Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Sønderjyske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    HC
    Mickelson Larsen Tverskov Skjelvik
    Aron JJ
    Frø
    Sabbi Bashkim Opondo
    Puha. Jeg kan allerede mærke brokken komme ud af fingrene… Jeg forstår ikke meget af hvad OB foretager sig. Hvor er alle de unge? Hvorfor starter Kadrii IGEN? Han skylder satme noget efter en yderst dårlig sæsonstart. Fenger på toppen, det vil jeg gerne se og også over flere kampe. Lieder har også gjort det bedre. Jeg magter bare ikke at se Kadrii med endnu en håbløs indsats.

    Til gengæld er det er fedt med Mickelson og Frø som 10ér. Det bliver spændende at se.

    Kom så OB! Der er brug for en sejr! Der er brug for at mit brok kan skydes ned!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

      Puha. Jeg kan allerede mærke brokken komme ud af fingrene… Jeg forstår ikke meget af hvad OB foretager sig. Hvor er alle de unge? Hvorfor starter Kadrii IGEN? Han skylder satme noget efter en yderst dårlig sæsonstart. Fenger på toppen, det vil jeg gerne se og også over flere kampe. Lieder har også gjort det bedre. Jeg magter bare ikke at se Kadrii med endnu en håbløs indsats.

      Til gengæld er det er fedt med Mickelson og Frø som 10ér. Det bliver spændende at se.

      Kom så OB! Der er brug for en sejr! Der er brug for at mit brok kan skydes ned!
      Måske AA håber at sætte Bashkim i gang ved at holde fast i ham. Men vi ser tydeligt at vi stadig er langt fra at implementere strategien faktisk. Det har vi ha lang tid nu at vi bygger op "de etablerede" når vi SKAL skabe er resultat. Selv JM gik den vej selvom det var de unge de reddede dertid hans og vores røv ..
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

        Puha. Jeg kan allerede mærke brokken komme ud af fingrene… Jeg forstår ikke meget af hvad OB foretager sig. Hvor er alle de unge? Hvorfor starter Kadrii IGEN? Han skylder satme noget efter en yderst dårlig sæsonstart. Fenger på toppen, det vil jeg gerne se og også over flere kampe. Lieder har også gjort det bedre. Jeg magter bare ikke at se Kadrii med endnu en håbløs indsats.

        Til gengæld er det er fedt med Mickelson og Frø som 10ér. Det bliver spændende at se.

        Kom så OB! Der er brug for en sejr! Der er brug for at mit brok kan skydes ned!
        Han var også skidt i dag, og Frø skal lære at arbejde for holdet. Det er ikke nok med 5 fede aktioner når han mister den 10 gange og ikke deltager i boldjagt.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Han var også skidt i dag, og Frø skal lære at arbejde for holdet. Det er ikke nok med 5 fede aktioner når han mister den 10 gange og ikke deltager i boldjagt.
          Hvis det fører til et par mål hver gang kan jeg godt leve med det. Men ja. Det vil pynte på hans spil at være lidt mere arbejdsom. Men kan godt leve med at ikke alt lykkedes. Det gør det ikke for nogen jo.

          Spil nu Frø på den 10`er og smid Jebali på venstre kant

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvis det fører til et par mål hver gang kan jeg godt leve med det. Men ja. Det vil pynte på hans spil at være lidt mere arbejdsom. Men kan godt leve med at ikke alt lykkedes. Det gør det ikke for nogen jo.

            Spil nu Frø på den 10`er og smid Jebali på venstre kant
            Klart at det ikke lykkedes det hele, men han skal sku løbe tilbage.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Klart at det ikke lykkedes det hele, men han skal sku løbe tilbage.
              Nu ved jeg ikke lige hvad taktikken er og hvilke situationer du tænker på. Men Alms stil er meget direkte. Så han skal nok få det at vide hvis det er meningen at han skal. Men kan det tænkes at man spiller med 2 stk 6`ere for netop at kunne holde et par mand fremme i nogle dele af kampen hvis man nu generobre bolden hurtigt? At netop dette var en del af taktikken? Ikke alle hold forsvarer med 11 mand bag bolden hele tiden

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nu ved jeg ikke lige hvad taktikken er og hvilke situationer du tænker på. Men Alms stil er meget direkte. Så han skal nok få det at vide hvis det er meningen at han skal. Men kan det tænkes at man spiller med 2 stk 6`ere for netop at kunne holde et par mand fremme i nogle dele af kampen hvis man nu generobre bolden hurtigt? At netop dette var en del af taktikken? Ikke alle hold forsvarer med 11 mand bag bolden hele tiden
                Ikke uenig men med 13 mål imod i 8 kampe og 0 cleanshhets virker det ikke optimalt (endnu)….
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Ikke uenig men med 13 mål imod i 8 kampe og 0 cleanshhets virker det ikke optimalt (endnu)….
                  Meget enig. Men 13 mål imod skyldes delvist at vi ikke har stor klasse i forsvaret. Kasper og AJA er ikke nogen der ville spille på andre hold i Top 6 og Tverskovs evner med bolden er jo ikke altid nok når vi står lavt og er presset. Hvis man fx havde en Thelander istedet for KL ville vi stå en del stærkere. Man kunne nævne mange

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Meget enig. Men 13 mål imod skyldes delvist at vi ikke har stor klasse i forsvaret. Kasper og AJA er ikke nogen der ville spille på andre hold i Top 6 og Tverskovs evner med bolden er jo ikke altid nok når vi står lavt og er presset. Hvis man fx havde en Thelander istedet for KL ville vi stå en del stærkere. Man kunne nævne mange
                    igen, ikke uenig men det må man jo have i mente når man ligger sit spil an på den taktik og så enten tager en akademispiller ind der er stærk nok inden for en acceptabel horisont og spiller med den acceptable risiko eller handler ind til det ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment

                    Working...
                    X