Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det tror jeg faktisk ikke. De virker pænt ligeglade lige på det område at please os fans på transfermarkedet. Planen hele tiden(siden i sommers) må have været at få nogle billigere akademi spillere op, bruge så få midler som muligt og begynde udfasningen af en del løntunge fyldspillere så BW kan fyre så meget til den som overhovedet muligt når han tiltræder. Både med løn og transferkroner.
    Han har garanteret helt styr på markedet når han møder ind 3. Januar da vi nok kigger i samme boldgade som AIK

    Så må vi se om han er dygtig nok
    Der nogle sponsore som er vigtigere at please end os fans, undskyld kunder. Samtidig er der nogle medier som skal have noget positivt at skrive om så det ikke kun er kritiske historier der dækker OB.

    Da deres storstilede strategi blev meldt ud i sommer tonede man frem, med meldingen om at målsætningen er top 6 alle sæsoner de næste fem år. Hemmingsen stod dumstædigt fast på udtalelserne om at truppen var top 6 trup og bedre end AGF.
    Hvorfor skulle planen nu pludselig være indkøb sf en kaliber vi ikke har set i 10-12 år i Odense?

    Hvorfor skulle tingene ændre dig fordi sproget hos sportsdirektøren skifter fra pinlig volapyk til svensk?
    Jeg er og bliver piv hamrende ligeglad med ham Bjørn om han så kommer ridende på en hvid elg.
    Jeg har fået nok snak, rosenrøde skønmalerier og tomme snakke om ambitioner.
    Jeg vil se handling før jeg tror noget som helst ændrer sig.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Der har vel aldrig været den store tvivl om at MH altid bare har skulle agere marionetdukke for Thorborg/sportsudvalget. Det er bare blevet tydeligere og tydeligere som tiden er gået. Men dejligt der endelig sker noget.

      Men nu kommer det næste problem. Man kunne også kalde det “tilbagevendende problem”. Kan man hente de rigtige?
      AGF har med tydelighed vist at 45-50 mill kan man heller ikke bare løse problemerne på den korte bane
      Nej slet ikke, men det er bare bemærkelsesværdigt, hvor nemt det er at være konkret, når man kan sige de fede ting. Det har været pinligt og uværdigt at skulle holdes hen med tom snak om hårdt arbejde på træningsbanen osv, når man blot kunne have fremlagt en strategi mhp. en indkøringsperiode for træneren og hans team og først fast top 6 i 22/23.
      Men ja, det er jo i hvert fald bedre end mere tom snak. Forhåbentlig har BW gjort sit forarbejde ordentligt og tør tage de tunge beslutninger, hvor etablerede spillere på holdet ryger direkte på salgslisten og måske allerede erstattes inden de er solgt, så der bliver kanaliseret et statement ind i hele truppen om at der nu skal nye boller på suppen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
        Har hørt vi er interesseret i Patrik Olsen.
        Så stiller jeg mig lige ud i modvinden.

        Det kan kun være til de pladser der står JJT og Aron på......og som vi spiller med 4 meget offensive folk, så synes jeg ikke JJT passer helt ind længere. Desværre, for han er god nok isoleret set, i et system, hvor andre tager tæskene.

        Patrick Olsen er vel nærmest sat af i Århus fordi Nicolai Poulsen har den plads og de hellere vil satse på nogen unge folk, der er mere undervejs, ved siden af ham.

        Vi skal så ikke give mere end 2-2,5 millioner, så giver det ikke mening.

        Jeg synes ikke det vil være en middelmådig leverpostej bredde spiller. Vi skal lige huske vores eget udgangspunkt.....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Så stiller jeg mig lige ud i modvinden.

          Det kan kun være til de pladser der står JJT og Aron på......og som vi spiller med 4 meget offensive folk, så synes jeg ikke JJT passer helt ind længere. Desværre, for han er god nok isoleret set, i et system, hvor andre tager tæskene.

          Patrick Olsen er vel nærmest sat af i Århus fordi Nicolai Poulsen har den plads og de hellere vil satse på nogen unge folk, der er mere undervejs, ved siden af ham.

          Vi skal så ikke give mere end 2-2,5 millioner, så giver det ikke mening.

          Jeg synes ikke det vil være en middelmådig leverpostej bredde spiller. Vi skal lige huske vores eget udgangspunkt.....
          måske overtolker jeg, men syntes Hemmingsen sagde at de arbejdede på en forlængelse af Fenger. Han ville ikke svare på JJT. Men da JJT blev anfører, så undre jeg mig i det stille. PO kunne måske erstatte JJT, men vil hellere have et "dumt svin" som også kan spille bold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            måske overtolker jeg, men syntes Hemmingsen sagde at de arbejdede på en forlængelse af Fenger. Han ville ikke svare på JJT. Men da JJT blev anfører, så undre jeg mig i det stille. PO kunne måske erstatte JJT, men vil hellere have et "dumt svin" som også kan spille bold.
            PO er i min verden en udmærket tekniker. Der hvor det kniber lidt (som jeg ser det), er på fart og så er der heller ikke meget hovedspil. Tænker faktisk, efter rygtet sank ind, at han vil passe super ved siden af Aron.

            Enig i, at det så var "uheldigt" at gøre JJT til anfører, tror Andreas har været opsat på det skulle være en der havde været gennem akademiet, udelukkende på grund af signalværdien og strategien.

            Jeg kan nu egentlig rigtig godt lide JJT, så gør lidt ondt, synes som sagt bare han er udfordret i dette system.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Der nogle sponsore som er vigtigere at please end os fans, undskyld kunder. Samtidig er der nogle medier som skal have noget positivt at skrive om så det ikke kun er kritiske historier der dækker OB.

              Da deres storstilede strategi blev meldt ud i sommer tonede man frem, med meldingen om at målsætningen er top 6 alle sæsoner de næste fem år. Hemmingsen stod dumstædigt fast på udtalelserne om at truppen var top 6 trup og bedre end AGF.
              Hvorfor skulle planen nu pludselig være indkøb sf en kaliber vi ikke har set i 10-12 år i Odense?

              Hvorfor skulle tingene ændre dig fordi sproget hos sportsdirektøren skifter fra pinlig volapyk til svensk?
              Jeg er og bliver piv hamrende ligeglad med ham Bjørn om han så kommer ridende på en hvid elg.
              Jeg har fået nok snak, rosenrøde skønmalerier og tomme snakke om ambitioner.
              Jeg vil se handling før jeg tror noget som helst ændrer sig.
              Vi er ikke uenig. Jeg fortæller dig bare hvad planen har været siden man ansatte BW

              Men så ham sgu gerne komme ridende på en hvid elg til Odense

              Comment


                Lidt kommentarer fra Leif Rasmussen

                https://fyens.dk/artikel/stig-tøftin...ristian-bernat

                Comment


                  Max Fenger har ikke selv fået noget at vide omkring den dialog, der skulle være med OB om en kontraktforlængelse.

                  Max Fenger om dialog med OB: Har ikke fået noget at vide - OBstruktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Max Fenger har ikke selv fået noget at vide omkring den dialog, der skulle være med OB om en kontraktforlængelse.

                    Max Fenger om dialog med OB: Har ikke fået noget at vide - OBstruktion
                    Hemme sejler stadig

                    Comment


                      Vi skal i hvert fald hente Kanté (måske mindre kan gøre det). Der mangler så meget fart på vores midtbane. Når man ser holdet nu, undrer jeg mig over, at vi lod Marco Lund smutte. Han havde lidt fart og var nærkampstærk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Max Fenger har ikke selv fået noget at vide omkring den dialog, der skulle være med OB om en kontraktforlængelse.

                        Max Fenger om dialog med OB: Har ikke fået noget at vide - OBstruktion
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Hemme sejler stadig
                        Aaaaargh, det bliver nok lange dage til BW tiltræder og man måske kan tro igen på udmeldinger fra den sportslige ledelse. Tre gange forlængelse med Skjelvik, spillere som udtaler sig om manglende kommunikation og aftaler og nu Max som ved ikke at Hemmingsen forhandler med ham....
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Hemme sejler stadig
                          Det kan også være, selvom jeg ikke tror på det, at forhandlingerne mellem MH og Fengers agent endnu ikke er nået dertil, hvor det er tilpas vigtigt at Fenger skal inddrages. Historikken taler for, at MH i bedste Nordkorea-propaganda stil udbasunerer bombastiske udmeldinger, der intet hold i virkeligheden har...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Vi er ikke uenig. Jeg fortæller dig bare hvad planen har været siden man ansatte BW

                            Men så ham sgu gerne komme ridende på en hvid elg til Odense
                            Jeg ved godt hvad du mener med planen, og håber da også den plan holder, samt at det sportslige udvalg holder sig langt væk fra transfers. Et af de steder, hvor OB har været mest stabile er at holde afstanden mellem ord og handling. Derfor tillægger jeg ikke deres planer og løfter noget værdi.
                            Nogen som ved om Bjørn skal bruge det vanlige scouting netværk, som har bragt så mange fantastiske spillere til klubben de sidste ti år?

                            Den med elgen må OB få kvit og frit til markedsførings brug ;-)
                            Last edited by Magge; 29-11-2021, 21:08.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                              Det kan også være, selvom jeg ikke tror på det, at forhandlingerne mellem MH og Fengers agent endnu ikke er nået dertil, hvor det er tilpas vigtigt at Fenger skal inddrages. Historikken taler for, at MH i bedste Nordkorea-propaganda stil udbasunerer bombastiske udmeldinger, der intet hold i virkeligheden har...
                              Hemmingsen udtaler til bold.dk, at han er 'i dialog med Max og hans agent'. Det er i hvert fald ikke rigtigt, i forhold til Max's udtalelser.
                              Selvfølgelig er han da nok i dialog med agenten. Andet ville da være helt skandaløst. Men han er i hvert fald ikke i dialog med Max.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                                Hemmingsen udtaler til bold.dk, at han er 'i dialog med Max og hans agent'. Det er i hvert fald ikke rigtigt, i forhold til Max's udtalelser.
                                Selvfølgelig er han da nok i dialog med agenten. Andet ville da være helt skandaløst. Men han er i hvert fald ikke i dialog med Max.
                                Det er vel agentens ansvar at holde Max orienteret om forhandlingerne?
                                ​​Lige der har jeg svært ved at se man kan kritisere MH, jeg er ikke engang sikker på at det er lovligt at kontakte spilleren direkte.

                                Comment

                                Working...
                                X