Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at der ikke sker noget i næste uge. Både ind og ud
Jeg tror dog også der sker noget, men jeg tror ikke sønderjyske ageren på Transfermarkedet kommer på agendaen til mandagens morgenmøde hos de transferansvarlige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Du kan selvfølgelig vide noget jeg ikke ved, men forestille mig der ikke sker det fjerneste kan jeg godt.
Jeg tror dog også der sker noget, men jeg tror ikke sønderjyske ageren på Transfermarkedet kommer på agendaen til mandagens morgenmøde hos de transferansvarlige.
Synes det giver mening med Bjørns nylige ankomst, og hemmingsens..... tja.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Du kan selvfølgelig vide noget jeg ikke ved, men forestille mig der ikke sker det fjerneste kan jeg godt.
Men jeg tror heller ikke at Sønderjyske`s ageren kommer op på mødet mandag morgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jeg kan også sagtens forestille mig at den trup vi har nu, også er den trup vi har 1. Februar.
Synes det giver mening med Bjørns nylige ankomst, og hemmingsens..... tja.
Det der sker i Vejle og Haderslev og til dels i Farum kan have en betydning for stillingen når sæsonen er slut. Spørgsmålet er også om Viborg kan holde momentum.
Hvis OB kommer i nedrykningsfare, så er det ikke det mest mærkværdige der er sket i fodbold. Ikke at vi er chanceløse mod FCK og FCM, men efter de næste 2 kampe kan vi godt nærme os bunden i alvorlig grad.
Truppen er især tynd på VB, CF og DM.
Comment
-
Han kunne vel passe godt til os, mon ikke det er en som vi går efter.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...a-exit-i-norge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægHan kunne vel passe godt til os, mon ikke det er en som vi går efter.
Det nye OB: Han er næppe den profil der kan retfærdiggøre, at tage spilletid fra vores egne unge.
Jeg håber på nye OB
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægHan kunne vel passe godt til os, mon ikke det er en som vi går efter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægGustav Grubbe forventer ifølge Fyens S. at forlade RB Leipzig til sommer, da han ikke forventer sin kontrakt med klubben forlænget. Knægten, som da han blev solgt af OB var et kæmpetalent, er nu 19 år. Hvad med en retur til OB ??
Men ville vel være et "køb", som passer til vores strategi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægGustav Grubbe forventer ifølge Fyens S. at forlade RB Leipzig til sommer, da han ikke forventer sin kontrakt med klubben forlænget. Knægten, som da han blev solgt af OB var et kæmpetalent, er nu 19 år. Hvad med en retur til OB ??
Comment
Comment