Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ifølge Martin Davidsen, så er det ikke Gartenmann.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
      Skrev igår inden weekenden ville der komme en spiller lad os håbe mine informationer, har været korrekte. Dog var det ikke SG jeg hørte.
      Du kan jo eventuelt lige fortælle mig hvem du har hørt det er

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Ifølge Martin Davidsen, så er det ikke Gartenmann.
        Hvor ser/hører du det?
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Hvor ser/hører du det?
          Det meldte han selv på Twitter
          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Mart Lieder var ikke til træning i dag, og ifølge vores oplysninger var det fordi, han er tæt på at forlade OB.

            Lieder var ikke til træning: Ligner en færdig mand i OB - OBstruktion
            Færdig mand i OB? Det ligner Lieder ja mere eller mindre siden han kom til... ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

              Du kan jo eventuelt lige fortælle mig hvem du har hørt det er
              Intet konkret navn men som en ivrig 5 årig til juleaften spurgte jeg løs, men han ville ikke svare på mere endnu.. han sagde dog jeg ville blive glad. Som mange andre OB tilhængere vil jeg have stoppere og central midtbane

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                Intet konkret navn men som en ivrig 5 årig til juleaften spurgte jeg løs, men han ville ikke svare på mere endnu.. han sagde dog jeg ville blive glad. Som mange andre OB tilhængere vil jeg have stoppere og central midtbane
                Fik også en klar antydning at der kommer noget men uden at vide om hvem eller hvilke position det handler sig om.

                Og hvis det holder at efter Opondo også Lieder og Juel er op vej ud så er oprydning ja allerede gid i gang. Så håber der kommer kvalitet ind vi kan glæde os om.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Martin Davidsen skriver "det i hvert fald bliver noget andet, end OB “plejer”. Synes det lyder spændende nok."
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Martin Davidsen skriver "det i hvert fald bliver noget andet, end OB “plejer”. Synes det lyder spændende nok."
                    Det kan jo kun være godt... Kunne faktisk være sjovt med lidt mere eksotiske spillere i truppen :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                      Det kan jo kun være godt... Kunne faktisk være sjovt med lidt mere eksotiske spillere i truppen :-)
                      hvis eksotisk er syd- eller mellemamerikansk er jeg ikke sikke på jeg er med dig her. Jeg vil klart foretrække spillere der ikke skal bruge flere mdr. til at akklimatisere sig selv og falde til á la Luther Sing i FCK

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Nogle der har hørt noget om offentliggørelse? Tænker at når Martin Davidsen kalder den, så er den nok mere end sikker

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Martin Davidsen skriver "det i hvert fald bliver noget andet, end OB “plejer”. Synes det lyder spændende nok."
                          Håber virkelig bare som minimum der kommer en kvalitets 6’er.
                          Med Lieder på vej væk kunne en stærk 9’er også rykke os en del. Men Jørgen på Venstre back bliver jeg aldrig helt tryg ved.
                          Dejligt under alle omstændigheder at der begynder at komme nogle rygter.

                          Comment


                            Min F5 tast når da at blive slidt op inden mandag...

                            Comment


                              Mig til min søn: OB har lige signet 2 spillere… JAAAAAAA

                              Min søn: Hveeeeem??

                              Mig: Kender ingen navne men det skulle være noget vi ikke normalt ser i OB!

                              Min søn: Mener du gode spillere??

                              Mig: Øhhh.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mig til min søn: OB har lige signet 2 spillere… JAAAAAAA

                                Min søn: Hveeeeem??

                                Mig: Kender ingen navne men det skulle være noget vi ikke normalt ser i OB!

                                Min søn: Mener du gode spillere??

                                Mig: Øhhh.
                                Sandheden kommer fra fulde folk og børn.
                                Klog søn du har.

                                Kalder Eriksen selvom der er rygter om at han skal spille i en ligegyldig engelsk klub

                                Comment

                                Working...
                                X