at vi ikke havde et fysisk overskud til at få det lukket tilstrækkeligt ned. Der bliver ikke løbet den ekstra meter for hinanden når vi er på bolden og der bliver ikke skubbet nok frem når sønderjyske etablere deres angreb.

                          Jeg kunne godt savne Alm fik skiftet ud lidt hurtigere. Ret hurtigt tegnede 2. halveg sig til at være overlevelse og her kunne okosun og Fenger nok godt have afløst JJ og Opondo lidt tidligere, så vi havde lidt mere saft og kraft at stå imod med.
                          Alm får også en kindhest for at sende AJA ind istedet for Østrøm. Kom nu lidt. Forskellen i kvalitet mellem de to er så forsvindende lille at det ikke skal tilgodese en mand vi ikke har til rådighed om 12 måneder.
                          Jeg er ret enig, og ikke fordi KL spillede fantastisk (slet ikke med fødderne), men tror kun han tabte en hovedstødsduel, og det var til Reese som er en af ligaens bedste til den disciplin.
                          Målet er lige så meget Mickelson som åbne mellem benene, som vel nærmeste var den eneste vej den bold kunne stryge i mål fra.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                            Jeg synes netop jeg hørte ham sige, at han havde lavet flere store redninger og at "der nu var kommet en ny konge af målet i Odense". Jeg synes også jeg hørte ham sige "se hvor hurtigt jeg vender" lige efter dén kommentar.
                            Det kan være det er mig der har hørt forkert, men det var min oplevelse.
                            enig

                            thygesen var (ganske berettiget) efter HC i optakten - han så jo meget usikker ud i sin debut. At medierne måske så er rigeligt hurtige til at dømme er en anden sag, måske man lige skulle give HC 10-15 kampe før man reelt kan begynde at vurdere ham.

                            Men Thygesen roste ham da bestemt i går for den flotte præstation.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              At han syntes det er forkert at man bruger meget tid i tv opstarten på at fokusere på en ung dansk målmand der havde en svær kamp i Aarhus. At man skulle bruge mere tid på at give dem kærlighed generelt. Han brød sig ikke om mentaliteten fra TV. Noget i den stil
                              men er det ikke igen OBs egne top 6 udmeldinger der her bider dem i røven.

                              Man siger man vil i top 6, henter intet i vinduet og sælger en keeper der har stået fast på u21. Så "forfremmer" man en ung målmand af egen avl (i tråd med egen ambition om at bringe de unge frem) men på den korte top 6 bane hænger det jo ikke sammen - især når man ser at vejle (en potentiel konkurrent til nedrykningsspillet) henter Gryte i FCK.

                              Jeg syntes OB gør det rigtige ifht HC men kan godt se den anden vinkel. Og der syntes jeg ikke man hjælper sig selv med udmeldingen om top 6.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Jeg er ret enig, og ikke fordi KL spillede fantastisk (slet ikke med fødderne), men tror kun han tabte en hovedstødsduel, og det var til Reese som er en af ligaens bedste til den disciplin.
                                Målet er lige så meget Mickelson som åbne mellem benene, som vel nærmeste var den eneste vej den bold kunne stryge i mål fra.
                                Aarg. Jeg vil nu nok give den mest til KL. Jeg forventer fejl fra ham med fødderne og lever til en vis grad med det, men sådan en mistiming i et hovedstød som midtstopper er simpelthen så ringe. Han sætter Mickelson totalt i forlegenhed på den. Mickelson kunne måske med lidt bedre forberedelse bedre have forudset prosser vil have den over til sit venstreben, men han har nok haft rigeligt andet at se til med et hektisk skifte og nye holdkammerater. Generelt håber jeg i hvert fald vi ser ham stå bedre på banen fremover. Jeg synes det var ret tydeligt han var spriny, men han bliver selvfølgelig hurtigere et aktiv med minutter på banen, så han får forhåbentlig også chancen på fredag.

                                Comment

                                Working...
                                X