Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Men må Inter det? Jeg tænker juridisk og forsikringsmæssigt. Når nu han ikke må spille i Italien, må han så overhovedet været ejet af en italiensk klub og spille et andet sted?

    Aner ikke noget om det, tænker bare højt.

    Jeg tror fortsat ikke på CE i OB, men måske vi trods alt er gået fra promiller til procenter i sandsynlighed efterhånden.
    Jeg kan ikke forestille mig andet end at han godt må.
    Når han er lejet ud er hans spillercertifikat i den klub han er lejet ud til, derfor er det også de regler, der gælder for den klub, der er gældende.

    Men spørgsmålet er måske mere om Inter tør det, hvis nu noget skulle ske med ham igen (gud forbyde det og 7-9-13). Så er det jo ikke sikkert at forsikringspræmien er så stor hvis det er på en leje aftale, men det ved jeg så intet om.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Men må Inter det? Jeg tænker juridisk og forsikringsmæssigt. Når nu han ikke må spille i Italien, må han så overhovedet været ejet af en italiensk klub og spille et andet sted?

      Aner ikke noget om det, tænker bare højt.

      Jeg tror fortsat ikke på CE i OB, men måske vi trods alt er gået fra promiller til procenter i sandsynlighed efterhånden.
      Ja det tænker jeg godt han må. Men det er da muligt at OB skal have udvidet forsikring på ham

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Jeg kan ikke forestille mig andet end at han godt må.
        Når han er lejet ud er hans spillercertifikat i den klub han er lejet ud til, derfor er det også de regler, der gælder for den klub, der er gældende.

        Men spørgsmålet er måske mere om Inter tør det, hvis nu noget skulle ske med ham igen (gud forbyde det og 7-9-13). Så er det jo ikke sikkert at forsikringspræmien er så stor hvis det er på en leje aftale, men det ved jeg så intet om.
        Det at få ham i kampform og bevise over for hele fodbold verden at CE stadig kan spille i det 9/10.bedste fodbold land vil da helt sikkert øge hans værdi ift nu tænker jeg. Så jeg tror helt sikkert at det ender med at Inter lejer ham ud. Spørgsmålet er bare hvorhen?
        Det er jo ikke utænkeligt at nogle familiære ting her også spiller ind.

        Men det ved vi indenfor 2 måneder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det at få ham i kampform og bevise over for hele fodbold verden at CE stadig kan spille i det 9/10.bedste fodbold land vil da helt sikkert øge hans værdi ift nu tænker jeg. Så jeg tror helt sikkert at det ender med at Inter lejer ham ud. Spørgsmålet er bare hvorhen?
          Det er jo ikke utænkeligt at nogle familiære ting her også spiller ind.

          Men det ved vi indenfor 2 måneder
          Ja, det tror jeg da heller ikke at jeg skriver ikke sker.

          Men tænker bare at der nok skal en del forsikring ind over en sådan aftale, og det er nok ligemeget hvor han er henne.
          Og der ved jeg ikke om vi i Danmark vil kunne være med.
          Den del med forsikringen var kun tænkt på i forhold til OB.

          Comment


            Ja tak!

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...rliga-comeback

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Skulle lige til at poste det samme. Det ville være helt oplagt!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Skulle lige til at poste det samme. Det ville være helt oplagt!
                Tænker der er mange interesserede. Men vi burde give det er skud. Gerne 6 måneders leje med klausul

                Comment


                  Er det ikke noget med, at vi skulle have en pæn videresalgsklausul her?
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esfuld-dansker

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Er det ikke noget med, at vi skulle have en pæn videresalgsklausul her?
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esfuld-dansker
                    Jeg hørte ihverfald dengang at vi havde en pæn videresalgs klausul. Kan ikke huske om der var et tal. Men det er da minimum 10%.

                    Comment


                      CE ophæver med Inter til Januar skriver medie

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-til-januar/

                      Jeg sætter CE barometret op til 0,2%

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        CE ophæver med Inter til Januar skriver medie

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-til-januar/

                        Jeg sætter CE barometret op til 0,2%
                        Det er da i hvert fald et skridt i retning mod, at det ville kunne lade sig gøre, HVIS det er det Eriksen vil, og hvis ellers Thorborg kan få strikket en nogenlunde pæn lønpakke sammen til ham. Det sidste kunne man sikkert også sagtens finde en sponsor eller to, der kunne have lyst til at hjælpe til med. Men det kræver selvfølgelig, at det er en prioritet for Eriksen at være i trygge rammer og tæt på familien, og at det i første omgang overskygger rene sportslige ambitioner - for han vil selvfølgelig få tilbud, der er uendeligt mere interessante rent sportsligt og økonomisk. Det kunne selvfølgelig også være en kortvarrig aftale, hvor han kan prøve af, hvordan det hele føles i en halv eller hel sæson, inden han evt. tager imod tilbud fra mere interessante klubber.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          CE ophæver med Inter til Januar skriver medie

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-til-januar/

                          Jeg sætter CE barometret op til 0,2%
                          Jeg er meeegeeet mere positiv end dig (faktisk 50%), så hæver den til 0,3%

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            CE ophæver med Inter til Januar skriver medie

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-til-januar/

                            Jeg sætter CE barometret op til 0,2%
                            Vildt nok hvis det sker.

                            Jeg tror på han bruger det kommende halvår til at mærke efter på psyken, få taget tests, komme i form hvis det giver mening, og så kan han skrive med Ajax til sommer, eller stoppe karrieren.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det er da i hvert fald et skridt i retning mod, at det ville kunne lade sig gøre, HVIS det er det Eriksen vil, og hvis ellers Thorborg kan få strikket en nogenlunde pæn lønpakke sammen til ham. Det sidste kunne man sikkert også sagtens finde en sponsor eller to, der kunne have lyst til at hjælpe til med. Men det kræver selvfølgelig, at det er en prioritet for Eriksen at være i trygge rammer og tæt på familien, og at det i første omgang overskygger rene sportslige ambitioner - for han vil selvfølgelig få tilbud, der er uendeligt mere interessante rent sportsligt og økonomisk. Det kunne selvfølgelig også være en kortvarrig aftale, hvor han kan prøve af, hvordan det hele føles i en halv eller hel sæson, inden han evt. tager imod tilbud fra mere interessante klubber.
                              Jeg tror faktisk ikke at penge ville være et issue her. For begge parter. Eriksen ville evt bruge det til at komme igang i trygge rammer og om han får 100.000-200.000 eller 400.000 om måneden betyder garanteret ikke noget for ham hvis det er en periode på 6 måneder.

                              Det eneste der betyder noget hvis han får ophævet er hvad han vil og hvad familien vil. Intet andet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg tror faktisk ikke at penge ville være et issue her. For begge parter. Eriksen ville evt bruge det til at komme igang i trygge rammer og om han får 100.000-200.000 eller 400.000 om måneden betyder garanteret ikke noget for ham hvis det er en periode på 6 måneder.

                                Det eneste der betyder noget hvis han får ophævet er hvad han vil og hvad familien vil. Intet andet
                                Enig. 400.000 f.eks. er altså også stadig en solid løn. Også for Eriksen. Selvom han har været vant til mere, så er det stadig en rigtig god hyre at tjene ind til banken for familiens fremtid.

                                Comment

                                Working...
                                X