Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Tror ikke OB reagerer ud fra andet end om de kan komme af med noget af deres eksisterende ragelse. Hvis det var tre spillere i landsholdsklassen, tror jeg måske man på ledelsesgangen havde spærret øjnene op, men ellers bør og skal man have en tro på den nuværende trup kan klare overlevelsen i superligaen og så ellers have fokus på at få byttet noget af det middelmådige og fejlcastede ud med spillere der kan bringe os bringe os tættere på det forjættede land
    ​​​
    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at der ikke sker noget i næste uge. Både ind og ud

    Comment


      Sander Svendsen har i øvrigt skiftet agent til Daniel Steinfeld Sportmanagement, agentfirmaet har 40 spillere i deres fold - Sander er den eneste der IKKE spiller i Norge.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at der ikke sker noget i næste uge. Både ind og ud
        Du kan selvfølgelig vide noget jeg ikke ved, men forestille mig der ikke sker det fjerneste kan jeg godt.
        Jeg tror dog også der sker noget, men jeg tror ikke sønderjyske ageren på Transfermarkedet kommer på agendaen til mandagens morgenmøde hos de transferansvarlige.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Du kan selvfølgelig vide noget jeg ikke ved, men forestille mig der ikke sker det fjerneste kan jeg godt.
          Jeg tror dog også der sker noget, men jeg tror ikke sønderjyske ageren på Transfermarkedet kommer på agendaen til mandagens morgenmøde hos de transferansvarlige.
          Jeg kan også sagtens forestille mig at den trup vi har nu, også er den trup vi har 1. Februar.

          Synes det giver mening med Bjørns nylige ankomst, og hemmingsens..... tja.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Du kan selvfølgelig vide noget jeg ikke ved, men forestille mig der ikke sker det fjerneste kan jeg godt.
            Jeg tror dog også der sker noget, men jeg tror ikke sønderjyske ageren på Transfermarkedet kommer på agendaen til mandagens morgenmøde hos de transferansvarlige.
            Altså det eneste jeg er sikker på er at de er yderst aktive på markedet. Men det skal selvfølgelig også udmønte sig i noget konkret. Men hvor der er vilje er der vej
            Men jeg tror heller ikke at Sønderjyske`s ageren kommer op på mødet mandag morgen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Jeg kan også sagtens forestille mig at den trup vi har nu, også er den trup vi har 1. Februar.

              Synes det giver mening med Bjørns nylige ankomst, og hemmingsens..... tja.
              Hvis der ikke bliver sendt nogen ud, så viser det også noget om truppens mangel på kvalitet.
              Det der sker i Vejle og Haderslev og til dels i Farum kan have en betydning for stillingen når sæsonen er slut. Spørgsmålet er også om Viborg kan holde momentum.
              Hvis OB kommer i nedrykningsfare, så er det ikke det mest mærkværdige der er sket i fodbold. Ikke at vi er chanceløse mod FCK og FCM, men efter de næste 2 kampe kan vi godt nærme os bunden i alvorlig grad.
              Truppen er især tynd på VB, CF og DM.

              Comment


                Han kunne vel passe godt til os, mon ikke det er en som vi går efter.
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...a-exit-i-norge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Han kunne vel passe godt til os, mon ikke det er en som vi går efter.
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...a-exit-i-norge
                  Det gamle OB: jo helt sikkert. Der havde han fået en 4 årig til 180 pr. Mdr.

                  Det nye OB: Han er næppe den profil der kan retfærdiggøre, at tage spilletid fra vores egne unge.

                  Jeg håber på nye OB

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Han kunne vel passe godt til os, mon ikke det er en som vi går efter.
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...a-exit-i-norge
                    Hvis dette sker har man spillet fallit og sendt en stor fuckfinger mod alt man har sagt siden BW kom

                    Comment


                      Gustav Grubbe forventer ifølge Fyens S. at forlade RB Leipzig til sommer, da han ikke forventer sin kontrakt med klubben forlænget. Knægten, som da han blev solgt af OB var et kæmpetalent, er nu 19 år. Hvad med en retur til OB ??
                      Last edited by pnl; 24-01-2022, 13:04.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                        Gustav Grubbe forventer ifølge Fyens S. at forlade RB Leipzig til sommer, da han ikke forventer sin kontrakt med klubben forlænget. Knægten, som da han blev solgt af OB var et kæmpetalent, er nu 19 år. Hvad med en retur til OB ??
                        Må erkende, at jeg ikke rigtigt kan huske ham.

                        Men ville vel være et "køb", som passer til vores strategi.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Må erkende, at jeg ikke rigtigt kan huske ham.

                          Men ville vel være et "køb", som passer til vores strategi.
                          Bliver svært at tage spilletid fra Mickelson dog.. Så skulle Mickelson spille til venstre i det scenarie

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Bliver svært at tage spilletid fra Mickelson dog.. Så skulle Mickelson spille til venstre i det scenarie
                            Det sidste halve år har Gustav spillet def. midt på RBL`s U19 hold, så måske alligevel en mulighed ??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Det sidste halve år har Gustav spillet def. midt på RBL`s U19 hold, så måske alligevel en mulighed ??
                              Puuuh. Det ville jo stemme overens med strategi som fod i hose. Men føler godt nok at vi mangler en rutineret mand til den plads

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Gustav Grubbe forventer ifølge Fyens S. at forlade RB Leipzig til sommer, da han ikke forventer sin kontrakt med klubben forlænget. Knægten, som da han blev solgt af OB var et kæmpetalent, er nu 19 år. Hvad med en retur til OB ??
                                Han har kontrakt til 2023

                                Comment

                                Working...
                                X