Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Transfermarkt siger, at han er venstrefodet, 190 cm, får en del gule kort (men kun 1 rødt i de sidste to år) har været anfører, mens normale anfører var skadet og har spillet stort set start 11er de sidste to år..

    Det lyder ret fedt af en 22-årig: kunne godt bruge en kompromisløs, ung midterforsvarer med selvtillid, der går til den.
    fint med sådan en signing.

    Må betyde at AJA snart er fortid og at man ikke tror nok på de mange unge forsvarsspillere vi har i truppen - kunne være man skulle se at få lejet nogle af dem ud?

    Comment


      O
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

      Transfermarkt siger, at han er venstrefodet, 190 cm, får en del gule kort (men kun 1 rødt i de sidste to år) har været anfører, mens normale anfører var skadet og har spillet stort set start 11er de sidste to år..

      Det lyder ret fedt af en 22-årig: kunne godt bruge en kompromisløs, ung midterforsvarer med selvtillid, der går til den.
      På papiret lyder det jo i hvert fald som en fremragende signing! Bliver spændende at følge! Og simpelthen fantastisk at OB tænker lidt ud af boksen og vante rammer for en gangs skyld - kæmpe ros herfra

      Comment


        Kasper Larsen er måske videre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
          Kasper Larsen er måske videre.
          Gæt,spørgsmål eller viden?

          Comment


            Er der nogle der kan serbisk eller kan opspore lidt data fra vores nye ven, Mihajlo Ivančević.. Vi ved at han er høj, venstrebenet og får en masse gule kort.

            Er han hurtig? Kan han lave en aflevering over en halv bane? Har han overblik? Han ser ikke målfarlig ud, men vi må da håbe at han kan bruge hovedet..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Vokser og vokser. Måske er det mere ønsketænkning end realitet endnu.
              Så skal han virkelig vokse enormt med en ny cfer mere at slås med om pladserne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Gæt,spørgsmål eller viden?
                Rygte. Jeg ved godt jeg ik har ramt de sidste to rygter. Patrick Olsen kan jeg dog nå endnu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg

                  Rygte. Jeg ved godt jeg ik har ramt de sidste to rygter. Patrick Olsen kan jeg dog nå endnu
                  Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at der står en klub der vil have en ældre,dyr middelmådig forsvarsspiller der er skadet det halve af tiden. Jeg tror ikke på det.

                  Comment


                    Der kom den signing jeg havde lovet og bare rolig. Vi er ikke færdige endnu. Ved dog ikke om det er ind eller ud, så den er jo ret nem at melde

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                      Der kom den signing jeg havde lovet og bare rolig. Vi er ikke færdige endnu. Ved dog ikke om det er ind eller ud, så den er jo ret nem at melde
                      At melde at der sker noget på et tidspunkt er jo de billigste point i bogen. Det kan alle jo gøre. De fleste vidste jo noget ville ske både ind og ud.. Så det er jo max et kvalificeret gæt

                      Comment


                        Dobbelttjek lige med højden. Jeg har fundet forskellige højder på Mihajlo, godt nok 187 vs 190 - Men Nico står også listet som en høj fyr på 185, han er altså noget lavere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          At melde at der sker noget på et tidspunkt er jo de billigste point i bogen. Det kan alle jo gøre. De fleste vidste jo noget ville ske både ind og ud.. Så det er jo max et kvalificeret gæt
                          Tænk sig at brokke sig over at der ingen rygter er også brokke sig over at der er en som rent faktisk melder noget ud uanset hvor tyndt det så end måtte være... Trist

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

                            Tænk sig at brokke sig over at der ingen rygter er også brokke sig over at der er en som rent faktisk melder noget ud uanset hvor tyndt det så end måtte være... Trist
                            Jeg har ikke brokket mig over der ingen rygter er på noget tidspunkt. Og at sige sidst i vinduet at “der snart kan ske noget” er langt fra et rygte. Det er bare et ukonkret gæt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

                              Tænk sig at brokke sig over at der ingen rygter er også brokke sig over at der er en som rent faktisk melder noget ud uanset hvor tyndt det så end måtte være... Trist
                              Hvem brokker sig? han påpeger vel blot at det er en gratis omgang at udtale at der kommer en spiller tilgang i sidste uge af transfervinduet - det er jo ingen gang et rygte?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Hvem brokker sig? han påpeger vel blot at det er en gratis omgang at udtale at der kommer en spiller tilgang i sidste uge af transfervinduet - det er jo ingen gang et rygte?
                                Præcis

                                Comment

                                Working...
                                X