Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Lige for det første så var BK et ret billigt køb, da vi ikke gav noget for ham (i hvert fald til klubben - han købte sig selv fri inden).

    Ja, pt. spiller vi 4-2-3-1 som du ser det - jeg ser det som en 4-3-3, med kanterne lidt over vores off. midt. (svært at se med FRØ, I know).
    Men jeg kan absolut ikke se at vi spiller 4-2-4 som du nævner, for så ville vores backs stå og lave en dyb 4-back kæde.

    Men lad os nu se hvad der sker til Aab kampen, synes vi er blevet bedre I alle kampe både med eget spil og med at lukke ned for kommende modstander.

    Og det er trods alt rart at vi kan få en fredags kamp, så Aab kan få tid til at være klar til deres Europa kamp på torsdag ( som fredags kampene jo er blevet bibeholdt for) - nej undskyld: " DBU ER TOTAL TABERE HVAD ANGÅR SUPERLIGAEN IGEN" :( :( :(

    Har kampe om fredagen, spild af tid. Især i uger med Europa kampe, stop det nu bare.
    Jeg synes også der bliver draget relativt hurtige konklusioner mange steder fra og det giver selvfølgelig også stof til diskussioner og det er altid dejligt.
    Jeg synes det er fedt vi har en strategi der siger vi skal spille sådan og træneren følger den som han skal. Ingen tvivl om enkelte spillere trives bedre i det end andre. Det hele er meget nyt og man har ikke givet den sportslige ledelse mandat til at handle spillere ind som passer bedre til spillestilen. I mine øjne har hele JM's tid i OB bare vist at vi altså ikke bliver et bedre fodboldhold over tid på så at finde et system, hvor forsvaret lukker bedre af, for så at score for lidt og finde et tredje system og så løber spillerne trætte i forvirringen. Nu er der klare linjer for alle og på de fine træningsrapporter Fmpr er så flink at referere tyder jeg at spillerne er fuldstændig game på at få det til at lykkedes. Så længe tingene forholder sig sådan, så er jeg sikker på at vi på længere sigt bliver et bedre fodboldhold. Herfra skal vi så være kyniske overfor de spillere som ikke præstere. Hvis spillere som KL og Kadrii ikke kan præstere, så må de jo skiftes ud, selvom de måske har nogen af den med de største stjerner på skuldrene i Ådalen. Ingen er hævet over strategien, det er sådan vi får udviklet holdet. Men det er altså stadig rimelig nyt og der er mange detaljer som skal skærpes, før det bliver rigtig godt, når man går fra JM's ret defensive tilgang til det nye offensive udtryk under Alm.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      BK i den nuværende forfatning gavner ikke holdet. Ville bænke ham og give ham 20 minutter. Han tror ikke på det selv, hvilket var tydeligt da han sparkede frisparket tættere på Bolbro skole end målet. Dybest set har han en spidskompetence nemlig hans venstrehug. Han har andre kompetencer men pt er han vel udelukkende med for at presse. Hvilket ikke bliver så optimalt fordi Frø og Sabbi ikke har evnerne der.

      ville bænke ham lidt, det er en lang turnering og han må gerne toppe til efteråret.
      Egentlig enig med dig. Jeg er ikke sikker på bashkim kommer i gang i det nuværende system. Derfor ville jeg gerne spille et andet system. For jeg tror bashkim kan blive rigtig go.

      Jeg vil spille et system og en taktik som vi har spillerne til.
      Alternativt vil jeg se aktivitet på transfer markedet, så vi kan få spillere til det system og taktik vi vil spille.

      Ingen af delene sker dog.

      Det man nok har valgt i første omgang, er at lære vores nuværende top-6 trup at spille efter den nye taktik

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Lige for det første så var BK et ret billigt køb, da vi ikke gav noget for ham (i hvert fald til klubben - han købte sig selv fri inden).

        Ja, pt. spiller vi 4-2-3-1 som du ser det - jeg ser det som en 4-3-3, med kanterne lidt over vores off. midt. (svært at se med FRØ, I know).
        Men jeg kan absolut ikke se at vi spiller 4-2-4 som du nævner, for så ville vores backs stå og lave en dyb 4-back kæde.

        Men lad os nu se hvad der sker til Aab kampen, synes vi er blevet bedre I alle kampe både med eget spil og med at lukke ned for kommende modstander.

        Og det er trods alt rart at vi kan få en fredags kamp, så Aab kan få tid til at være klar til deres Europa kamp på torsdag ( som fredags kampene jo er blevet bibeholdt for) - nej undskyld: " DBU ER TOTAL TABERE HVAD ANGÅR SUPERLIGAEN IGEN" :( :( :(

        Har kampe om fredagen, spild af tid. Især i uger med Europa kampe, stop det nu bare.
        4-2-3-1 er den opstilling, Alm nævner, og som specifikt listes af OB.

        Jeg ser det slet ikke som en 4-3-3. Vores 10er ligger, som jeg ser det, alt for langt fremme. Jeg vil gerne have 10eren længere ned i banen - som en playmaker på bolden lidt foran de to 6ere. Særligt med Frø.

        Men det virker som et specifikt taktisk oplæg med 10eren så langt fremme.

        4-2-4 er en karrikatur fra min side, men det er godt nok en opstilling, der gør os tynde centralt. Særligt med 10eren så langt fremme.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Egentlig enig med dig. Jeg er ikke sikker på bashkim kommer i gang i det nuværende system. Derfor ville jeg gerne spille et andet system. For jeg tror bashkim kan blive rigtig go.

          Jeg vil spille et system og en taktik som vi har spillerne til.
          Alternativt vil jeg se aktivitet på transfer markedet, så vi kan få spillere til det system og taktik vi vil spille.

          Ingen af delene sker dog.

          Det man nok har valgt i første omgang, er at lære vores nuværende top-6 trup at spille efter den nye taktik
          Baskim ligner et køb for at please fans og omgivelser og for lige at lægge låg på den kritik som herskede oven på endnu en runde missede ambitioner, og man har ikke et øjeblik skævet til den strategi man havde i støbeskeen da man hentede ham og han er på ingen måde god nok til at vi skal indrette vires spillestil eller taktik efter ham.

          Med den trup vi har vil et ændret system ikke flytte os hurtigere mod toppen end hvis vi implementere det nuværende system gennem den tid det nu engang tager.
          Om vi spiller det ene eller andet system så vil dem som er de såkaldte stjerner og bærende spillere så som Kadrii, KL, JJT og Tverskov stadig være for ustabile til at kunne kompencere for det manglende niveau hos det hobetal af “fyldspillere” vi har i truppen og den tydelige mangel på talent der stadig er hos de unge.
          Last edited by Magge; 17-09-2021, 09:17.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            4-2-3-1 er den opstilling, Alm nævner, og som specifikt listes af OB.

            Jeg ser det slet ikke som en 4-3-3. Vores 10er ligger, som jeg ser det, alt for langt fremme. Jeg vil gerne have 10eren længere ned i banen - som en playmaker på bolden lidt foran de to 6ere. Særligt med Frø.

            Men det virker som et specifikt taktisk oplæg med 10eren så langt fremme.

            4-2-4 er en karrikatur fra min side, men det er godt nok en opstilling, der gør os tynde centralt. Særligt med 10eren så langt fremme.
            Og særligt hvis Frø skal spille den. Selv Utaka løb bedre tilbage end Frø. Jeg siger ikke at Frø ikke skal spille, men hvis han ikke deltager mere bagudrettet og i pres end han gør så bliver vi godt nok sårbare.

            Comment


              #51
              Træning søndag 19/9 kl 10.15(ifølge hjemmesiden)

              I får sgu lige en live Update idag





















              Det var så det. Håber i har nydt det

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Træning søndag 19/9 kl 10.15(ifølge hjemmesiden)

                I får sgu lige en live Update idag





















                Det var så det. Håber i har nydt det
                lyder som om det var en intensiv omgang

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  lyder som om det var en intensiv omgang
                  Det eneste der er intensivt er mit blodtryk

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det eneste der er intensivt er mit blodtryk
                    Som i ingen træning ?
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Som i ingen træning ?
                      Nope. Kørte forbi Falen og stadion på vej hjem. Der var ingen at se nogensteder.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nope. Kørte forbi Falen og stadion på vej hjem. Der var ingen at se nogensteder.
                        Øv, det er ærgerligt. Og så lykkes det ja aldrig med alt den "vi skal bare trænere hårdere"...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Øv, det er ærgerligt. Og så lykkes det ja aldrig med alt den "vi skal bare trænere hårdere"...
                          Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
                          Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
                            Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.
                            Ja, det er meget ærgerligt og unødvendigt da OB kun må opdatere informationerne og det kan ikke være så svært. Kommer til Fyn i midten af oktober og helt sikker flere gange til Ådalen så håber vi ses der.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja, det er meget ærgerligt og unødvendigt da OB kun må opdatere informationerne og det kan ikke være så svært. Kommer til Fyn i midten af oktober og helt sikker flere gange til Ådalen så håber vi ses der.
                              Det finder vi helt sikkert ud af

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
                                Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.
                                Kommunikationsaxfdeling er ja flittig med at bruge Twitter, så det kan vel ikke være så svært med en daglig udmelding om og hvornår man trænerer.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X