Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja… Det ene bud er vel lige så godt som det andet. Jeg håber bare at se ham på banen igen. OB eller ej
    Om han er færdig på banen eller ej, så håber jeg vi kommer til at se ham i Ådalen. Som minimum som en engageret forældre der følger ungerne til træning i OB <3

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja… Det ene bud er vel lige så godt som det andet. Jeg håber bare at se ham på banen igen. OB eller ej
      Enig bare ikke i en anden klub i suppen tak

      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        Enig bare ikke i en anden klub i suppen tak

        https://fyens.dk/artikel/det-bliver-...oner-v%C3%A6rd
        Inter mener fortsat hans værdi er 136 mill. værd hvis CE kan/vil sælges til et land hvor det er muligt, og tilladt at spille med et ICD-enhed i kroppen. Urealistisk er det helt sikket, men det siger vel meget godt hvor OB er henne i den økonomiske fødekæde. Hvis han skal havne i OB bliver det nok fordi OB er "hans klub" og at han fortsætter som "betalt amatør" under genoptræningen.



        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Inter mener fortsat hans værdi er 136 mill. værd hvis CE kan/vil sælges til et land hvor det er muligt, og tilladt at spille med et ICD-enhed i kroppen. Urealistisk er det helt sikket, men det siger vel meget godt hvor OB er henne i den økonomiske fødekæde. Hvis han skal havne i OB bliver det nok fordi OB er "hans klub" og at han fortsætter som "betalt amatør" under genoptræningen.


          argh der er vidst ret stor usikkerhed om hans værdi - lyder til det er noget regnskabsmæssigt der gør de skal oplyse en værdi på ham

          https://www.bt.dk/fodbold/inter-aabn...or-goer-de-det


          Comment


            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-fremtid-her/

            hvis det er med overlæg, så må jeg for en gang skyld rose papegøjen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-fremtid-her/

              hvis det er med overlæg, så må jeg for en gang skyld rose papegøjen.
              Kunne også være med et salg for øje ;-)

              Men fedt at Sander har succes, det ville være storartet om han kunne holde snittet i SL.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-fremtid-her/

                hvis det er med overlæg, så må jeg for en gang skyld rose papegøjen.
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Kunne også være med et salg for øje ;-)

                Men fedt at Sander har succes, det ville være storartet om han kunne holde snittet i SL.
                Tror det er forhandlingstaktik. Der ikke hvordan Sander ville passe ind i systemet. Vi mangler speed i offensiven og der er lige det hvor Sander ikke kan bidrage, tværtimod. Og der venter en stortalent som vk som ville passe perfekt ind og allerede fik spilletid og debutmål i Superligaen. Sander var god sammen med Bashkim med to på toppen og det kunne sikker fungere igen. Men i vores aktuelle system? Ser ikke en fremtid der for ham. Og forløbet for Sander i OB var også ret skuffende og uheldigt så han er sikker ikke særlig interesseret at komme tilbage. Glæder mig om Sanders succes, ikke kun fordi det øger prisen og giver flere interesserede klubber som vil gerne købe ham, men også fordi han er en rigtig sympatisk fyr. Håber der bedste for ham, men det bliver vel ikke i OB.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                  Tror det er forhandlingstaktik. Der ikke hvordan Sander ville passe ind i systemet. Vi mangler speed i offensiven og der er lige det hvor Sander ikke kan bidrage, tværtimod. Og der venter en stortalent som vk som ville passe perfekt ind og allerede fik spilletid og debutmål i Superligaen. Sander var god sammen med Bashkim med to på toppen og det kunne sikker fungere igen. Men i vores aktuelle system? Ser ikke en fremtid der for ham. Og forløbet for Sander i OB var også ret skuffende og uheldigt så han er sikker ikke særlig interesseret at komme tilbage. Glæder mig om Sanders succes, ikke kun fordi det øger prisen og giver flere interesserede klubber som vil gerne købe ham, men også fordi han er en rigtig sympatisk fyr. Håber der bedste for ham, men det bliver vel ikke i OB.
                  1000% enig. Ikke andet end forhandlings taktik

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                    Tror det er forhandlingstaktik. Der ikke hvordan Sander ville passe ind i systemet. Vi mangler speed i offensiven og der er lige det hvor Sander ikke kan bidrage, tværtimod. Og der venter en stortalent som vk som ville passe perfekt ind og allerede fik spilletid og debutmål i Superligaen. Sander var god sammen med Bashkim med to på toppen og det kunne sikker fungere igen. Men i vores aktuelle system? Ser ikke en fremtid der for ham. Og forløbet for Sander i OB var også ret skuffende og uheldigt så han er sikker ikke særlig interesseret at komme tilbage. Glæder mig om Sanders succes, ikke kun fordi det øger prisen og giver flere interesserede klubber som vil gerne købe ham, men også fordi han er en rigtig sympatisk fyr. Håber der bedste for ham, men det bliver vel ikke i OB.
                    Jeg tror også at der er med et salg for øje. Sander passer fint ind på en venstrekant, hvor der er Breum og rest, til når der ikke er mere fysisk at byde ind med der. ellers er han i mine øjne lidt for ensformig som spids. Vi skal bruge en allrounder
                    der kan score mål med begge ben og med hovedet og så en kæmpe der kan sættes ind når vi skal jage, når Ayo skifter.

                    Ellers må du være vores scout i det tyske, hvad er det Dortmund laver, er det noget med at spille med to højrekanter og ingen venstre? Det må du lige spørge sønnen om. Det kan være OB skal være dansk avantgarde og gøre det samme i venstre side.

                    Og så ellers lige finde de gode tyske talenter, en Bolderobrende sekser der kan aflevere og med en fodboldhjerne som Johan Cruijf. Gerne på en fri transfer.






                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Jeg tror også at der er med et salg for øje. Sander passer fint ind på en venstrekant, hvor der er Breum og rest, til når der ikke er mere fysisk at byde ind med der. ellers er han i mine øjne lidt for ensformig som spids. Vi skal bruge en allrounder
                      der kan score mål med begge ben og med hovedet og så en kæmpe der kan sættes ind når vi skal jage, når Ayo skifter.

                      Ellers må du være vores scout i det tyske, hvad er det Dortmund laver, er det noget med at spille med to højrekanter og ingen venstre? Det må du lige spørge sønnen om. Det kan være OB skal være dansk avantgarde og gøre det samme i venstre side.

                      Og så ellers lige finde de gode tyske talenter, en Bolderobrende sekser der kan aflevere og med en fodboldhjerne som Johan Cruijf. Gerne på en fri transfer.





                      Sander siger i bold.dk at han har fået spilleglæden igen pgra nogen omkring ham i den norske klub OG at han ønsker at blive der. Det betyder nok at han falder tilbage til sit gamle jeg efter lidt tid hos os og det er synd for ham og klubben.
                      En fodboldspiller er jo ikke en maskine, så håber og tror, at han forbliver deroppe - og gerne med lidt penge til OB.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                        Sander siger i bold.dk at han har fået spilleglæden igen pgra nogen omkring ham i den norske klub OG at han ønsker at blive der. Det betyder nok at han falder tilbage til sit gamle jeg efter lidt tid hos os og det er synd for ham og klubben.
                        En fodboldspiller er jo ikke en maskine, så håber og tror, at han forbliver deroppe - og gerne med lidt penge til OB.
                        Fuldstændig enig. Han er også brandvarm nu så der må være en pose penge i ham. Dem kunne vi så bruge på at hente Kramer i Viborg.

                        Comment


                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ens-hold-igen/
                          Det ville være nice med en Vb som vil vinde. Godt nok var Barrett ikke den bedste til at dække op, men han slår vores nordmand med længder - også i den del

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ens-hold-igen/
                            Det ville være nice med en Vb som vil vinde. Godt nok var Barrett ikke den bedste til at dække op, men han slår vores nordmand med længder - også i den del
                            Barrett er en bedre back/wingback end Skjelvik, offensivt og defensivt og lad os hellere ikke tale om inddlægskvalitet....
                            Synes Skjelvik rettede de defensive svagheder til dels men på bekostning af de til dels gode offensive aktioner han viste i hans første tid i OB. Han blev så mere og mere til blød mellemvare. Synes der er klasseforskel mellem Barrett og Skjelvik.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ens-hold-igen/
                              Det ville være nice med en Vb som vil vinde. Godt nok var Barrett ikke den bedste til at dække op, men han slår vores nordmand med længder - også i den del
                              Christian Sørensen <3 <3

                              Comment


                                Er nået dertil hvis jeg ikke har det store problem med at OB henter en reel og stærk 6’er der kan være svinet og råbe resten af truppen op hvis ikke JJT har forlænget inden nytår ... JJT, Tverskov og Kadrii er bare for pæne … og det er lederne på holdet ..

                                Samme gælder for en 9’er for den sags skyld såfremt Fenger ikke har forlænget inden nytår … Lieder smutter senest til sommer og Kadrii er ikke løsningen .. Okusun vil man næppe bruge der heller …

                                Hvis man ikke har dem på akademiet eller talent på holdet i forven men tænker ikke at Tarik eller Luca er der endnu ... Østrøm virker heller ikke som en Drachmann type ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X