Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Frø blev skadet i dag og der lyder ikke som at han bliver klar hurtig igen. Og med Kasper aktuelt skadet og Ivancevic som spiller sig aktuelt und Jan det vel gid blive vores nye mand som spiller i Parken.
    Så tror jeg bashkim ryger ned på 10'er og max fra start på toppen.
    Mon ikke Aja bare tager over for Kasper.. ham kender vi jo.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Håbløst at OB ikke har handlet en 6er.......
      Himmelråbende. Med en skadesfri trup har vi en ringe central midtbane, med skader til JJ og Aron har vi ingen midtbane. MH /BW må gå til foråret med svedige håndflader for det er godt nok dårligt arbejde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Så tror jeg bashkim ryger ned på 10'er og max fra start på toppen.
        Mon ikke Aja bare tager over for Kasper.. ham kender vi jo.
        Sabbi. Jebali. Sander/Breum.
        Kadrii.

        ?

        Håber Mihajlo står foran AJA sammen med Tverskov …

        Det er på de to bagerste på midten OB er udfordret …Østrøm bør helt sikkert få minutter nu ..

        Men man kan stadig hente spillere uden kontrakt ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Sabbi. Jebali. Sander/Breum.
          Kadrii.

          ?

          Håber Mihajlo står foran AJA sammen med Tverskov …

          Det er på de to bagerste på midten OB er udfordret …Østrøm bør helt sikkert få minutter nu ..

          Men man kan stadig hente spillere uden kontrakt ..
          Tror ikke hverken Sander eller Breum er i spil til en startplads.
          Jeg skriver kun hvordan jeg formoder trænerstaben ser det. Ikke mit eget ønske. Jeg håber satme også mihaljo er foran Aja, uden at have set ham spille. Signalet ved at lade Aja spille, ville jo være forfærdeligt. Og "OB'sk"
          Vi har bare tidligere set, at OB ikke skelner til om folk er færdige i klubben eller ej.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Tror ikke hverken Sander eller Breum er i spil til en startplads.
            Jeg skriver kun hvordan jeg formoder trænerstaben ser det. Ikke mit eget ønske. Jeg håber satme også mihaljo er foran Aja, uden at have set ham spille. Signalet ved at lade Aja spille, ville jo være forfærdeligt. Og "OB'sk"
            Vi har bare tidligere set, at OB ikke skelner til om folk er færdige i klubben eller ej.
            Jeg tror roligt, du kan regne med, at AJA er helt bagerst i køen. Jf blandt andet hvor lidt tid han fik mod Vejle.

            Sander tror jeg bestemt er i spil. Han er en dygtig spiller, som ret beset er blevet behandlet noget sært i OB. Det virker til, at han får en fair chance under Alm.

            Hvis Frø er skadet, så er jeg ret sikker på, at de fire forreste mod FCK bliver:

            BK
            Sander - Jebali - Sabbi

            Og det ser jo skønt ud på papiret, men i praksis fungerer relationerne og spillet bare så sjældent.

            Uanset forventer jeg, at OB får enorme klø mod FCK. De kommer til at køre midtbanen og forsvaret over. Hvis den centrale duo bliver Kløve og Okosun, så er det nok den svageste centrale akse i OB i meget lang tid. Håber på JJ er tilbage, men det er stadig tyndt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Så tror jeg bashkim ryger ned på 10'er og max fra start på toppen.
              Mon ikke Aja bare tager over for Kasper.. ham kender vi jo.
              Det sidste er der vel absolut ingen grund til at tro ud fra det, vi har set i træningskampene og de signaler, der var sidst i transfervinduet. Jeg tror heller ikke Bashkim ryger på 10’eren. Det bliver Jebali på 10 og Sander eller Breum på venstrekanten, formentlig Sander vurderet på opstartskampene indtil nu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det sidste er der vel absolut ingen grund til at tro ud fra det, vi har set i træningskampene og de signaler, der var sidst i transfervinduet. Jeg tror heller ikke Bashkim ryger på 10’eren. Det bliver Jebali på 10 og Sander eller Breum på venstrekanten, formentlig Sander vurderet på opstartskampene indtil nu.
                Var det ikke at Sander startede dertid i OB med at score to mål mod FCK i debutkampen? Så...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jeg tror roligt, du kan regne med, at AJA er helt bagerst i køen. Jf blandt andet hvor lidt tid han fik mod Vejle.

                  Sander tror jeg bestemt er i spil. Han er en dygtig spiller, som ret beset er blevet behandlet noget sært i OB. Det virker til, at han får en fair chance under Alm.

                  Hvis Frø er skadet, så er jeg ret sikker på, at de fire forreste mod FCK bliver:

                  BK
                  Sander - Jebali - Sabbi

                  Og det ser jo skønt ud på papiret, men i praksis fungerer relationerne og spillet bare så sjældent.

                  Uanset forventer jeg, at OB får enorme klø mod FCK. De kommer til at køre midtbanen og forsvaret over. Hvis den centrale duo bliver Kløve og Okosun, så er det nok den svageste centrale akse i OB i meget lang tid. Håber på JJ er tilbage, men det er stadig tyndt.
                  Men Sander og Kadrii virkede jo rigtig fint sammen .. Sander mistede vel noget da Kadrii forsvandt .. så må vi håbe at Jebali kan støbe nogle kugler til den ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Det sidste er der vel absolut ingen grund til at tro ud fra det, vi har set i træningskampene og de signaler, der var sidst i transfervinduet. Jeg tror heller ikke Bashkim ryger på 10’eren. Det bliver Jebali på 10 og Sander eller Breum på venstrekanten, formentlig Sander vurderet på opstartskampene indtil nu.
                    Nja, vel ikke andet end et efterår, hvor han faktisk på et tidspunkt havde slået Kasper af.
                    Det sammenholdt med OBs generelt manglende mod til at bringe nye ansigter med det samme gør, at jeg ikke finder det umuligt at se Aja i foråret.

                    Man kunne også tolke træningskampene som at alm ved hvad han får med Aja. Derfor tester han andre konstellationer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Men Sander og Kadrii virkede jo rigtig fint sammen .. Sander mistede vel noget da Kadrii forsvandt .. så må vi håbe at Jebali kan støbe nogle kugler til den ..
                      De var gode, ja. Det kan vi håbe på igen. Men BK er faldet markant i niveau. Jeg tror, han for længst er over the hill, men vil da håbe, jeg tager fejl.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Sander tror jeg bestemt er i spil. Han er en dygtig spiller, som ret beset er blevet behandlet noget sært i OB. Det virker til, at han får en fair chance under Alm.
                        Tja, både og... Han var virkelig ikke særlig god, og virkede meget selvtillidsforladt, fra godt og vel halvvejs inde i hans første sæson hos os og indtil hans serie af lejemål begyndte. Det sære er vel, at han ikke har fået lov at skifte permanent, når der har været interesse, men på den anden side er han en ung angriber, der har bevist han kan score mål, så det er også fair nok ikke at sælge ham for småører, hvis man har en idé om at han kan blive mere værd, hvis han får tur i den igen. Det virker det jo til, at han har nu, og så er det jo kun fint, at han virker til at være helt inde omkring holdet igen nu. På den måde kan de forskellige lejemål jo vise sig at have haft den effekt, man kunne ønske.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Tja, både og... Han var virkelig ikke særlig god, og virkede meget selvtillidsforladt, fra godt og vel halvvejs inde i hans første sæson hos os og indtil hans serie af lejemål begyndte. Det sære er vel, at han ikke har fået lov at skifte permanent, når der har været interesse, men på den anden side er han en ung angriber, der har bevist han kan score mål, så det er også fair nok ikke at sælge ham for småører, hvis man har en idé om at han kan blive mere værd, hvis han får tur i den igen. Det virker det jo til, at han har nu, og så er det jo kun fint, at han virker til at være helt inde omkring holdet igen nu. På den måde kan de forskellige lejemål jo vise sig at have haft den effekt, man kunne ønske.
                          Det er muligt at jeg husker forkert, men som jeg husker det fik Sander fint med spille tid hele første sæson, også efter at vi solgte Kadrii. Han blev vores topscore og havde, på trods af hans tydelige manglet, det vigtigste for en angriber som alle vores øvrige angribere manglede - skarphed. Sander nåede også lige at evaluere på sin første sæson på video på OB.dk hvor han beskrev OB som en stor familie. Sâ kom opstarten og Sander var pludseligt bagerst i køen og blev udlejet. Jeg synes bestemt godt at man kan sige at Sander er blevet behandlet.. specielt, I OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Det er muligt at jeg husker forkert, men som jeg husker det fik Sander fint med spille tid hele første sæson, også efter at vi solgte Kadrii. Han blev vores topscore og havde, på trods af hans tydelige manglet, det vigtigste for en angriber som alle vores øvrige angribere manglede - skarphed. Sander nåede også lige at evaluere på sin første sæson på video på OB.dk hvor han beskrev OB som en stor familie. Sâ kom opstarten og Sander var pludseligt bagerst i køen og blev udlejet. Jeg synes bestemt godt at man kan sige at Sander er blevet behandlet.. specielt, I OB
                            Han blev topscorer og fik spilletid, men som jeg husker der var han spillemæssigt ikke særlig god det forår og endte også en del på bænken. Derfor var den fuldstændige degradering stadigvæk mærkelig, formentlig håbede man på et pænt salg ovenpå hans topscorerstatus.
                            Last edited by Orskov; 06-02-2022, 21:02.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Han blev topscorer og fik spilletid, men som jeg husker der var han spillemæssigt ikke særlig god det forår og endte også en del på bænken. Derfor var den fuldstændige degradering stadigvæk mærkelig, formentlig håbede man på et pænt salg ovenpå hans topscorerstatus.
                              Der var flere muligheder for salg af SS i millionklassen dengang. Men af uforklarlige årsager trykkede OB aldrig på knappen. Sker sgu mange mærklige ting dernede til tider

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Han blev topscorer og fik spilletid, men som jeg husker der var han spillemæssigt ikke særlig god det forår og endte også en del på bænken. Derfor var den fuldstændige degradering stadigvæk mærkelig, formentlig håbede man på et pænt salg ovenpå hans topscorerstatus.
                                Husker at han vidst lavede et ret fedt mål mod Esbjerg.

                                Comment

                                Working...
                                X