Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lieder ikke til træning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Sander tilbage i Ådalen
      Chok chok chok

      Comment


        Lieder havde gået fri af personlige årsager

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Chok chok chok
          Ny træner, nye øjne - man ved aldrig, men ud fra at han er langsommere end AJA og JT så skal det meget til for at kompensere for det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Ny træner, nye øjne - man ved aldrig, men ud fra at han er langsommere end AJA og JT så skal det meget til for at kompensere for det.
            Tænker også det er fint at Alm lige får øjne på ham

            Comment


              Lidt betragtninger fra årets første træning i Ådalen.

              Flere fraværende til årets første træning - OBstruktion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Lidt betragtninger fra årets første træning i Ådalen.

                Flere fraværende til årets første træning - OBstruktion
                Synes BW kunne god tale allerede nu med jer, da i er vel mere eller mindre allerede "inventar" i OB og kunne vel tages med i gruppen "spillere, trænere og kollegaeer". :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Synes BW kunne god tale allerede nu med jer, da i er vel mere eller mindre allerede "inventar" i OB og kunne vel tages med i gruppen "spillere, trænere og kollegaeer". :-)
                  Uenig. Lad nu BW få et rimeligt overblik og få talt med spillere og folkene omkring holdet og klubben først, så er jeg sikker på, at han nok skal svare på spørgsmål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Uenig. Lad nu BW få et rimeligt overblik og få talt med spillere og folkene omkring holdet og klubben først, så er jeg sikker på, at han nok skal svare på spørgsmål.
                    Helt o.k. at han kan ikke udtale sig om truppen, transfers og detaljer før han har alle informationer men en lille venlig "Hej, her er og glæder mig at hilse fansenes fanmedie"-interview og få ord om hvordan han finder sig tilrette allerede i byen ville vel være en fin gestus, især når man tager i betragtning at der er obstruktion som nu er "vores" medie som er meget tæt på klubben.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      10/1-2022

                      Var lige et smut i Ådalen for at se lidt træning.

                      Lieder var at finde igen efter at have haft fri i onsdags af “personlige” årsager. Man havde vel næsten lige håbet….. Men så nemt slipper vi ikke af med ham
                      Østrøm,Khemdee og Fenger var alle med igen efter lidt diverse sygdom.
                      Sabbi er stadigvæk ingen steder at se og var det heller ikke i onsdags. Ikke fordi jeg vil spekulere men man kunne tro at han måske har tilraget sig noget der minder om ordet Pamplona. Vi må se.
                      Idag igen var unge Tobias Slotsager med og gjorde det super fint. Når jeg hører BWs udtalelse om at hvis vi har nogen der er vildt gode i 15-16 års alderen at så skal de spille på Odense Stadion, ja så tænker jeg på Tobias.
                      Ellers er truppen næsten skadesfri. Det er kun Vestergaard og Hylle der stadig træner lidt for sig selv. Aron og Kasper lignede nogen der var lidt på skånekost

                      Der blev spillet en masse 10 mod 10 idag med Breum,Frø og Kadrii som de mest markante. Dårligst var Okosun desværre i mine øjne. Han lykkedes ikke med meget. Men det er generelt svært at se 100% ud fra disse træninger

                      BW og MH overværede igen træningen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        10/1-2022

                        Var lige et smut i Ådalen for at se lidt træning.

                        Lieder var at finde igen efter at have haft fri i onsdags af “personlige” årsager. Man havde vel næsten lige håbet….. Men så nemt slipper vi ikke af med ham
                        Østrøm,Khemdee og Fenger var alle med igen efter lidt diverse sygdom.
                        Sabbi er stadigvæk ingen steder at se og var det heller ikke i onsdags. Ikke fordi jeg vil spekulere men man kunne tro at han måske har tilraget sig noget der minder om ordet Pamplona. Vi må se.
                        Idag igen var unge Tobias Slotsager med og gjorde det super fint. Når jeg hører BWs udtalelse om at hvis vi har nogen der er vildt gode i 15-16 års alderen at så skal de spille på Odense Stadion, ja så tænker jeg på Tobias.
                        Ellers er truppen næsten skadesfri. Det er kun Vestergaard og Hylle der stadig træner lidt for sig selv. Aron og Kasper lignede nogen der var lidt på skånekost

                        Der blev spillet en masse 10 mod 10 idag med Breum,Frø og Kadrii som de mest markante. Dårligst var Okosun desværre i mine øjne. Han lykkedes ikke med meget. Men det er generelt svært at se 100% ud fra disse træninger

                        BW og MH overværede igen træningen
                        Sabbi er vel i karantæne efter at have været i USA henover jul/nytår?
                        Og, tak for rapporten fra Ådalen! Det er lækkert at "kunne være der" når nu man skal passe jobbet..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                          Sabbi er vel i karantæne efter at have været i USA henover jul/nytår?
                          Og, tak for rapporten fra Ådalen! Det er lækkert at "kunne være der" når nu man skal passe jobbet..
                          Er ikke helt stiv på reglerne, men er du sikker på at der stadig er karantæne regler fra USA? Jeg ved selvfølgelig ikke om han er vaccineret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Er ikke helt stiv på reglerne, men er du sikker på at der stadig er karantæne regler fra USA? Jeg ved selvfølgelig ikke om han er vaccineret.
                            Næh, men det er jo ikke umuligt at der stadig er lidt regler med den virus..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                              Næh, men det er jo ikke umuligt at der stadig er lidt regler med den virus..
                              Det burde ikke være et issue, hvis han er vaccineret: “If you are entering from a COVID-19 high-risk country, you must self-isolate after entry, unless you are fully vaccinated* or previously infected.”
                              https://en.coronasmitte.dk/travel-ru...vidtravelrules

                              Comment


                                Så lidt træning idag med Leif R og OBstruktion. Det var sgu koldt

                                Ikke det store at berette om træningen. Den kan virkelig ikke imponere nogen. Heller ikke BW der kiggede på.
                                Man trænede i 15-20 min indlæg fra fløjene. Hold nu kæft det var på lavt niveau. Det var nu egentlig nogle fine indlæg. Specielt fra Nico. Men timing og afslutningerne var på serie niveau. Der er sgu stadig noget at arbejde på.

                                Der manglede en del spillere idag. Så kan nogle måske tænke sit i disse transferdage.

                                Okosun var fraværende og har vidst været det i nogle dage. Han var til træning onsdag uden problemer og er vidst ikke set siden(uden dog jeg er 100%). Men han skulle ikke være skadet.
                                Desuden manglede Frøkjær,Tverskov,Aron samt de skadede Hylle og Vestergaard. Tror desværre at Aron har en skade de slås lidt med

                                Træningen foregik på bane 4 og var derfor svær at følge fordi man står ved det ene hjørneflag

                                Comment

                                Working...
                                X