Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Her er nogle gode bud hvis man havde lidt ambitioner. Specielt Poulsen og måske Berggren kunne være interessant

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hjem-i-januar
    Ikke Berggren.. Han er simpelhen lavet af glas. Poulsen ville nære klasse. Dumic kunne måske også være interessant, men så nok gerne helst noget andet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Her er nogle gode bud hvis man havde lidt ambitioner. Specielt Poulsen og måske Berggren kunne være interessant

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hjem-i-januar
      Bech og Berggrens skadeshistorik er for tvivlsomme til jeg synes det er spillere OB skal skyde dyre kontrakter efter. Det er heller ikke de positioner jeg synes vi skal gå efter i første omgang, med mindre man opdager guld på gaden.
      Durmisis karriere er jo en tragedie for alt andet end pengepungen. Han ville også være dyr, men kunne være sjov at få igang. 27 er ingen alder når man ikke rigtig har spillet i 4 år, men han ville nok ikke rigtig passe ind. Poulsen ville klart tiltale mig mere. Dumic husker jeg som en relativt tung forsvarer. Jeg foretrækker klart vi har fokus på en med fart, hvis vi skal styrkes ved siden af tverskov, som er meget langsom.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Her er nogle gode bud hvis man havde lidt ambitioner. Specielt Poulsen og måske Berggren kunne være interessant

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hjem-i-januar
        Åh hvor jeg håber vi går efter en ny venstre back. Kender ikke så meget til Poulsen, men god alder og har vel bevist sig i superliga?

        Så gerne en leje med realistisk købsoption, ala. som vi gjorde med barret.

        Men skulle det ske, skal der jo ske noget med Jørgen. En så løntung spiller, i hans alder kommer ikke til at sidde og varme bænken.
        Så det er betinget af vi kan komme af med ham. Og er man klar til den indrømmelse i ledelsen. Og vil nogen overtage ham. Jeg tvivler på begge.

        Durmisi - kæmpe nej tak

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Åh hvor jeg håber vi går efter en ny venstre back. Kender ikke så meget til Poulsen, men god alder og har vel bevist sig i superliga?

          Så gerne en leje med realistisk købsoption, ala. som vi gjorde med barret.

          Men skulle det ske, skal der jo ske noget med Jørgen. En så løntung spiller, i hans alder kommer ikke til at sidde og varme bænken.
          Så det er betinget af vi kan komme af med ham. Og er man klar til den indrømmelse i ledelsen. Og vil nogen overtage ham. Jeg tvivler på begge.

          Durmisi - kæmpe nej tak
          Ingen vil overtage Jørgen. Har er simpelthen købt 3 gange for dyrt. Klart ham kan bænkes og så må han afskrives fra bænken.
          Det kunne også være han kom i omdrejning hvis der var en reel konkurrence.
          Okosun er lidt samme sag, man får et tab under alle omstændigheder, så kan man ligeså godt tage det nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Ingen vil overtage Jørgen. Har er simpelthen købt 3 gange for dyrt. Klart ham kan bænkes og så må han afskrives fra bænken.
            Det kunne også være han kom i omdrejning hvis der var en reel konkurrence.
            Okosun er lidt samme sag, man får et tab under alle omstændigheder, så kan man ligeså godt tage det nu.
            Jørgen bliver ikke bænket, til fordel for en 22 årig evt. leje spiller. Lets face it. Det er OB vi taler om.

            Mit håb er dog man får en aftale om at ophæve kontrakt med Jørgen, så han kan tage til Norge. Og Okosun også. Men et mikroskopisk håb.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Jørgen bliver ikke bænket, til fordel for en 22 årig evt. leje spiller. Lets face it. Det er OB vi taler om.

              Mit håb er dog man får en aftale om at ophæve kontrakt med Jørgen, så han kan tage til Norge. Og Okosun også. Men et mikroskopisk håb.
              Nogen der ved hvad Jørgens løn ligge på? Snakker vi 180.000 - 200.000?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Nogen der ved hvad Jørgens løn ligge på? Snakker vi 180.000 - 200.000?
                Der har været snak om noget i det lag ja. Nok nærmere 150.000-170.000.
                Men det er også vanvittigt for så dårlig en forsvarsspiller i superligaen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Jørgen bliver ikke bænket, til fordel for en 22 årig evt. leje spiller. Lets face it. Det er OB vi taler om.

                  Mit håb er dog man får en aftale om at ophæve kontrakt med Jørgen, så han kan tage til Norge. Og Okosun også. Men et mikroskopisk håb.
                  Jo det gør ham helt sikkert hvis lejespilleren er bedre. Og med statsgaranti hvis der er en brugbar option tilknyttet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Jørgen bliver ikke bænket, til fordel for en 22 årig evt. leje spiller. Lets face it. Det er OB vi taler om.

                    Mit håb er dog man får en aftale om at ophæve kontrakt med Jørgen, så han kan tage til Norge. Og Okosun også. Men et mikroskopisk håb.
                    Jeg synes ikke Alms første halvår har vist der er nogen hellige køer i truppen. Jørgen har selvfølgelig spillet alle kampe, men det er også i mangel af bedre da eneste reelle alternativ er et talent som ikke er superligaklar.
                    Ellers ser vi jo Okosun og Lieder være frosset helt ude. De er nok ikke langt fra Jørgen lønmæssigt. Kadrii var bænket til fordel for Fenger vi ingen forlængelse har i hus endnu. Jeg er helt sikker på Jørgen nok skal glide ud på bænken, hvis vi henter en der er bedre, uanset om han er lejet kortvarigt, ung eller gammel. Om det så lige er her man kigger allerede i det kommende relativt korte vindue er jeg mere tvivlende overfor, da vi har relativt mange positioner vi godt både kan bruge opgraderinger på og hvor der er kontraktudløb til sommer. Det vil være helt naturligt at fokus holdes her og så må man prioritere det og leve med en dyr og svag vb et halvår mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jo det gør ham helt sikkert hvis lejespilleren er bedre. Og med statsgaranti hvis der er en brugbar option tilknyttet
                      Statsgaranti? Bum bum.

                      Jeg må bare sige, jeres (fmprob, tornbjerg og hankatten) tillid til hvordan tingene bliver kørt i OB er noget større end min.

                      Jeg tror slet ikke man kan se, at venstre back er et problem. Jeg håber jeres vinkel er den rigtige. Men jeg skal se det før jeg tror det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Poulsen ville være kanon. Resten er der for mange spørgsmålstegn ved niveau og holdbarhed ift. hvad de ville kræve i løn og hvor de er i deres karrierer. Min fornemmelse er at de ville være i kategorien for spillere, der kan imponere på navn men ikke reel gavn.
                        Enig, faktisk stort nej tak til hele banden
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Statsgaranti? Bum bum.

                          Jeg må bare sige, jeres (fmprob, tornbjerg og hankatten) tillid til hvordan tingene bliver kørt i OB er noget større end min.

                          Jeg tror slet ikke man kan se, at venstre back er et problem. Jeg håber jeres vinkel er den rigtige. Men jeg skal se det før jeg tror det.
                          Så det du siger er at en ung lejet spiller der er bedre end Skjelvik ikke vil spille pga “hvordan tingene bliver kørt i OB”??
                          Lyder som nonsens i mine øre. AA sætter holdet i OB og stiller med dem han vurdere er bedst

                          Mange af de unge i OB pt(Tarik,Vestergaard,Khemdee mfl) spiller ikke, fordi de simpelthen til hverdag viser at de ikke er bedre end de “voksne”. Nogle af dem er heller ikke tæt på. Det ville man se hvis man fulgte træningen.
                          Så kan man trække Breum kortet. Syntes også han fortjener mere tid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Så det du siger er at en ung lejet spiller der er bedre end Skjelvik ikke vil spille pga “hvordan tingene bliver kørt i OB”??
                            Lyder som nonsens i mine øre. AA sætter holdet i OB og stiller med dem han vurdere er bedst

                            Mange af de unge i OB pt(Tarik,Vestergaard,Khemdee mfl) spiller ikke, fordi de simpelthen til hverdag viser at de ikke er bedre end de “voksne”. Nogle af dem er heller ikke tæt på. Det ville man se hvis man fulgte træningen.
                            Så kan man trække Breum kortet. Syntes også han fortjener mere tid.
                            Jeg tror slet ikke vi kommer til at se en ung back, der er bedre end Skjelvik. Fordi vi i forvejen har en etableret, solidt lønnet spiller på pladsen. Som jeg startede med at skrive, så tror jeg at man skal af med Skjelvik før man forsøger at hente andet til venstre back.
                            Det er det jeg siger. Kald det bare nonsens. Så kan jeg kalde noget af det du skriver for volapyk eller noget lignende.

                            Det er svært at følge med i træning fra Sjælland, med job og familieliv. Så der må jeg læse dine og andres opdateringer om det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Der har været snak om noget i det lag ja. Nok nærmere 150.000-170.000.
                              Men det er også vanvittigt for så dårlig en forsvarsspiller i superligaen
                              3. Jørgen Skjelvik 180.000 kr.
                              Det startede som en lejeaftale. Nu er forholdet blevet permanent

                              Ifølge listen i EB med alle klubbet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Så det du siger er at en ung lejet spiller der er bedre end Skjelvik ikke vil spille pga “hvordan tingene bliver kørt i OB”??
                                Lyder som nonsens i mine øre. AA sætter holdet i OB og stiller med dem han vurdere er bedst

                                Mange af de unge i OB pt(Tarik,Vestergaard,Khemdee mfl) spiller ikke, fordi de simpelthen til hverdag viser at de ikke er bedre end de “voksne”. Nogle af dem er heller ikke tæt på. Det ville man se hvis man fulgte træningen.
                                Så kan man trække Breum kortet. Syntes også han fortjener mere tid.
                                Det er satme også en sørgelig trup vi har, med en masse fyld som ikke er gode nok, samt dem som spiller fordi reserverne er endnu dårligere.
                                Lieder, Okosun, Kløve, Opondo, AJA, Skjelvik og Larsen som de dyreste
                                Så er der de unge Tarik, Brems, Khemdee og Vestergaard som hverken spiller, udvikles eller ligner salg.
                                Det er en voldsom stor del af truppen som reelt intet er værd og intet bringer.

                                Så er der Frø, JJT, Sabbi, Kadrii og Jebali som er mere svingende end pendulet i et bornholmer ur.

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X