Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Kommunikationsaxfdeling er ja flittig med at bruge Twitter, så det kan vel ikke være så svært med en daglig udmelding om og hvornår man trænerer.
    Med mindre man ikke har lyst til vi fans kommer og overværer træningen. Specielt lige før matchday…..

    Og jeg kan garantere dig for at ham faderen jeg snakkede med fra Vestfyn der var kommet med sin knægt ikke var tilfreds. De tænker sig nok nok om en anden gang inden de tager turen
    Last edited by fmprOB; 19-09-2021, 17:58.

    Comment


      #62
      Har nogen været ude i dag? Jeg er nysgerrig på formation til i morgen, men også hele konkurrencesituationen især i angrebet.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Har nogen været ude i dag? Jeg er nysgerrig på formation til i morgen, men også hele konkurrencesituationen især i angrebet.
        Det ser ikke ud til, der kommer de store ændringer. Sabbi og Aron ser ud til at ryge på bænken, ellers ikke noget rotation.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          Det ser ikke ud til, der kommer de store ændringer. Sabbi og Aron ser ud til at ryge på bænken, ellers ikke noget rotation.
          Så noget

          HC Bernat
          Nico Kasper Tver Skjelvik
          JJ Kløve
          Opondo Frø Fenger
          Kadrii

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Så noget

            HC Bernat
            Nico Kasper Tver Skjelvik
            JJ Kløve
            Opondo Frø Fenger
            Kadrii
            Man vil ikke give ved dørene ser det ud til, og det forstår jeg godt.
            Synes dog godt man kunne have fundet plads til Østrøm i centerforsvaret eller som erstatning for Aron.
            Østrøm har massere superligakampe under bæltet, så han skulle da nok gå ind og levere et solidt indtryk. Nu er han kørt lidt ud på et sidespor med købet af Nico og Ryan på vej tilbage. Her kunne en start på kunstgræs, som nok tiltaler ham bedre end både KL og Aron være en god måde at vise ham at han stadig banker på og har leveret fint.
            Ellers jeg det er helt fint man ikke roterer mere. Nico skal spilles ind, Kadrii og Frø skal dyrke deres sammenspil endnu mere, da det så virkelig lovende ud i enkelte momenter imod aab. Aron ligger med krampe i hver kamp og Sabbi er begyndt at give den en ekstra skalle defensivt, så de har nok godt af at blive aflastet lidt.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Man vil ikke give ved dørene ser det ud til, og det forstår jeg godt.
              Synes dog godt man kunne have fundet plads til Østrøm i centerforsvaret eller som erstatning for Aron.
              Østrøm har massere superligakampe under bæltet, så han skulle da nok gå ind og levere et solidt indtryk. Nu er han kørt lidt ud på et sidespor med købet af Nico og Ryan på vej tilbage. Her kunne en start på kunstgræs, som nok tiltaler ham bedre end både KL og Aron være en god måde at vise ham at han stadig banker på og har leveret fint.
              Ellers jeg det er helt fint man ikke roterer mere. Nico skal spilles ind, Kadrii og Frø skal dyrke deres sammenspil endnu mere, da det så virkelig lovende ud i enkelte momenter imod aab. Aron ligger med krampe i hver kamp og Sabbi er begyndt at give den en ekstra skalle defensivt, så de har nok godt af at blive aflastet lidt.
              Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.
                Undskyld min uvidenhed. Hvem/hvad er SFÅ?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                  Undskyld min uvidenhed. Hvem/hvad er SFÅ?
                  StemmerFraÅdalen - en god podcast om OB ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    StemmerFraÅdalen - en god podcast om OB ..
                    takker.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.
                      Og giver måske mening, da de skal spille igen fredag mod Hobro. Og de ligger jo godt til i Nordic Bet ligaen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.
                        Er det tilfældet så kunne man selvfølgelig godt argumentere for mere rotation. Omvendt skal vi heller ikke tages på sengen af en journalist som tager fuldstændig fejl. Vi skal gå 100% efter pokalen. Vi har set de senere år at mindre rangerende hold er løbet med den og det ville betyde helt vildt meget for klubben, hvis vi kunne være ligeså heldige

                        Comment


                          #72
                          En lille kort træningsrapport fra et hurtig stop i Ådalen. Fik ikke set så meget da jeg fik nogle snakke med de gode drenge fra OBstruktion.

                          Idag var det kun reserverne og en masse fra U19 der var til træning. Jebali trænede fuldt med og kunne måske være en joker til på søndag. Vi må se
                          Hvad der undrede mig var at Kløve,AJA,Opondo og Ryan slet ikke trænede. Det virker lidt underligt når de havde fridag igår. Vi må håbe at de alle er friske og klar fredag efter en fridag imorgen.
                          Ellers var det same same i øvelser. Små spil og en masse afslutningsøvelser

                          Den var kort idag. Skete ikke det store

                          Comment


                            #73
                            Laver en Update senere men vil da lige breake at Breum træner med idag selvom U19 spiller med FCK om et par timer i Kbh. Så…

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Laver en Update senere men vil da lige breake at Breum træner med idag selvom U19 spiller med FCK om et par timer i Kbh. Så…
                              Fedt, så er der håb om at han får 3 minutter i morgen hvis kampen er afgjort
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Træning 25/9

                                Det var en lidt decimeret trup idag. Jebali,Ryan,Opondo,Khemdee,Hylle og Okosun var ikke med i træningen. Så der var kun 18 markspillere incl Breum til rådighed. Heldigvis så start 11 plus dem der er tættest på helt klar ud.

                                Efter de sædvanlige pasningsøvelser gik man over og trænede forsvar/angreb på 1/2 bane med specifik fokus på kampen imorgen.
                                A-holdet var

                                Hans Christian Bernat
                                Nico Kasper Tver Jørgen
                                Kløve Thrandasson
                                Sabbi Frø Fenger
                                Kadrii

                                Så JJ var endnu engang på B-Holdet dagen før men det har jeg efterhånden set flere gange før. Det behøver ikke at betyde han starter ude. Men Fenger lignede en der skulle spille venstrekant.

                                Efter dette var overstået blev der trænet defensive hjørnespark. Dem fra venstre havde forsvaret rigtig godt styr på men fra højre så det ikke super godt ud. Så Jørgen må gerne undgå lave for mange hjørne i morgen. Der blev desuden trænet en masse frispark og indlæg. Ingen der skillede sig ud men Brems slår altså nogle rigtige gode hjørnespark. Der sidder en god venstrefod på den knægt.
                                Feher trænede indlæg og afslutninger med de unge til sidst og Østrøm bliver mere og mere skarp i den del også. Han var god

                                Breum,AJA og Kløve stod over den sidste del. AJA har lidt med knæet. Jeg snakkede kort med Breum efter træning og han fortalte han var vredet om på en ankel i går dagens træning og havde lidt problemer. Det kunne man også godt se til sidst. Men hvis han blev klar var han udtaget. Jeg kunne godt forestille mig at man udtager 19-20 mand til i morgen og frasorterer før kampen.

                                Desuden havde AA en samtale på ca 5-10 min med en tydelig frustreret Lieder. Det er ikke pænt at overhøre andre folks samtaler….. men det var tydeligt at Lieder ikke føler han bliver spillet rigtigt når han er på banen og føler at han skal have meget mere spilletid. Der blev diskuteret lidt frem og tilbage og begge fik deres taletid

                                AA havde også en samtale med Mandé men det var svært at vide hvad det gik ud på. Men der var også lige noget der skulle afklares.

                                Alt i alt en god dag


                                Comment

                                Working...
                                X