Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Jeg synes det er fedt vi har en strategi der siger vi skal spille sådan og træneren følger den som han skal. Ingen tvivl om enkelte spillere trives bedre i det end andre. Det hele er meget nyt og man har ikke givet den sportslige ledelse mandat til at handle spillere ind som passer bedre til spillestilen. I mine øjne har hele JM's tid i OB bare vist at vi altså ikke bliver et bedre fodboldhold over tid på så at finde et system, hvor forsvaret lukker bedre af, for så at score for lidt og finde et tredje system og så løber spillerne trætte i forvirringen. Nu er der klare linjer for alle og på de fine træningsrapporter Fmpr er så flink at referere tyder jeg at spillerne er fuldstændig game på at få det til at lykkedes. Så længe tingene forholder sig sådan, så er jeg sikker på at vi på længere sigt bliver et bedre fodboldhold. Herfra skal vi så være kyniske overfor de spillere som ikke præstere. Hvis spillere som KL og Kadrii ikke kan præstere, så må de jo skiftes ud, selvom de måske har nogen af den med de største stjerner på skuldrene i Ådalen. Ingen er hævet over strategien, det er sådan vi får udviklet holdet. Men det er altså stadig rimelig nyt og der er mange detaljer som skal skærpes, før det bliver rigtig godt, når man går fra JM's ret defensive tilgang til det nye offensive udtryk under Alm.
Comment