Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og så blev de klokkeklart snydt for et straffespark. Vildt at man ikke ser dette i VAR

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja… Men hvem vil have ham og give ham spilletid? En fynsk 2.Div måske. Ved ikke hvor meget det vil gavne
      Tja kunne den svenske supperettan ikke være et bud?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

        Tja kunne den svenske supperettan ikke være et bud?
        Tjo bestemt. Eller noget Norge måske

        Comment


          QUELLE: RP-ONLINE.DE
          Der Däne steht momentan bei Odense BK in Lohn und Brot. Sein Vertrag dort läuft allerdings am Ende der laufenden Saison aus. Fortuna könnte daher bereits jetzt die Möglichkeit ausloten, den zentralen Mittelfeldspieler kostengünstig nach Deutschland zu lotsen. So könnte Thomasen bereits jetzt dabei mithelfen, mit Fortuna den Klassenerhalt in der Zweiten Liga dingfest zu machen....

          Ein Akteur wie Thomasen könnte für dieses Unterfangen definitiv nicht schaden. Der 25-Jährige steht dafür, Verantwortung auf dem Feld zu übernehmen und das Tempo des Spiels bestimmen zu können. Beim dänischen Erstligisten geht er als unumstrittener Stammspieler seit geraumer Zeit auch als Kapitän voran. Er wäre jemand, der den über weite Strecken zerfahrenen Fußball des Düsseldorfer Zweitligisten ordnen könnte. Hinzu kommt, dass Thomasen auch in der Defensive gut mitarbeiten kann und ein guter Schütze von Standardsituationen ist....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            QUELLE: RP-ONLINE.DE
            Der Däne steht momentan bei Odense BK in Lohn und Brot. Sein Vertrag dort läuft allerdings am Ende der laufenden Saison aus. Fortuna könnte daher bereits jetzt die Möglichkeit ausloten, den zentralen Mittelfeldspieler kostengünstig nach Deutschland zu lotsen. So könnte Thomasen bereits jetzt dabei mithelfen, mit Fortuna den Klassenerhalt in der Zweiten Liga dingfest zu machen....

            Ein Akteur wie Thomasen könnte für dieses Unterfangen definitiv nicht schaden. Der 25-Jährige steht dafür, Verantwortung auf dem Feld zu übernehmen und das Tempo des Spiels bestimmen zu können. Beim dänischen Erstligisten geht er als unumstrittener Stammspieler seit geraumer Zeit auch als Kapitän voran. Er wäre jemand, der den über weite Strecken zerfahrenen Fußball des Düsseldorfer Zweitligisten ordnen könnte. Hinzu kommt, dass Thomasen auch in der Defensive gut mitarbeiten kann und ein guter Schütze von Standardsituationen ist....
            Så skal der en ind.

            Comment


              Jeg under JJ en tur til 2. Bundesliga, og jeg vil kun være glad for, at han ikke skifter til en anden dansk klub.

              Men så skal der en ny central midtbanespiller ind. AT kæmper med skader og TK er ikke god nok. Tarik næppe klar endnu.

              Comment


                Ja, den oplevelse under man gerne JJ.

                Enig i, at det kræver en tilgang, spændende hvem det kan blive, vil hellere have en 6'er end Patrick Olsen.

                Comment


                  Med mindre at Tverskov permanent rykkes op på midten er det nærmere 2 vi skal kigge efter mm vi måske skal spille FCK/FCM kampe med Okosun/Kløve/Tarik

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...j-til-tyskland

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Med mindre at Tverskov permanent rykkes op på midten er det nærmere 2 vi skal kigge efter mm vi måske skal spille FCK/FCM kampe med Okosun/Kløve/Tarik
                      Vi SKAL have en ny ind ligemeget hvad. Hvis vi rykker Tver op på midten mangler vi jo en ny til central forsvar.
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Vi SKAL have en ny ind ligemeget hvad. Hvis vi rykker Tver op på midten mangler vi jo en ny til central forsvar.
                        Syntes nu vi har rigeligt til det centrale forsvar hvis man vil give spilletid til Østrøm og Khemdee også. Og AJA er stadigvæk i klubben

                        Kasper
                        AJA
                        Ivancevic
                        Østrøm
                        Khemdee

                        burde være rigeligt til at køre foråret igennem

                        Comment


                          Med Aron, Kløve, Okusun, Tarik og så Tverskov ser det okay ud. Dog ser den midtbane noget tung ud.

                          En Tverskov - Aron duo med Kløve og Tarik som backup er egentlig ok så længe skaderne holder sig væk. Østrøm kan man også skubbe op som 6’er.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Med Aron, Kløve, Okusun, Tarik og så Tverskov ser det okay ud. Dog ser den midtbane noget tung ud.

                            En Tverskov - Aron duo med Kløve og Tarik som backup er egentlig ok så længe skaderne holder sig væk. Østrøm kan man også skubbe op som 6’er.
                            Med Aron pt skadet lyder det som ekstremt tyndt og uambitiøst. Tvivler stærkt på man slipper JJ i dette vindue

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Med Aron pt skadet lyder det som ekstremt tyndt og uambitiøst. Tvivler stærkt på man slipper JJ i dette vindue
                              Efter mange års tro tjeneste tror jeg faktisk vi giver JJT den her chance, hvis det er det han virkelig gerne vil. Den her sæson tegner jo ikke til noget stort udover en pokalturnering, men her er der tale om så få kampe at jeg næppe tænker man vejer hans tilstedeværelse høj nok til at man bare må have ham i truppen, selvom vi måske ikke har en direkte afløser.
                              Spørgsmålet er om ikke han selv vil prøve at brænde superligaen af det sidste halve år og så opsøge en lidt federe chance end at spille for at undgå nedrykning i den tyske 2. Bundesliga. Som transferfri til sommer vil jeg da tro der opstår lidt mere sexede chancer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Efter mange års tro tjeneste tror jeg faktisk vi giver JJT den her chance, hvis det er det han virkelig gerne vil. Den her sæson tegner jo ikke til noget stort udover en pokalturnering, men her er der tale om så få kampe at jeg næppe tænker man vejer hans tilstedeværelse høj nok til at man bare må have ham i truppen, selvom vi måske ikke har en direkte afløser.
                                Spørgsmålet er om ikke han selv vil prøve at brænde superligaen af det sidste halve år og så opsøge en lidt federe chance end at spille for at undgå nedrykning i den tyske 2. Bundesliga. Som transferfri til sommer vil jeg da tro der opstår lidt mere sexede chancer.
                                Præcis. Ser umiddelbart ikke det her som en chance man bare skylder JJ. Det er den simpelthen ikke “stor” nok til. Kunne forstå hvis det var noget Holland/Belgien eller noget der lå væsentlig højere end FD. Så “skyldte” man ham.
                                Tag nu dette halvår med og prøv lykken til sommer

                                Comment

                                Working...
                                X