Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 13.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber det var den forløsning der skulle til for at få lidt mere gang i spillet igen.. for nøøøj hvor var det grimt at se på. Godt nok bekymrende at Bash er blevet så dårlig de sidste mange kampe? Burde man måske ikke prøve ham på venstrekanten i stedet også med Lieder på toppen?

    Comment


      Man kan sgu ikke se at de har øvet forsvarsspil. Al pres er væk og Sønderjyske kan spille som de vil. Heldigt at de er så ringe.

      Ligeså god Frøkjær er offensivt, lige så jammerlig er han at se på i pres og returløb. Jebali ind med det samme igen! Han skal lære at arbejde og det skal gå stærkt. For så bliver han først rigtig god, men han sælger hele presset og er med til at vi er så jammerligt ringe når vi dækker op.

      Niko er godt nok ikke i særlig god form ligner det. Han var helt væk efter en halv time.

      Sabbi. Jeg elsker at se ham spille for tiden, men hvor skal han dog have noget slutprodukt på. Så meget går godt indtil han kommer i feltet.

      Kadrii, lidt bedre, men stadig for usynlig. Opondo med hæderlig indsats og Aron var god.

      Det bedste til sidst. HC. Fuck han var god i dag!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        I guder for en jammer rent spillemæssigt. Vi er gået fra ineffektiv småbold til... 'lad være med at spille bold'. Vi kan nærmest ikke sætte noget spil sammen. Men så har vi nogle individualister, der kan noget på egen hånd, og så kniber vi den lige hjem - og så er det forhåbentlig kampen, hvor Bernat for alvor har stemplet ind. Min MoM, og skønt at se. Sindssygt vigtige points på kontoen; hver gang vi får 3 af dem er det en livline i den her sæson.
        Er ikke helt enig. Der var ja to helt forskellige halvleg:
        1. halvleg: offensiv spilleglæde tilbage på bekostning af defensiv stabilitet.
        2. halvleg: vi stoppede med at spille fodbold og gav HC chancen at blive kampafgørende.
        Aron klar vores bedste op midtbanen, JJ alt for anonym. Frø rigtig god i første halvleg men uden at sætte aftryk i anden. Forsvaret: selv Tverskov virkede til dels usikker og lavede overraskende fejl.
        MoM? Efter 45 Sabbi efter 75 Aron, efter 90+4 HC.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Første tre point af de ti der helst skal komme i de sidste fire kampe før man er halvvejs i grundspillet.
          Point mod AAB i næste runde så ser det fornuftigt ud.

          Lige så heldige målene var i dag lige så uheldige var stolpeskuddende mod Randers og Brøndby … desværre stadig intet clean sheet.

          Men der må sidde nogen derude og undre sig over at OB kan sælge en egenudviklet målmand til gode penge og så bare hente den næste op og der rygtes om flere på vej ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Virkelig flotte redninger af Bernat i 2 halvleg idag den knægt har sgu potentialet. Han skal som sagt bare have tillid fra klub og fans her i starten

            Comment


              3 vigtige point og vi ligger nummer 7, beskæmmende at det skal være SÅ svært på hjemmebane mod et af ligaens dårligste hold. Vi kommer desværre til at falde for langt tilbage i banen efter vi kommer foran, den holder heldigvis hjem i dag.

              HC

              Står en god kamp. Lidt sikker de første 10 minutter af kampen og så kommer der ro på, er ikke skyld i første mål men napper den måske på en god dag, har en kongeredning i 2 halvleg.

              Mickelson

              Virker meget ude af form og kommer ikke rigtigt frem til så meget i dag, men lad ham nu lige falde til og komme i form.

              Skjelvik

              Scorer! Spiller en god første halvleg og forsvinder ud af 2. Har mange gode aktioner i første halvleg og ikke et eneste ongo-bongo indlæg i dag.

              Tverskov

              Fornuftig præstation af general Tverskov har flere gode aktioner og bosser forsvaret i vanlig stil, hjælper Bernat i flere situationer, glider i en løbeduel hvor SJE bliver farlige.

              KL

              ​​​​​​Spiller fornuftigt, har mange fine aktioner, især clearinger, laver en rædselsfuld fejlafleveringer i første halvleg, til SJE, der får bolden ude for vores felt. Redder Tverskov en enkelt gang.

              AT

              Kriger som sædvanlig og spiller en rigtig god kamp til der ikke er mere benzin i tanken omkring 60-65 min inde. Holder det simpelt men effektivt.

              JJ

              Spiller en halvsløj kamp, har mange fejlafleveringer, og er ikke specielt fremadrettet i sit spil.

              Opondo

              Tja - Tjo jeg var egentligt ikke synderligt imponeret over hans første halvleg selv om jeg godt kan se at han bidrager, tja - Tjo.

              Sabbi

              Spiller fremragende, bryder igennem gang på gang, får frispark, og er en evig trussel, mangler de sidste 10 - 20 procent for at brænde ligaen af.

              Frøkjær

              Min MOTM, spiller rigtigt godt i dag, scorer mål og har så vidt jeg husker også en fod med i opspillet til Skjelviks, trækker to gule kort, trækker frispark og er det en 10'er skal være.

              Bashkim

              Spiller en god 1 halvleg, flere kloge ting fra Bash, forsvinder fuldstændigt ud af anden. Desværre.

              Kløve

              Erstatter JJ, der er ikke så meget at sige til hans indhop falder ikke igennem, men skinner heller ikke.

              AJA

              Har et fornuftigt indhop, ordner det han skal på HB defensivt men kommer med intet offensivt.

              ​​
              ​​​​​


              ​​​​

              ​​​

              Comment


                Sejren var fortjent nok, men ikke fuldt fortjent. Vi overlader alt for meget initiativ til sønderjyderne i 2. halvleg, og vi er reelt kun dominerende i de sidste 25-30 minutter af første halvleg.

                +
                Frøkjær lykkes med mange ting i dag og alt i alt følger han op på sin fine indsats mod AGF, men der er stadig flere afleveringer, som pisses væk til modstanderen, som får en kontra, og hans defensive indsats afspejler hans natur som en luksusspiller. Vores pasningsspil i små rum er faktisk fin, men mellemlange og lange afleveringer er som regel for dårlige.
                Sabbi var fremragende, og han løber med hjem.
                Bernat kommer godt igen fra en lunken debut, og havde foruden pligtredninger også et par glimrende nogle
                Vores offensiv (i vores gode periode) var mere dynamisk, alene af den grund, at vi har en ægte højreback, som modstanderne skal forholde sig til. Med AJA på backen ved modstanderen, at der ikke er meget at frygte.
                ...men selv vores venstreback Skjelvik synes jeg skal have kredit for en hæderlig indsats, især fremad banen i dag.
                Opondo synes jeg har et par gode aktioner, selvom han ikke brændte banen af

                -
                Bashkim har ikke tur i den
                Thomasen atter usynlig - eller i hvert fald ikke så iøjnefaldende som de første to-tre kampe i sæsonen.
                Kasper Larsen koster reelt et mål, og jeg kan ærligt talt ikke se, hvordan han er bedre end AJA, eller hvorfor Østrøm eller Vestergaard ikke skulle få chancen frem for ham.
                Mickelson, trods en fin start på kampen, dalede i niveau; men nu er han superligadebutant og ung nok, så det er selvsagt tåbeligt at dømme ham ud.
                Vores defensive organisation er helt i hundene, og det kan måske have noget med vores tendens til at pakke os ved føring at gøre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Kunne de ikke øve afslutninger med Sabbi?
                  Det gør man hver eneste dag næsten…….. Men læs hvad jeg skrev i søndagens rapport. ALT andet end afslutningerne er super godt pt. Hvis han lærer at score kan han blive et stort salg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                    Man kan sgu ikke se at de har øvet forsvarsspil. Al pres er væk og Sønderjyske kan spille som de vil. Heldigt at de er så ringe.

                    Ligeså god Frøkjær er offensivt, lige så jammerlig er han at se på i pres og returløb. Jebali ind med det samme igen! Han skal lære at arbejde og det skal gå stærkt. For så bliver han først rigtig god, men han sælger hele presset og er med til at vi er så jammerligt ringe når vi dækker op.

                    Niko er godt nok ikke i særlig god form ligner det. Han var helt væk efter en halv time.

                    Sabbi. Jeg elsker at se ham spille for tiden, men hvor skal han dog have noget slutprodukt på. Så meget går godt indtil han kommer i feltet.

                    Kadrii, lidt bedre, men stadig for usynlig. Opondo med hæderlig indsats og Aron var god.

                    Det bedste til sidst. HC. Fuck han var god i dag!
                    Meget enig. Frø er for arrogant og han taber den for ofte. Men ud over Sabbi er det kun ham som kan lidt offensivt. Opondo er ikke løsningen. Aron er vigtig, men godt nok også mange fejl i hans spil. KL god med hovedet, men uvenner med bolden i fødderne. Den nye HB er endnu ingen Ruud.
                    alt i alt var vi det dårligste af 2 dårlige hold.

                    Comment


                      https://www.bt.dk/superligaen/bts-do...edder-ob-point
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Vigtig sejr; fed stemning; én lang bevisførelse for at det var to hold, der med stor sandsynlighed skal spille om de sekundære placeringer, igen.

                        Den mængde af af uskarpe afslutninger, fremspil og deciderede børnefejl i forsvaret hos begge hold i dag bør sædvanligvis kalde på selvransagelse, men ak; Kasper Larsen og JJ kommer til at spille igen på fredag... forhåbentlig med kæmpe modbevis på, at nok er de nogen af vor egne, men de laver simpelthen for mange fejl til at de skal være bærende spillere på dette niveau. Håber JJ strør om sig med sukkerballer og at Kasper Larsen kan spille boldene op gennem kæderne, løbe hjem med et højt tempo og orientere sig når modstanderne ligger indlæg der ikke er i to etagers højde.

                        Please.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          God artikel med Frø

                          https://www.bt.dk/superligaen/det-gl...-for-at-stoppe

                          Comment


                            Syntes godt nok de er rundhåndede med de stjerner. Men fedt der kommer lidt bevågning på vores spillere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det gør man hver eneste dag næsten…….. Men læs hvad jeg skrev i søndagens rapport. ALT andet end afslutningerne er super godt pt. Hvis han lærer at score kan han blive et stort salg
                              Ja hvis bare han rammer målet eller ser en medspiller engang imellem så vil han blive ret meget mere værd for os
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Jeg synes vi så mere trætte ud i dag end vi har gjort i de fleste andre kampe. Jeg synes vi indleder kampen med at lade os overraske af Sønderjyskes relativt høje pres. Vi laver et par fejl og begynder at sende nogle formålsløse lange bolde frem. Fra omkring det 20. minut begynder vi så at overtage spillet uden det giver de største chancer inden Jørgen får scoret. Derefter sidder vi på alt indtil Frøs scoring. Herfra havde vi nok knækket sønderjyske, hvis ikke KL gav dem en vitaminindsprøjtning kort før pausen.
                                Herfra ser vi igen trætte ud. Vi får slet ikke skubbet nok frem. Aron og JJ tvinges til at tage de tunge løb ud på siderne og vi begynder igen at slå violiner op på vores tre forreste. Heldigvis hev vores keeper et par flotte redninger op af hatten og det tror jeg er rigtig vigtigt for ham. Klart hans bedste præstation siden OC blev solgt.

                                Det positive er at jeg synes vi har relativt nemt ved at skabe gode chancer. I vores gode periode ser vi klart en kvalitetsforskel ift. Sønderjyske. Vi får lavet to mål og skabt et par fine muligheder. Min påstand er at det nok var fortsat længere tid, hvis ikke vi havde scoret vores to mål.

                                Det negative er at vi ikke får lagt låg på sønderjyskes pres. Det er jo ikke fordi de kommer blæsende med fantastisk spil, men de kæmper virkelig for det og det virkede bare til at vi ikke havde et fysisk overskud til at få det lukket tilstrækkeligt ned. Der bliver ikke løbet den ekstra meter for hinanden når vi er på bolden og der bliver ikke skubbet nok frem når sønderjyske etablere deres angreb.

                                Jeg kunne godt savne Alm fik skiftet ud lidt hurtigere. Ret hurtigt tegnede 2. halveg sig til at være overlevelse og her kunne okosun og Fenger nok godt have afløst JJ og Opondo lidt tidligere, så vi havde lidt mere saft og kraft at stå imod med.
                                Alm får også en kindhest for at sende AJA ind istedet for Østrøm. Kom nu lidt. Forskellen i kvalitet mellem de to er så forsvindende lille at det ikke skal tilgodese en mand vi ikke har til rådighed om 12 måneder.

                                Comment

                                Working...
                                X