Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Hey i en så kedelig tid uden hverken bold, eller andre rygter, så bliver man da lidt nysgerrig på hvilke spillere OB afviste at sælge. Gerne hvilke priser der var tale om også .
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Fortæl - fortæl!
    Hvis jeg kunne havde jeg gjort det for længst. Men har lovet kilde ikke at skrive det på sociale medier. Det var ligesom betingelsen for at informationen kunne fåes. Kan da godt prøve at høre dette har ændret sig. Hvis det har det skal jeg nok skrive det.
    Men det var “profiler” og pænt store salg ift OBs standart.

    Tror altså ikke at der er noget vanvittig nyt i at OB jævnligt får bud på spillere. Og afviser dem. Vi hører bare ikke om dem

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



      Hvis jeg kunne havde jeg gjort det for længst. Men har lovet kilde ikke at skrive det på sociale medier. Det var ligesom betingelsen for at informationen kunne fåes. Kan da godt prøve at høre dette har ændret sig. Hvis det har det skal jeg nok skrive det.
      Men det var “profiler” og pænt store salg ift OBs standart.

      Tror altså ikke at der er noget vanvittig nyt i at OB jævnligt får bud på spillere. Og afviser dem. Vi hører bare ikke om dem
      Profiler, så må det være Jørgen, beklager min sorte humor.

      Men vi har vel kun Sabbi, Tver, BK og Jebali som profiler. (de 2 har alderen imod sig i et super salg)
      Runners up, Fenger, Frø, Aron og JJ - Breum (pga alder).
      Alle andre i truppen skal da bare skydes afsted mens Niels griner på vej i banken.
      ​​​​

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-genk-svensker
        Kunne det være os, mod et salg af Sabbi?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Profiler, så må det være Jørgen, beklager min sorte humor.

          Men vi har vel kun Sabbi, Tver, BK og Jebali som profiler. (de 2 har alderen imod sig i et super salg)
          Runners up, Fenger, Frø, Aron og JJ - Breum (pga alder).
          Alle andre i truppen skal da bare skydes afsted mens Niels griner på vej i banken.
          ​​​​
          Nu skriver han jo profiler med " ". Det tolker jeg som nogen som klubben har indkøbt som profiler, men som slet ikke er det, når det kommer til stykket.

          I den gruppe tæller jeg Kasper, Jens Jakob, Okosun, Jørgen og måske Bashkim.

          Og "pænt store salg i forhold til OB standard" tolker jeg som 4-7 millioner.

          HVIS jeg har ramt nogle af spillerne, synes jeg dwt siger meget om, hvor lidt ledelsen har forstået om "profiler" på vores hold.
          og dermed ville jeg stadig være skeptisk ved indkøb.

          Men det kan jo også være jeg er helt på månen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Nu skriver han jo profiler med " ". Det tolker jeg som nogen som klubben har indkøbt som profiler, men som slet ikke er det, når det kommer til stykket.

            I den gruppe tæller jeg Kasper, Jens Jakob, Okosun, Jørgen og måske Bashkim.

            Og "pænt store salg i forhold til OB standard" tolker jeg som 4-7 millioner.

            HVIS jeg har ramt nogle af spillerne, synes jeg dwt siger meget om, hvor lidt ledelsen har forstået om "profiler" på vores hold.
            og dermed ville jeg stadig være skeptisk ved indkøb.

            Men det kan jo også være jeg er helt på månen
            Tror ikke du er helt på månen, uden dog at vide hvor du bor ;)

            Men tror også at det er det Enrico har haft snakket om og at det er derfor at BW er kommet ind.
            Jeg håber i hvert fald at det er derfor :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Nu skriver han jo profiler med " ". Det tolker jeg som nogen som klubben har indkøbt som profiler, men som slet ikke er det, når det kommer til stykket.

              I den gruppe tæller jeg Kasper, Jens Jakob, Okosun, Jørgen og måske Bashkim.

              Og "pænt store salg i forhold til OB standard" tolker jeg som 4-7 millioner.

              HVIS jeg har ramt nogle af spillerne, synes jeg dwt siger meget om, hvor lidt ledelsen har forstået om "profiler" på vores hold.
              og dermed ville jeg stadig være skeptisk ved indkøb.

              Men det kan jo også være jeg er helt på månen
              jeg tolkede "" anderledes.Ud fra dem du skriver om, så giver det absolut ingen mening ikke at sælge. Det gælder dem du nævner, og AJA samt Opondo, som man bare skal glæde sig over at slippe af med.

              Comment


                Jeg har normalt aldrig nogen rygter eller nogle vandrør jeg kan banke på, men qua mit arbejde har jeg i noget tid vidst at Mart Lieder er på vej væk - formentlig på vej til Holland.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                  Jeg har normalt aldrig nogen rygter eller nogle vandrør jeg kan banke på, men qua mit arbejde har jeg i noget tid vidst at Mart Lieder er på vej væk - formentlig på vej til Holland.
                  Det tror jeg, selv den fuldeste mand på den lokale bodega ved.

                  ;).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det tror jeg, selv den fuldeste mand på den lokale bodega ved.

                    ;).
                    Hov, hov.... nu bliver du personlig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Edit: fik ikke lige svaret på det hele :).

                      Uha ja, der var vi vidt omkring :D ... hed du også online dengang?
                      Jeg er altid glad for at kunne give folk et andet perspektiv og jeg er stadig lige knaldrød ... "Så lææænge jeg lever ...".

                      Ja mit debatfokus er flyttet andre steder hen (til en side der ikke behøver mere reklame), når det ikke lige drejer sig om bold ... der er det heldigvis delt mellem flere sider.

                      Ja, det vil jeg tro er korrekt, der var nok lidt flere debattører, men det er nu stadig det mest imponerende vedrørende OB/OSE, det her debatforums aktivitetsniveau ... det kan de fleste danske klubber ikke matche.
                      Det siger måske en del at OB/OSE ikke er involveret :D.

                      Han hed Keld Julemand, jeg kan sige så meget at med det navn han reelt har, så var det ikke det smarteste nick :D!

                      Helt okay

                      Nej, navnet var Dobrich (var af en eller anden grund nødt til at skifte, da der kom et nyt forum).

                      Hvad blev der egentligt af Stinkebjørn, MaxHH, Leander, ham fra BIF (som faktisk var meget saglig) m.fl.

                      Comment


                        Christian Eriksen vil til VM. Kunne jo ske via OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Christian Eriksen vil til VM. Kunne jo ske via OB
                          Jeg skulle lige til at referere til det interview og skrive, at nu er Eriksen i OB i denne omgang endegyldigt maner til jorden. Hvis han skal vise, han kan spille VM om et år er nedrykningsspillet i Superligaen med et dårligt fungerende hold nok ikke lige sagen. Eriksen i OB ville kun kunne lade sig gøre nu, hvis han havde neddroslet de sportslige ambitioner overordnet set eller hvis han ville starte ud stille og roligt. Det er der ikke noget der tyder på - og det er jo overordnet set heldigvis dejligt, hvis man godt kan lide at se Eriksen spille bold og vil ham det bedste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                            Helt okay

                            Nej, navnet var Dobrich (var af en eller anden grund nødt til at skifte, da der kom et nyt forum).

                            Hvad blev der egentligt af Stinkebjørn, MaxHH, Leander, ham fra BIF (som faktisk var meget saglig) m.fl.
                            Der var også en FCK'er, hvis jeg husker rigtigt. Var det plastique, han hed? Onkel Riffel og obforever har jeg heller ikke set her i årevis.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                              Der var også en FCK'er, hvis jeg husker rigtigt. Var det plastique, han hed? Onkel Riffel og obforever har jeg heller ikke set her i årevis.
                              Onkel Riffel stoppede her da han blev vel kommunikationssnsvarlig i FC Helsingør. Men finder ham ikke mere på deres hjemmeside så måske vi kan få en comeback her. Kan skrive til ham. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Onkel Riffel stoppede her da han blev vel kommunikationssnsvarlig i FC Helsingør. Men finder ham ikke mere på deres hjemmeside så måske vi kan få en comeback her. Kan skrive til ham. :-)
                                Savner sgu Onkel Riffel

                                Comment

                                Working...
                                X