Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Der er frost på banerne for tiden. Det kan have sin forklaring. Jeg ved dog de også ind imellem skåner banen, så det er ikke optimalt nej.
    For at have en vi kan spille på året rundt, så skal der varme i banen og det tror jeg ikke kommer til at ske i Ådalen.
    Og selv om man har det, skal der også læres at passe en bane bedre.

    Tænker man kunne tage til England og se på det, for de kan jo spille året rundt på deres baner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      For at have en vi kan spille på året rundt, så skal der varme i banen og det tror jeg ikke kommer til at ske i Ådalen.
      Og selv om man har det, skal der også læres at passe en bane bedre.

      Tænker man kunne tage til England og se på det, for de kan jo spille året rundt på deres baner.
      Hvorfor kan der ikke komme varme i banen i Ådalen? Ordentligt forhold er mindst lige så vigtigt som nye spillere osv. Jeg mener endda, det er meget vigtigere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        For at have en vi kan spille på året rundt, så skal der varme i banen og det tror jeg ikke kommer til at ske i Ådalen.
        Og selv om man har det, skal der også læres at passe en bane bedre.

        Tænker man kunne tage til England og se på det, for de kan jo spille året rundt på deres baner.
        Har også set hvor umådeligt mange millioner de bruger på lys og varme for deres baner er sådan. Jeg mener at huske at Liverpool bruger ca 2*OBs samlede budget bare på deres bane. Mener de ruller noget ud over banen når det er koldt og opvarmer det med varmekanoner.
        Den enste måde vi får bedre tilstande er med hybridgræs på bane 1

        Bane 2(kunst) vil de jo helst heller ikke træne på mere da den allerede er godt slidt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Har også set hvor umådeligt mange millioner de bruger på lys og varme for deres baner er sådan. Jeg mener at huske at Liverpool bruger ca 2*OBs samlede budget bare på deres bane. Mener de ruller noget ud over banen når det er koldt og opvarmer det med varmekanoner.
          Den enste måde vi får bedre tilstande er med hybridgræs på bane 1

          Bane 2(kunst) vil de jo helst heller ikke træne på mere da den allerede er godt slidt
          Så kunne det godt være det var det man skulle have gjort da man lagde den om.

          Men der valgte man anderledes, så tror ikke det kommer til at ske.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Hvorfor kan der ikke komme varme i banen i Ådalen? Ordentligt forhold er mindst lige så vigtigt som nye spillere osv. Jeg mener endda, det er meget vigtigere.
            Vi er da enige, men så skulle de jo have gjort det da de alligevel havde gang i den for snart et år siden.
            Men der valgte man anderledes, så tvivl er på at den bliver ændret lige med det samme.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Vi er da enige, men så skulle de jo have gjort det da de alligevel havde gang i den for snart et år siden.
              Men der valgte man anderledes, så tvivl er på at den bliver ændret lige med det samme.
              Nej, det med at gøre tingene ordentligt første gang har aldrig ligget OB på sinde.

              Man kan jo gisne omkring, hvor mange af OBs mange skader skyldes elendige træningsforhold med skiftende underlag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Hvorfor kan der ikke komme varme i banen i Ådalen? Ordentligt forhold er mindst lige så vigtigt som nye spillere osv. Jeg mener endda, det er meget vigtigere.
                Man får hvad man betaler for, så derfor har OSE nok ikke verdens bedste faciliteter. Det gav åbenbart ikke fuld valuta, at sende spillere ud i pressen og klynke for at få kommunen til at betale.
                Hvad jeg hører her oppe i det midtjyske så fejler banerne i Ikast ikke noget.
                Last edited by Magge; 03-03-2022, 19:40.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Er der nogen, der i dette kølige men solbeskinnede Ådalen, der overværet dagens træning og -indsats..?
                  Tak

                  Comment


                    Er der nogen, der ser træningerne pt? Jeg gad godt vide, hvad pokker der foregår. Har de forbud mod at røre hinanden, så de bliver bange når de møder en modstander, der smadrer til den, eller hvorfor ser vi så kyste ud? Én ting er god stemning, en anden er noget indædt vindervilje. Kan nogen fortælle lidt mere til os, der bor for langt væk?

                    Comment

                    Working...
                    X