Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
    Iflg. bold.dk bliver Joel King præsenteret i morgen.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ustralsk-back/
    Fik åbenbart fin debut for landsholdet.

    https://www.smh.com.au/sport/soccer/...28-p59s2d.html

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      ...og en signing af Kraev, så Frøkjær kan blive aflastet, når de defensive pligter igen har suget alt ud af ham (bare et gratis tip BW)
      Breum er forhåbentlig manden, der skal aflaste på de tre positioner bag nieren. Ellers kan vi da lige så godt pakke strategien sammen igen. Derudover er Sander jo også i spil til venstrekanten, hvis han bliver, hvad det tyder på. Vi bør altså være rigeligt dækket ind i offensiven.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.
        Ja den tanke fik jeg også. Send Tverskov op på midtbanen. Tror han vil passe fint sammen med Aron deroppe.

        Men syntes stadig at vi mangler lidt bredde i samme kvalitet så vi kan rotere uden at falde i niveau

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Fik åbenbart fin debut for landsholdet.

          https://www.smh.com.au/sport/soccer/...28-p59s2d.html
          To virkelig spændende signings vi har lavet her. Vil gerne lige vente med at se dem ordentligt an, men umiddelbart lyder de virkelig lovende (Jeg mener jo så også nærmest at alt kun kan være bedre end Jørgen f.eks. - han har godt nok skuffet mig helt koloenormt)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja den tanke fik jeg også. Send Tverskov op på midtbanen. Tror han vil passe fint sammen med Aron deroppe.

            Men syntes stadig at vi mangler lidt bredde i samme kvalitet så vi kan rotere uden at falde i niveau
            Det er faktisk en helt oplagt tanke. I hvert fald til nogle kampe.

            Man kunne også stille et ret giftigt tremandsforsvar, hvor Tver kan skubbe med frem, med to wingbacks.

            Det er ikke så dumt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Det er faktisk en helt oplagt tanke. I hvert fald til nogle kampe.

              Man kunne også stille et ret giftigt tremandsforsvar, hvor Tver kan skubbe med frem, med to wingbacks.

              Det er ikke så dumt.
              I følge strategien spiller vi med et 4 mands forsvar fremadrettet og uddanner/rekruterer efter dette. Så jeg tvivler

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                To virkelig spændende signings vi har lavet her. Vil gerne lige vente med at se dem ordentligt an, men umiddelbart lyder de virkelig lovende (Jeg mener jo så også nærmest at alt kun kan være bedre end Jørgen f.eks. - han har godt nok skuffet mig helt koloenormt)
                Den største signing der kan laves i dette vindue er at Skjelvik ikke længere starter inde. Så hvis The King ikke kan slå ham af har vi scoutet forkert

                Comment


                  BW bekræfter næsten at AJA kan skifte inden mandag

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-sig-omkring/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    I følge strategien spiller vi med et 4 mands forsvar fremadrettet og uddanner/rekruterer efter dette. Så jeg tvivler
                    Jeg ved godt, strategien benævner en 4-3-3-model, men det er simpelthen for ufleksibelt, hvis man ikke kan overveje varianter heraf, fx 3-4-3.

                    Jeg kan ikke tro, at det er så låst.

                    Men lige nu er vi så dårlige til vores 4-2-3-1, at det nok giver mening at øve dén lidt mere, end man prøver andet…

                    Uagtet - glimrende idé med at prøve Tver på 6eren. Vores opstilling kræver mere fysisk power og motorstørrelse derinde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Jeg ved godt, strategien benævner en 4-3-3-model, men det er simpelthen for ufleksibelt, hvis man ikke kan overveje varianter heraf, fx 3-4-3.

                      Jeg kan ikke tro, at det er så låst.

                      Men lige nu er vi så dårlige til vores 4-2-3-1, at det nok giver mening at øve dén lidt mere, end man prøver andet…

                      Uagtet - glimrende idé med at prøve Tver på 6eren. Vores opstilling kræver mere fysisk power og motorstørrelse derinde.
                      Er også kæmpe fan af tanke om Tver sammen med Aron på midten. Tver er jo ikke en meget dårligere pasningsspiller end JJ. Han fylder tilgengæld MEGET mere og det mangler vi 100. Så ville han stadigvæk også kunne backe et ungt midterforsvar op

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg ved godt, strategien benævner en 4-3-3-model, men det er simpelthen for ufleksibelt, hvis man ikke kan overveje varianter heraf, fx 3-4-3.

                        Jeg kan ikke tro, at det er så låst.

                        Men lige nu er vi så dårlige til vores 4-2-3-1, at det nok giver mening at øve dén lidt mere, end man prøver andet…

                        Uagtet - glimrende idé med at prøve Tver på 6eren. Vores opstilling kræver mere fysisk power og motorstørrelse derinde.
                        Så skal det være at man ændrer det i løbet af 2. Halvleg eller lign. Men udgangspunktet bliver fremadrettet 4-3-3 med lidt varietet i det offensive

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                          Iflg. bold.dk bliver Joel King præsenteret i morgen.

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ustralsk-back/
                          Vi har også brug for konkurrence til JS. Virker til at Brems ikk helt har niveauet endnu. Måske en udlejning af Brems for at give ham erfaring?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Det ville i sidste ende betyde mindre spilletid til en som Breum - så ellers tak
                            Det forstår jeg ikke helt (hvad ved vi reelt om Breums på SL - niveau)

                            Bulgarsk landsholdsspiller med succes i Portugal, gode indhop i CL for FCM og kender danske forhold.

                            Hans udfordring har været / er at han er meget introvert, hvilket FCM ikke gjorde noget ved, men fokuserede på andre i truppen, så han ikke følte sig hjemme på Heden.

                            Tror han vil blomstre under AA / BW !

                            Mener bestemt at Breum og han kan være på banen samtidigt !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                              Vi har også brug for konkurrence til JS. Virker til at Brems ikk helt har niveauet endnu. Måske en udlejning af Brems for at give ham erfaring?
                              Ja… Men hvem vil have ham og give ham spilletid? En fynsk 2.Div måske. Ved ikke hvor meget det vil gavne

                              Comment


                                Tverskov som 6er ved siden af Aron kunne være spændende, men jeg tvivler på at han forlænger med OB på ny og i så fald er han jo ikke just en langtidsholdbar løsning, særligt hvis vi skal tjene midt mønt på ham og slippe ham før tid. Lad os nu bare få hentet en kvalitets 6er til start11’eren, det er klart holdets svageste punkt.

                                Comment

                                Working...
                                X