Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS bringer i dag et lidt løst rygte om at MH snart præsenteres som ny sportschef i Sdr.JyskE. FS skriver dog at det kun er et rygte fordi Wesstrøm snart ankommer og MHs rolle så skal nydefineres, hvis det ikke allerede er sket. Det er også muligt han bare pakker sine ting og finder et nyt job.
    Hvis det sker er der ihverfald kransekage i Ådalen. Men jeg tror ikke på det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Spændende. Selvom det kun er et løst rygte. Jeg læser det lidt som om, at det mest sandsynligt scenarie er, at Hemme smutter. Om det så bliver til sønderjyske eller et andet sted, er ikke defineret.

      Er det en overfortolkning af dit indlæg?

      Men spændende at se om der er hold i rygtet.

      Et eller andet sted kunne jeg måske godt ønske mig en lille overgangsperiode, sådan så vi ikke har ny træner og direktør på samme tid.

      Så lad hemme smutte til sommer.
      Jeg vil blive meget overrasket hvis han smutter. Efter min mening(med mange af de historier jeg har hørt) er han slet ikke dygtig i sådan et job og vil næppe få et lign job andre steder. Han er på toppen af sin karriere lige nu og vil gøre alt for at blive i OB

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg vil blive meget overrasket hvis han smutter. Efter min mening(med mange af de historier jeg har hørt) er han slet ikke dygtig i sådan et job og vil næppe få et lign job andre steder. Han er på toppen af sin karriere lige nu og vil gøre alt for at blive i OB
        Kunne egentlig godt forestille mig et sportschef-job i sønderjyske med de ejere de har i ryggen er relativt topstyret, så på den måde kunne man godt forestille sig de hyrer en trofast lakaj, der ikke tager se store oprør med de overordnede

        Jeg tror dog også mest på at han bliver i OB i sådan en Ove P-agtig stilling. På den måde er han også fejet godt af vejen ift. at skulle udtale sig til pressen, som er hans største svaghed.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Kunne egentlig godt forestille mig et sportschef-job i sønderjyske med de ejere de har i ryggen er relativt topstyret, så på den måde kunne man godt forestille sig de hyrer en trofast lakaj, der ikke tager se store oprør med de overordnede

          Jeg tror dog også mest på at han bliver i OB i sådan en Ove P-agtig stilling. På den måde er han også fejet godt af vejen ift. at skulle udtale sig til pressen, som er hans største svaghed.
          Jeg kan slet slet ikke se det ske

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg kan slet slet ikke se det ske
            Enig. Der er stadig forskel på Sportsdirektør og Sportschef. Måske Hemmingsen ikke får så meget med transfers at gøre men der er stadig mange opgaver stillingen bestrider selvom der kommer en direktør. Det er jo derfor der kommer en til St tage nogle ting fra den Adm. Dir. og Sportschefen ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Ohh Hemme, jeg kan sgu godt lide ham, han er en klubmand og derfor bør der også være plads til ham i OB, jeg kan godt lide at han altid tager øretæverne, det er jo let nok at være ansigtet udad til når man vinder ligaen knapt så meget når man fjotter rundt nede i tabellen og det har jeg respekt for at Hemme gør, på den måde er han som han var som spiller.

              Jeg mener bare stadigvæk at han ikke er noget lyn foran en mikrofon, men altså det er jo ikke jordens undergang, jeg kunne godt tænke mig at han blev tilknyttet til at arbejde helt konkret med det fodboldfaglige især spillere som Østrøm, Vestergaard og Khemdee tror jeg ville lukrere af at have Hemme til at lære dem hvordan man spiller de defensive positioner.

              Desværre, så har jeg også selv, i mit faglige virke, oplevet mange mænd med lidt ego, der tror lykken ligger i at lave alt muligt administrativt med flotte titler, på trods af at de ofte bare er glorificerede sekræterer, selvom de var kompetente til det der egentligt er humlen i jobbet. Jeg håber ikke det er sådan med Hemme, han hører hjemme i OB, på en fodboldbane i OB.

              Så må der være nogen andre der kan få lov til at være Bengt Burg foran kameraerne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Ohh Hemme, jeg kan sgu godt lide ham, han er en klubmand og derfor bør der også være plads til ham i OB, jeg kan godt lide at han altid tager øretæverne, det er jo let nok at være ansigtet udad til når man vinder ligaen knapt så meget når man fjotter rundt nede i tabellen og det har jeg respekt for at Hemme gør, på den måde er han som han var som spiller.

                Jeg mener bare stadigvæk at han ikke er noget lyn foran en mikrofon, men altså det er jo ikke jordens undergang, jeg kunne godt tænke mig at han blev tilknyttet til at arbejde helt konkret med det fodboldfaglige især spillere som Østrøm, Vestergaard og Khemdee tror jeg ville lukrere af at have Hemme til at lære dem hvordan man spiller de defensive positioner.

                Desværre, så har jeg også selv, i mit faglige virke, oplevet mange mænd med lidt ego, der tror lykken ligger i at lave alt muligt administrativt med flotte titler, på trods af at de ofte bare er glorificerede sekræterer, selvom de var kompetente til det der egentligt er humlen i jobbet. Jeg håber ikke det er sådan med Hemme, han hører hjemme i OB, på en fodboldbane i OB.

                Så må der være nogen andre der kan få lov til at være Bengt Burg foran kameraerne.
                Han har tidligere været i SJE

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                  Udfra hvad jeg har hørt fra en der er tæt på AK, så tjente han IKKE det beløb i OB og det skulle faktisk også være et godt stykke derfra
                  AKs løn stammer helt tilbage fra en af de første artikler på Mediano, hvor Peter Bruchmann havde lavet noget regning baseret på hans kilder og erfaring, der blev det til at han fik 14-16 millioner over 5 år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Hvis både Lieder og Fenger smutter så skal der noget ind, hvad har vi på U19?

                    Der er selvfølgeligt hylle, men han er ude i lang tid.
                    Luca Kjerrumgaard er flere begyndt at nævne i krogene, ligesom en Fenger bedst centralt men har fysisk et bedre udgangspunkt. I øvrigt ham svenskeren kommer ikke til OB. OB og Kalmar er et halvt skridt op og med de spillere vi har de offensive pladser, så skal han have en garanti på spilletid før at OB kan være interessant.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Ohh Hemme, jeg kan sgu godt lide ham, han er en klubmand og derfor bør der også være plads til ham i OB, jeg kan godt lide at han altid tager øretæverne, det er jo let nok at være ansigtet udad til når man vinder ligaen knapt så meget når man fjotter rundt nede i tabellen og det har jeg respekt for at Hemme gør, på den måde er han som han var som spiller.

                      Jeg mener bare stadigvæk at han ikke er noget lyn foran en mikrofon, men altså det er jo ikke jordens undergang, jeg kunne godt tænke mig at han blev tilknyttet til at arbejde helt konkret med det fodboldfaglige især spillere som Østrøm, Vestergaard og Khemdee tror jeg ville lukrere af at have Hemme til at lære dem hvordan man spiller de defensive positioner.

                      Desværre, så har jeg også selv, i mit faglige virke, oplevet mange mænd med lidt ego, der tror lykken ligger i at lave alt muligt administrativt med flotte titler, på trods af at de ofte bare er glorificerede sekræterer, selvom de var kompetente til det der egentligt er humlen i jobbet. Jeg håber ikke det er sådan med Hemme, han hører hjemme i OB, på en fodboldbane i OB.

                      Så må der være nogen andre der kan få lov til at være Bengt Burg foran kameraerne.
                      Hemme magter helt åbenbart ikke opgaven på kontoret og med ansvaret for køb/salg/kontraktforlængelse. Og hvad du beskriver er vel en co-træner og det sker næppe med det aktuelle set-up. Og det ville ja også være en degradering efter at være sportchef. Så ser ikke hvor der kunne være plads og opgaven for ham i OB fremtidigt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Luca Kjerrumgaard er flere begyndt at nævne i krogene, ligesom en Fenger bedst centralt men har fysisk et bedre udgangspunkt. I øvrigt ham svenskeren kommer ikke til OB. OB og Kalmar er et halvt skridt op og med de spillere vi har de offensive pladser, så skal han have en garanti på spilletid før at OB kan være interessant.
                        Luca virker spændende, men er han klar til at spille SL?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Luca virker spændende, men er han klar til at spille SL?
                          Nej. Det bliver helt sikkert et forløb som Brems,Tarik og Vestergaard hvor han skal bruge 1-2 år på at testes af. Hvis han får kontrakt altså. Men det kan bestemt ikke udelukkes at man bare erstatter Lieder med Luca

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nej. Det bliver helt sikkert et forløb som Brems,Tarik og Vestergaard hvor han skal bruge 1-2 år på at testes af. Hvis han får kontrakt altså. Men det kan bestemt ikke udelukkes at man bare erstatter Lieder med Luca
                            Så er det jo ikke realistisk. Ohh altså. Okay forum, hvis Fenger og Lieder skrider så mangler vi en 9'er, hvis Bashkim bliver skadet, hvem er mand for opgaven?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Så er det jo ikke realistisk. Ohh altså. Okay forum, hvis Fenger og Lieder skrider så mangler vi en 9'er, hvis Bashkim bliver skadet, hvem er mand for opgaven?
                              Jebali kan også spille den 9`er

                              Jeg kalder den 50/50 om Fenger bliver. Han er udemærket vidende om at der er interesse for ham andre steder så tror ikke han bare accepterer hvad som helst. Jeg fatter ikke hvad de har gang i nede i ådalen med alle de her manglende kontrakt forlængelser. Hvis Fenger smutter transferfrit fra OB er det udelukkende OBs egen skyld

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jebali kan også spille den 9`er

                                Jeg kalder den 50/50 om Fenger bliver. Han er udemærket vidende om at der er interesse for ham andre steder så tror ikke han bare accepterer hvad som helst. Jeg fatter ikke hvad de har gang i nede i ådalen med alle de her manglende kontrakt forlængelser. Hvis Fenger smutter transferfrit fra OB er det udelukkende OBs egen skyld
                                Jeg tænker de venter på Bjørn men det bygger jeg på at der ikke er nogen i SL truppen der har fået deres kontrakter forlænget? Det er ikke iorden, jeg håber at Max bliver.

                                Comment

                                Working...
                                X