Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg tænker de venter på Bjørn men det bygger jeg på at der ikke er nogen i SL truppen der har fået deres kontrakter forlænget? Det er ikke iorden, jeg håber at Max bliver.
    Det virker sådan. Men hvis det er sandt så er det noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt. Man kan da ikke bare lade det hele stå stille i 6 måneder. Så udstiller man sig selv som inkompetente og viser hele fodbold danmark at man ikke engang kan tage simple beslutninger selv mere.
    Hvis vi mister Breum eller Fenger på det her vil jeg ikke udelukke mine frustrationer kammer over

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det virker sådan. Men hvis det er sandt så er det noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt. Man kan da ikke bare lade det hele stå stille i 6 måneder. Så udstiller man sig selv som inkompetente og viser hele fodbold danmark at man ikke engang kan tage simple beslutninger selv mere.
      Hvis vi mister Breum eller Fenger på det her vil jeg ikke udelukke mine frustrationer kammer over
      Jeg er enig, og skal gerne gentage mig selv fra tidligere, så må Bjørn forhandle de ting på plads fra Sverige. Al respekt for at manden skal have lov til at tiltræde sin stilling, men JJ, Tver, Fenger, Hylle og Breum er ganske enkelt for vigtige til at vi kan sidde og vente på at han får tid til at tiltræde, ellers så må der hives en ekstern ind der kan få kortlagt hvor vi står. Derudover så har spillerne også ret til at vide om de har en kontrakt når den her udløber eller om de skal indstille sig på noget andet, lige såvel som klubben er bedre tjent med at få et overblik over hvem der bliver og hvem der går.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det virker sådan. Men hvis det er sandt så er det noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt. Man kan da ikke bare lade det hele stå stille i 6 måneder. Så udstiller man sig selv som inkompetente og viser hele fodbold danmark at man ikke engang kan tage simple beslutninger selv mere.
        Hvis vi mister Breum eller Fenger på det her vil jeg ikke udelukke mine frustrationer kammer over
        Det er skræmmende, hvis det er sandt. Det kan det ikke være.
        Det virker som om at Bjørn wess bliver set som en messias, og når han kommer bliver alting godt. "Lad det ligge, Bjørn klarer det".
        Hvis det er tilfældet er vi på røven. Lige meget hvor dygtig han har været tidligere, er der jo ingen garanti for, at han får succes her. At lægge alt på én mand, er helt håbløst.
        1. Division indenfor 3-5 år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det virker sådan. Men hvis det er sandt så er det noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt. Man kan da ikke bare lade det hele stå stille i 6 måneder. Så udstiller man sig selv som inkompetente og viser hele fodbold danmark at man ikke engang kan tage simple beslutninger selv mere.
          Hvis vi mister Breum eller Fenger på det her vil jeg ikke udelukke mine frustrationer kammer over
          Man kan til nøds forstå at man ikke vil købe en spiller i en anden klub. Men her er tale om spillere som klubben har et indegående kendskab til. Selvom jeg ikke har stor fidus til Hemme, så kender han strategien og har trænet spillerne. Han burde have forudsætningerne for at lave nogle aftaler kontra en mand der endnu ikke kender spillerne og klubben.

          Nu gætter vi, men Hemme må da virkelig føle han er efterladt på et sidespor. At hans evner så kun rækker til sidesporet er en anden historie og igen peger det på de XxZzYy personer der ansatte ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Man kan til nøds forstå at man ikke vil købe en spiller i en anden klub. Men her er tale om spillere som klubben har et indegående kendskab til. Selvom jeg ikke har stor fidus til Hemme, så kender han strategien og har trænet spillerne. Han burde have forudsætningerne for at lave nogle aftaler kontra en mand der endnu ikke kender spillerne og klubben.

            Nu gætter vi, men Hemme må da virkelig føle han er efterladt på et sidespor. At hans evner så kun rækker til sidesporet er en anden historie og igen peger det på de XxZzYy personer der ansatte ham.
            Hvis det virkelig forholder sig sådan, så forstår jeg ikke at han for længst har lagt sin opsigelse. Det er da det mest ydmygende at have et job, hvor man fratages sine mest normale beføjelser. Transfervinduet er lidt noget andet. Det kan være et aktivt valg fra klubben at man kun skulle have den højreback og ellers holde lav profil, men kontraktforlængelser med talenter, der jf. strategien er de vigtigste at holde på, bør uanset hvad lægge på Hemmes bord indtil BW gør sit indtog i Ådalen.
            Skulle det så være så tosset at man har frataget hemme det ansvar og han acceptere det, så bør Enrico jo træde til og få de ender til at mødes. Vi skal heller ikke glemme at vi har en anfører hvis fremtid også er fuldstændig åben. Hvorfor filan har man ikke været inde og fremtidssikre ham inden Alm fik ham udpeget officielt?
            Der er noget uldent ved det og man kan godt frygte at man har stået med en forventning om BW ville tiltræde hurtigere end han har gjort og nu har skubbet arbejdsopgaver i hans retning han ikke kan nå at omfagne inden det er for sent.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg er enig, og skal gerne gentage mig selv fra tidligere, så må Bjørn forhandle de ting på plads fra Sverige. Al respekt for at manden skal have lov til at tiltræde sin stilling, men JJ, Tver, Fenger, Hylle og Breum er ganske enkelt for vigtige til at vi kan sidde og vente på at han får tid til at tiltræde, ellers så må der hives en ekstern ind der kan få kortlagt hvor vi står. Derudover så har spillerne også ret til at vide om de har en kontrakt når den her udløber eller om de skal indstille sig på noget andet, lige såvel som klubben er bedre tjent med at få et overblik over hvem der bliver og hvem der går.
              Men nu er du med på at Tver trods alt først har udløb d. 30-06-2023, ikk?

              Så ham kan man i teorien vente med at prøve at forlænge med hvis det er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Men nu er du med på at Tver trods alt først har udløb d. 30-06-2023, ikk?

                Så ham kan man i teorien vente med at prøve at forlænge med hvis det er.
                Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at få overbevist mig selv om at det er i 2022 :-D :-D

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Hvis det virkelig forholder sig sådan, så forstår jeg ikke at han for længst har lagt sin opsigelse. Det er da det mest ydmygende at have et job, hvor man fratages sine mest normale beføjelser. Transfervinduet er lidt noget andet. Det kan være et aktivt valg fra klubben at man kun skulle have den højreback og ellers holde lav profil, men kontraktforlængelser med talenter, der jf. strategien er de vigtigste at holde på, bør uanset hvad lægge på Hemmes bord indtil BW gør sit indtog i Ådalen.
                  Skulle det så være så tosset at man har frataget hemme det ansvar og han acceptere det, så bør Enrico jo træde til og få de ender til at mødes. Vi skal heller ikke glemme at vi har en anfører hvis fremtid også er fuldstændig åben. Hvorfor filan har man ikke været inde og fremtidssikre ham inden Alm fik ham udpeget officielt?
                  Der er noget uldent ved det og man kan godt frygte at man har stået med en forventning om BW ville tiltræde hurtigere end han har gjort og nu har skubbet arbejdsopgaver i hans retning han ikke kan nå at omfagne inden det er for sent.
                  Stop nu det tuderi. Ingen af os ved noget som helst om, hvad der foregår og hvilke aftaler der allerede er indgået og med henblik på BW’s tiltrædelse. Det ringer så hult, når alle insinuerer et eller andet gætværk. Jeg vil anbefale, at man lige lader blodtrykket falde nogle %, og hvis og når lokummet så brænder, så kan vi råbe og skrige om dårlig købmandskab, eller mangel på handlekraft, men det er ikke rimeligt at gøre det nu, hvor alt bygger på rygter og indicier, IKKE på realiteter.
                  Træk vejret dybt ned i maven og slap lidt af. Det plejer at hjælpe..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Stop nu det tuderi. Ingen af os ved noget som helst om, hvad der foregår og hvilke aftaler der allerede er indgået og med henblik på BW’s tiltrædelse. Det ringer så hult, når alle insinuerer et eller andet gætværk. Jeg vil anbefale, at man lige lader blodtrykket falde nogle %, og hvis og når lokummet så brænder, så kan vi råbe og skrige om dårlig købmandskab, eller mangel på handlekraft, men det er ikke rimeligt at gøre det nu, hvor alt bygger på rygter og indicier, IKKE på realiteter.
                    Træk vejret dybt ned i maven og slap lidt af. Det plejer at hjælpe..
                    Hej Superior

                    Jeg vil da gerne indrømme at jeg er en temperamentsfuld lille satan, det skal ikke skille os ad.

                    Hvis man fra direktionens side gerne vil forhindre at folk danner deres mening på baggrund af hear-say, rygter etc. Så ville det smarteste vel være at melde noget ud? Især hvis der allerede er indgået aftaler?

                    Indtil da så er realiteterne at den eneste kontrakt der er indgået er med vores nye unge målmand, stort tillykke til ham, er det ikke rigtigt? Og i det tilfælde så reagerer folk jo på den virkelighed de kan danne ud fra det de får af vide.

                    ​​​​​
                    ​​​​​

                    ​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                      Stop nu det tuderi. Ingen af os ved noget som helst om, hvad der foregår og hvilke aftaler der allerede er indgået og med henblik på BW’s tiltrædelse. Det ringer så hult, når alle insinuerer et eller andet gætværk. Jeg vil anbefale, at man lige lader blodtrykket falde nogle %, og hvis og når lokummet så brænder, så kan vi råbe og skrige om dårlig købmandskab, eller mangel på handlekraft, men det er ikke rimeligt at gøre det nu, hvor alt bygger på rygter og indicier, IKKE på realiteter.
                      Træk vejret dybt ned i maven og slap lidt af. Det plejer at hjælpe..
                      Tja, selvfølgeligt ved vi ikke hvad sker der bag kulisserne. Og håber stadig der sker noget og man venter for eks. måske bare til Breums 18. fødselsdag om at offentliggøre at man skrev en rigtig lang kontrakt med ham. Men skal tilgive at det sker lidt på en "håbet-dør-sidst-måde". Hvad skete der siden Hemmingsen tiltrådt? Synes det er ikke meget. Vi hentede en ny træner - som blev spottet af Gaarde, Bashkim ville gerne hjem og fik kontrakt. Vi hentede en ung højreback og skrev den en eller anden forlængelse (én endda tre gange;-)).
                      ​​​​Og nu sker der faktisk intet selvom der er vigtige spiller og talenter som har kontraktudløb næste år mens vi ved at en ny sportsdirektør tiltræder den 1.1..
                      Ja,vi ved ikke hvad der sker bag kulisserne. Men føler mig ikke tryg med situationen og frygter bare at vi kan tabe vigtige spiller fordi ledelsen står i en vakuum og er ikke villig eller i stand at tage de rigtige skridt rettidigt. Det skal ikke være sådan men frygter det er godt muligt.
                      ​​​​​
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Der er 37 dage til man forlænger med Jakob Breum. I hørte det her først.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Der er 37 dage til man forlænger med Jakob Breum. I hørte det her først.
                          Hvor lang vil kontrakten løbe?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Hvor lang vil kontrakten løbe?
                            Ren spekulation. Han fylder 18 om 37 dage, reglerne er klare hos DBU. Er spilleren under 18 år kan han maksimalt have en 3-årig kontrakt er han over kan den være en 5-årig. Uanset hvad, så tror jeg at både OB og Breums bagland ønsker at han færdiggøre gymnasiet, derfor vil han først være en fast del af SL-truppen til sommer. Skriver man en 3-årig til 2024 nu, så vil det reelt kun være en 2-årig da han først begynder at træne fuldtid hos OB til sommer. Derfor er jeg overbevist om at han forlænger på sin fødselsdag, OB ser et stort lys i ham og de ved at han er meget eftertragtet.

                            Slag på tasken han får en kontrakt til 2026 gældende fra 1/7/2022

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Ren spekulation. Han fylder 18 om 37 dage, reglerne er klare hos DBU. Er spilleren under 18 år kan han maksimalt have en 3-årig kontrakt er han over kan den være en 5-årig. Uanset hvad, så tror jeg at både OB og Breums bagland ønsker at han færdiggøre gymnasiet, derfor vil han først være en fast del af SL-truppen til sommer. Skriver man en 3-årig til 2024 nu, så vil det reelt kun være en 2-årig da han først begynder at træne fuldtid hos OB til sommer. Derfor er jeg overbevist om at han forlænger på sin fødselsdag, OB ser et stort lys i ham og de ved at han er meget eftertragtet.

                              Slag på tasken han får en kontrakt til 2026 gældende fra 1/7/2022
                              Det ville være fint selvom til 2027 ville være endnu bedre. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Det ville være fint selvom til 2027 ville være endnu bedre. :-)
                                Det ville være uhørt med en 5-årig kontrakt. Mandé og Hummel er de seneste til at indgå så længe kontrakter.

                                Selv Eskesen som var det mest hypet i nyere OB-tid fik 4 år, OC fik 3.
                                Last edited by bjerghest; 11-10-2021, 20:55.

                                Comment

                                Working...
                                X