Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt OT,

    Men vildt som nogle af de spillere, som nogle ønskede hen hvor pebret gror, blomsterer andre steder...

    Se bare Casper Nielsen som røg til Belgien og nu er kampafgørende i aften på øjeblikkets tophold !

    Desler, som spiller på et hold (med samme kapacitet som Parken), der bejler til at spille i Ligue 1 næste sæson.

    Greve...

    Sander...

    ...der er nok flere jeg har glemt.

    Ja, jeg ved godt at det ikke er så sort / hvidt, men "spændende" hvilke positiv udvikling deres karriere har taget siden OB...
    Last edited by Online; 23-10-2021, 22:21.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Lidt OT,

      Men vildt som nogle af de spillere, som nogle ønskede hen hvor pebret gror, blomsterer andre steder...

      Se bare Casper Nielsen som røg til Belgien og nu er kampafgørende i aften på øjeblikkets tophold !

      Desler, som spiller på et hold (med samme kapacitet som Parken), der bejler til at spille i Ligue 1 næste sæson.

      Greve...

      Sander...

      ...der er nok flere jeg har glemt.

      Ja, jeg ved godt at det ikke er så sort / hvidt, men "spændende" hvilke positiv udvikling deres karriere har taget siden OB...
      Casper var nu vildt god i den sidste tid for os. Og jeg har hørt at vi heldigvis har en god videresalgs klausul på ham. Så lad os håbe han fortsætter og bliver solgt til større klub for rigtig mange penge. Så skal der nok falde en del af til os.
      Desler er bare en fed historie

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Lidt OT,

        Men vildt som nogle af de spillere, som nogle ønskede hen hvor pebret gror, blomsterer andre steder...

        Se bare Casper Nielsen som røg til Belgien og nu er kampafgørende i aften på øjeblikkets tophold !

        Desler, som spiller på et hold (med samme kapacitet som Parken), der bejler til at spille i Ligue 1 næste sæson.

        Greve...

        Sander...

        ...der er nok flere jeg har glemt.

        Ja, jeg ved godt at det ikke er så sort / hvidt, men "spændende" hvilke positiv udvikling deres karriere har taget siden OB...
        Vi har fået bedre forhold omkring holdet og en ekstra træner. Det kan måske hjælpe på spillernes udvikling i OB.
        Sander vsr god da han kom til klubben i topform. Siden var han ikke ret god. Greve blomstrede i Randers men har det svært i Bif. Nielsen kom bare i vejen for sindsygt meget og var derfor meget værdifuld. Det var tydeligt at hvis han lægger på offensivt så er han til toppen af toppen af superligaen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Lidt OT,

          Men vildt som nogle af de spillere, som nogle ønskede hen hvor pebret gror, blomsterer andre steder...

          Se bare Casper Nielsen som røg til Belgien og nu er kampafgørende i aften på øjeblikkets tophold !

          Desler, som spiller på et hold (med samme kapacitet som Parken), der bejler til at spille i Ligue 1 næste sæson.

          Greve...

          Sander...

          ...der er nok flere jeg har glemt.

          Ja, jeg ved godt at det ikke er så sort / hvidt, men "spændende" hvilke positiv udvikling deres karriere har taget siden OB...
          Vi kan da også nævne Christian Sørensen, Schoop (cirka), Helenius, HHA, Sævenes (cirka, ham angriberen der hele tiden var skadet indtil han røg tilbage til Norge). Og der er givet flere endnu.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Lidt OT,

            Men vildt som nogle af de spillere, som nogle ønskede hen hvor pebret gror, blomsterer andre steder...

            Se bare Casper Nielsen som røg til Belgien og nu er kampafgørende i aften på øjeblikkets tophold !

            Desler, som spiller på et hold (med samme kapacitet som Parken), der bejler til at spille i Ligue 1 næste sæson.

            Greve...

            Sander...

            ...der er nok flere jeg har glemt.

            Ja, jeg ved godt at det ikke er så sort / hvidt, men "spændende" hvilke positiv udvikling deres karriere har taget siden OB...
            Men det gælder vel alle klubber i superligaen så det behøver vi vel ikke tage så tungt?

            Comment


              Nå...

              Siden ingen af os rigtigt håber på at Lieder forlænger, Sander Svendsen er taget til Norge og Max Fenger ikke har forlænget sin kontrakt står vi med angriberne, Bashkim, en langtidsskadet Hylle (som der gerne må forlænges med) og en Luca, der af forummets kompetente scouts i Ådalen, bliver set som værende endnu ikke helt god nok til superligaen. Så mangler vi jo en 9'er.

              Med tendensen til at ville skrive med spillere på frie transfers, eller næsten frie transfers, og vores forkærlighed for skandinaviske spillere kunne disse være en mulighed.

              Erik Botheim

              21 år gammel. Komplet 9'er header godt, sparker godt, er modig og kropsstærk, scorer masser af mål i den norske liga, som rigtigt nok ikke er ligeså god som den danske. Har scoret 13 mål i 22 kampe. Virkelig dygtig angriber.

              https://youtu.be/hmpFOUK8Geg

              Marokhy N'Dione

              Spiller i Allsvenskan for IF elfsborg kæmpehøj 192 og kropsstærk. Har scoret 5 mål i 19 kampe (11) som indhopper. Kunne passe ind hvis vi også siger farvel til Okosun. Kan spille targetman, jeg ved ikke hvor godt han vil passe ind i vores spil med højt pres, qua hans fart, men han er stærk nok til at vinde bolde fra forsvaret, og ung nok til at der kan ligges på.

              https://m.youtube.com/watch?v=2WlyE32pBKI&t=325s

              Derudover har Kamara fra Randers kontraktudløb, kunne også være et bud, spørgsmålet er om han egentlig er bedre end Lieder etc.


              ​​​​​
              Last edited by Striwetforlivet!; 24-10-2021, 19:51.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Nå...

                Siden ingen af os rigtigt håber på at Lieder forlænger, Sander Svendsen er taget til Norge og Max Fenger ikke har forlænget sin kontrakt står vi med angriberne, Bashkim, en langtidsskadet Hylle (som der gerne må forlænges med) og en Luca, der af forummets kompetente scouts i Ådalen, bliver set som værende endnu ikke helt god nok til superligaen. Så mangler vi jo en 9'er.

                Med tendensen til at ville skrive med spillere på frie transfers, eller næsten frie transfers, og vores forkærlighed for skandinaviske spillere kunne disse være en mulighed.

                Erik Botheim

                21 år gammel. Komplet 9'er header godt, sparker godt, er modig og kropsstærk, scorer masser af mål i den norske liga, som rigtigt nok ikke er ligeså god som den danske. Har scoret 13 mål i 22 kampe. Virkelig dygtig angriber.

                https://youtu.be/hmpFOUK8Geg

                Marokhy N'Dione

                Spiller i Allsvenskan for IF elfsborg kæmpehøj 192 og kropsstærk. Har scoret 5 mål i 19 kampe (11) som indhopper. Kunne passe ind hvis vi også siger farvel til Okosun. Kan spille targetman, jeg ved ikke hvor godt han vil passe ind i vores spil med højt pres, qua hans fart, men han er stærk nok til at vinde bolde fra forsvaret, og ung nok til at der kan ligges på.

                https://m.youtube.com/watch?v=2WlyE32pBKI&t=325s

                Derudover har Kamara fra Randers kontraktudløb, kunne også være et bud, spørgsmålet er om han egentlig er bedre end Lieder etc.


                ​​​​​
                Uanset hvad der sker burde vi virkelig prøve at finde en god angriber.
                Hemmingsen fornemste opgave kunne være at spørge sportschefen i Randers om han kan hjælpe.
                Jeg tror dog at Fenger forlænger

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Uanset hvad der sker burde vi virkelig prøve at finde en god angriber.
                  Hemmingsen fornemste opgave kunne være at spørge sportschefen i Randers om han kan hjælpe.
                  Jeg tror dog at Fenger forlænger
                  Jeg håber virkelig at Max bliver, men, så længe der ikke er en forlængelse så antager jeg at han skal videre, ellers så har man styr på sådan noget.

                  Erik Botheim er virkelig god, inde i det lille felt han laver ikke mål udefra, men 3 med venstre 5 med højre og fem med hovedet, det er meget komplet.

                  https://youtu.be/hmpFOUK8Geg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Uanset hvad der sker burde vi virkelig prøve at finde en god angriber.
                    Hemmingsen fornemste opgave kunne være at spørge sportschefen i Randers om han kan hjælpe.
                    Jeg tror dog at Fenger forlænger
                    Flere angribere? Så skal der lige ryddes lidt op i vores nuværende besætning da.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

                      Flere angribere? Så skal der lige ryddes lidt op i vores nuværende besætning da.
                      Men det er vel også under opsejling.

                      Man har Bashkim på kontrakt til 24?

                      Lieder der har udløb til sommer, og som vi ikke håber der bliver forlænget med.

                      Fenger der har udløb til sommer, som man ikke har kunne få forlænget med, men som vi alle håber bliver forlænget.

                      ​​​​​​Hylle der er langtidsskadet og som også har udløb lige om lidt, som jeg ihvertfald håber bliver forlænget.

                      Så er der Luca på u-19 der ikke er klar til superliga endnu.

                      Har jeg glemt nogen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Men det er vel også under opsejling.

                        Man har Bashkim på kontrakt til 24?

                        Lieder der har udløb til sommer, og som vi ikke håber der bliver forlænget med.

                        Fenger der har udløb til sommer, som man ikke har kunne få forlænget med, men som vi alle håber bliver forlænget.

                        ​​​​​​Hylle der er langtidsskadet og som også har udløb lige om lidt, som jeg ihvertfald håber bliver forlænget.

                        Så er der Luca på u-19 der ikke er klar til superliga endnu.

                        Har jeg glemt nogen?
                        Sander Svendsen som vi vel har kontrakt på til 2023. Tror dog han bliver solgt til norge
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Sander Svendsen som vi vel har kontrakt på til 2023. Tror dog han bliver solgt til norge
                          Det er rigtigt, Sander Svendsen som er lejet ud og ikke virker til at være hooked på en retur, tilgengæld gør han det godt i Norge så mon ikke der kommer et salg der?

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-en-forklaring

                          ​​​​​

                          Comment


                            Med AJA der har kontraktudløb sommeren 22, og Tver året efter og taget i betragtning at der ikke er nogen af U19 spillerne på forsvarsposition der endnu har gjort sig gældende ville det give mening at hente en enkelt forsvarsspiller ind, også fordi vi lukker for mange mål ind.

                            I særdeleshed når og hvis JJ skifter. Der kunne vi netop godt skubbe Tver op og spille en af 6'er positionerne, men så kræver det at vi har en solid bagkæde bagved, det er ham der stabiliserer vores forsvar.

                            Det fineste ville være at hente Daniel Høegh, han har først udløb i 24, men jeg synes det er synd at Daniel skal holdes fanget, mod sin vilje, i Herning, de har jo både Claus Steinlein og ulvehyl og andre ting, som ikke passer til et SÅ civiliseret menneske som Daniel Høegh, jeg betragter den transfer som en slags humanitær indsats.

                            Man må kunne hacke FCMs datasystem og kode ind at Daniel altid scorer selvmål, så kan vi sikkert købe ham billigt.

                            Hvis Daniel for evigt er fanget i danmarkskortets udgave af et besøg i en elektronik forretning i rosengårdcentret. Så så jeg gerne følgende muligheder. Begge med udløb i 22.

                            Den første er Lars Kramer i Viborg.

                            22 år gammel over 190 høj, har lavet 2 mål i denne sæson. Er skolet i Ajax, teknisk dygtig forsvarsspiller, der godt kan finde ud af at spille bolden op fra forsvaret.

                            Den anden er Stefan Gartenmann.

                            24 år gammel profil for Haderslev. Har spillet et par sæsoner i Herenveen. Også en rigtig dygtig forsvarsspiller, har tidligere spillet på det danske U21 landshold bliver nok svær da han spiller i sønderjydskEEEE og derfor allerede er halvvejs lastet op bagi en Toyota Hiace med kurs mod en eller anden svindler klub i støvlelandet, ikke desto mindre et skud værd.
                            Last edited by Striwetforlivet!; 25-10-2021, 16:40.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Med AJA der har kontraktudløb sommeren 22, og Tver året efter og taget i betragtning at der ikke er nogen af U19 spillerne på forsvarsposition der endnu har gjort sig gældende ville det give mening at hente en enkelt forsvarsspiller ind, også fordi vi lukker for mange mål ind.

                              I særdeleshed når og hvis JJ skifter. Der kunne vi netop godt skubbe Tver op og spille en af 6'er positionerne, men så kræver det at vi har en solid bagkæde bagved, det er ham der stabiliserer vores forsvar.

                              Det fineste ville være at hente Daniel Høegh, han har først udløb i 24, men jeg synes det er synd at Daniel skal holdes fanget, mod sin vilje, i Herning, de har jo både Claus Steinlein og ulvehyl og andre ting, som ikke passer til et SÅ civiliseret menneske som Daniel Høegh, jeg betragter den transfer som en slags humanitær indsats.

                              Man må kunne hacke FCMs datasystem og kode ind at Daniel altid scorer selvmål, så kan vi sikkert købe ham billigt.

                              Hvis Daniel for evigt er fanget i danmarkskortets udgave af et besøg i en elektronik forretning i rosengårdcentret. Så så jeg gerne følgende muligheder. Begge med udløb i 22.

                              Den første er Lars Kramer i Viborg.

                              22 år gammel over 190 høj, har lavet 2 mål i denne sæson. Er skolet i Ajax, teknisk dygtig forsvarsspiller, der godt kan finde ud af at spille bolden op fra forsvaret.

                              Den anden er Stefan Gartenmann.

                              24 år gammel profil for Haderslev. Har spillet et par sæsoner i Herenveen. Også en rigtig dygtig forsvarsspiller, har tidligere spillet på det danske U21 landshold bliver nok svær da han spiller i sønderjydskEEEE og derfor allerede er halvvejs lastet op bagi en Toyota Hiace med kurs mod en eller anden svindler klub i støvlelandet, ikke desto mindre et skud værd.
                              Jeg tror, vi kommer til at komme til at kigge langt efter Daniel Høegh, desværre. Han kontaktede selv OB, fordi han gerne ville hjem, og blev afvist. Den tror jeg ikke, han forsøger på én gang til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                                Jeg tror, vi kommer til at komme til at kigge langt efter Daniel Høegh, desværre. Han kontaktede selv OB, fordi han gerne ville hjem, og blev afvist. Den tror jeg ikke, han forsøger på én gang til.
                                Det var eddermame også forkert. Daniel Høegh ville have været en kongesigning. Så må vi jo kontakte FCMs kundeservice og gøre opmærksom på at vi vil have Daniel tilbage igen.

                                Comment

                                Working...
                                X