Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Nej tak til ham, han har ikke spillet fast meget længe, end ikke i AGF kunne han spille sig på holdet.
    I agf tror jeg ret hurtigt man blev klar over det ikke blev muligt at købe ham fri for en anstændig sum, hvorfor man satsede på hausner og tingager som så også spillede super stærkt i den periode Sanneh var der. Jeg er ret sikker på han ville gå direkte ind og være en kæmpe gevinst. Ikke nok med at han er stærk, så har han også farten til vi bliver lige knapt så følsomme med vores højtstående bagkæde med backs helt fremme. Som type er han et perfekt match IMO.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      I agf tror jeg ret hurtigt man blev klar over det ikke blev muligt at købe ham fri for en anstændig sum, hvorfor man satsede på hausner og tingager som så også spillede super stærkt i den periode Sanneh var der. Jeg er ret sikker på han ville gå direkte ind og være en kæmpe gevinst. Ikke nok med at han er stærk, så har han også farten til vi bliver lige knapt så følsomme med vores højtstående bagkæde med backs helt fremme. Som type er han et perfekt match IMO.
      Enig. Spørgsmålet er om han er i ok form og ville kunne motivere sig i Odense

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Spørgsmålet er om han er i ok form og ville kunne motivere sig i Odense
        Alle motiveres vel af en kontrakt, hvis alternativet er lediggang

        Comment


          Sanneh som man kender ham når han er bedst, ville jo klart forstærke vores midterforsvar.
          Men jeg bliver lidt mistænksom, når han har gået uden kontakt i et halvt år.

          Jeg kunne forestille mig han selv stiler lidt højere end superligaen. Men han kan ikke have så meget at vælge imellem.

          Og der skal noget ud, før der kommer noget ind.

          Jeg tror faktisk ikke cf er noget man kigger på forstærkninger til. Med mindre tverskov ryger. Ellers tror jeg man er fint tilfreds med tver og Kasper og Aja som backup.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Sanneh som man kender ham når han er bedst, ville jo klart forstærke vores midterforsvar.
            Men jeg bliver lidt mistænksom, når han har gået uden kontakt i et halvt år.

            Jeg kunne forestille mig han selv stiler lidt højere end superligaen. Men han kan ikke have så meget at vælge imellem.

            Og der skal noget ud, før der kommer noget ind.

            Jeg tror faktisk ikke cf er noget man kigger på forstærkninger til. Med mindre tverskov ryger. Ellers tror jeg man er fint tilfreds med tver og Kasper og Aja som backup.
            Hvis du har ret i at man er tilfreds, så har man ingen ambitioner.

            Comment


              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...righton-skifte
              Endnu er CF mulighed hvis projektet kan gøre ambitiøst

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Hvis du har ret i at man er tilfreds, så har man ingen ambitioner.
                Enig. Men tror nu mere man kigger på def midt og eller en venstre kant.

                Jeg kan bare ikke se at man kan/vil sætte Kasper på bænken. I så fald skal han sendes videre. Og til hvem, for en rimelig pris.?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Enig. Men tror nu mere man kigger på def midt og eller en venstre kant.

                  Jeg kan bare ikke se at man kan/vil sætte Kasper på bænken. I så fald skal han sendes videre. Og til hvem, for en rimelig pris.?
                  Venstrekant? Du mener venstreback ikke?

                  Kasper er fucking sur når han er på bænken. Så hvis vi fik en virkelig god makker til Tverskov og de spillede alle kampe, ville problemet løse sig selv. For så ville han søge væk
                  Last edited by fmprOB; 23-12-2021, 21:22.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Venstrekant? Du mener venstreback ikke?

                    Kasper er fucking sur når han er på bænken. Så hvis vi fik en virkelig god makker til Tverskov og de spillede alle kampe, ville problemet løse sig selv. For så ville han søge væk
                    Ja. Min pointe er bare, at jeg tror ikke man leder til cf, fordi man ser Kasper som god nok, og lidt af et prestige projekt som egen avl osv. Men jeg vil også gerne bytte Kasper ud med sanneh.

                    Nej, mente faktisk venstre kant. Som Jebali sluttede efteråret, er vi dækket ind, og har ikke behov. Men ser man ham som vk, eller som 10'er, på sigt. Jeg tror som 10'er.
                    Breum er lige blevet 18. Han er meget ung, og jeg tror der går noget før vi ser ham i en større rolle.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Ja. Min pointe er bare, at jeg tror ikke man leder til cf, fordi man ser Kasper som god nok, og lidt af et prestige projekt som egen avl osv. Men jeg vil også gerne bytte Kasper ud med sanneh.

                      Nej, mente faktisk venstre kant. Som Jebali sluttede efteråret, er vi dækket ind, og har ikke behov. Men ser man ham som vk, eller som 10'er, på sigt. Jeg tror som 10'er.
                      Breum er lige blevet 18. Han er meget ung, og jeg tror der går noget før vi ser ham i en større rolle.
                      I min verden er det en af de pladser vi er bedst besat på og har ikke behov for noget der. Vi har Breum,Jebali og Fenger der har gjort det godt og der er masser af andre pladser der er i meget dårligere forfatning. Hvis man kigger 6-12 måneder frem er det helt klart en CF, en VB og 1-2 på den centrale midte der er mest brug for. Også en 9`er hvis Fenger ikke forlænger…

                      Mon OB har en julegave til os i morgen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        I min verden er det en af de pladser vi er bedst besat på og har ikke behov for noget der. Vi har Breum,Jebali og Fenger der har gjort det godt og der er masser af andre pladser der er i meget dårligere forfatning. Hvis man kigger 6-12 måneder frem er det helt klart en CF, en VB og 1-2 på den centrale midte der er mest brug for. Også en 9`er hvis Fenger ikke forlænger…

                        Mon OB har en julegave til os i morgen?
                        Hvis jebali bliver derude og fortsætter som han afsluttede efteråret, og breum i foråret gradvist får mere spilletid end de sidste 3 minutter. Så er vi dækket ok ind

                        Fenger synes jeg slet ikke er et alternativ derude. Han skal spille fremme, og se at få forlænget, hvis der skal satses på ham. Opondo og Kløve kan jo også spille derude, men det bliver vidst heller aldrig til noget.

                        Men man har jo før set OB gå efter en spiller til en position hvor vi i forvejen var ok besat, med en skæv trupfordeling til følge. Så lad os nu se.

                        Hmm, det tror jeg ikke de har. Ved du noget da.?
                        Last edited by Lennon; 24-12-2021, 06:26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Sanneh som man kender ham når han er bedst, ville jo klart forstærke vores midterforsvar.
                          Men jeg bliver lidt mistænksom, når han har gået uden kontakt i et halvt år.

                          Jeg kunne forestille mig han selv stiler lidt højere end superligaen. Men han kan ikke have så meget at vælge imellem.

                          Og der skal noget ud, før der kommer noget ind.

                          Jeg tror faktisk ikke cf er noget man kigger på forstærkninger til. Med mindre tverskov ryger. Ellers tror jeg man er fint tilfreds med tver og Kasper og Aja som backup.
                          Jeg har lidt svært ved at se at Sanneh med hans situation den seneste periode ikke kan bruge sl til noget. Det er jo ret beset det eneste sted han har været stabil. Han har selvf. muligheden for at spille et stærkt ANC og dermed gøre sig interessant for andre og lidt større ligaer. Han har jo som andre beskriver mere fart i stængerne end AJA og KL, så jeg vil ikke være overrasket hvis OB er på banen her. Spørgsmålet er vel bare om en stabilisering af forsvaret skal ske ved at skifte i cf., eller om det skal ske gennem en styrkelse af midtbanen .. eller begge dele.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Hvis jebali bliver derude og fortsætter som han afsluttede efteråret, og breum i foråret gradvist får mere spilletid end de sidste 3 minutter. Så er vi dækket ok ind

                            Fenger synes jeg slet ikke er et alternativ derude. Han skal spille fremme, og se at få forlænget, hvis der skal satses på ham. Opondo og Kløve kan jo også spille derude, men det bliver vidst heller aldrig til noget.

                            Men man har jo før set OB gå efter en spiller til en position hvor vi i forvejen var ok besat, med en skæv trupfordeling til følge. Så lad os nu se.

                            Hmm, det tror jeg ikke de har. Ved du noget da.?
                            Nej nej. Ikke en kæft omkring Fenger. Den saga har kørt siden forår/sommer og jeg har snart opgivet hvad der er op og ned i denne sag. Jeg frygter lidt at OB har siddet på sine hænder tidligt i forløbet og det nu er Fenger der kender sin værdi som OB ikke vil belønne. Men det er kun gisninger. Ved bare at Fenger har gået det meste af sommeren og ventet på OB kom med noget

                            Comment


                              Her er nogle gode bud hvis man havde lidt ambitioner. Specielt Poulsen og måske Berggren kunne være interessant

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hjem-i-januar

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Her er nogle gode bud hvis man havde lidt ambitioner. Specielt Poulsen og måske Berggren kunne være interessant

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hjem-i-januar
                                Poulsen ville være kanon. Resten er der for mange spørgsmålstegn ved niveau og holdbarhed ift. hvad de ville kræve i løn og hvor de er i deres karrierer. Min fornemmelse er at de ville være i kategorien for spillere, der kan imponere på navn men ikke reel gavn.

                                Comment

                                Working...
                                X